اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907134687714644

از کارچی‌داری بخواهید؛

بهترین کیفیت و قیمت خدمات عایق کاری و آب بندی با ایزوگام

کد: 139907134687714644

https://bit.ly/34tc44e

، تهران , (اخبار رسمی): با شروع فصل پاییز و بارندگی‌ها، یکی از مهم‌ترین مسائلی که با آن رو‌به‌رو می‌شوید، نفوذ رطوبت و آب دادن سقف و دیوارهاست. برای پیشگیری از چنین عارضه‌ای، کافی است به موقع برای عایق کاری ساختمان اقدام کنید.

کار چی داری؟ ایزوگام؟ بسپارش به کار‌چی‌داری!
خدمات تخصصی ایزوگام با کار چی داری

کار‌چی‌داری سامانه هوشمند سفارش آنلاین خدمات است که خدمات عایق کاری و آب بندی ایزوگام را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب انجام می‌دهد.

کمتر خانه‌ای را می توان پیدا کرد (به خصوص اگر نوساز نباشد) که گوشه‌ای از سقف یا دیوارهایش، به‌ویژه دیوار پشت حمام یا سرویس بهداشتی، لکه‌ای زرد بر اثر نفوذ رطوبت و رسوب آب به چشم نخورد. این عارضه نه فقط سبب نازیبا شدن ظاهر ساختمان می‌شود و اثر منفی مستقیمی بر حالِ ساکنان خانه دارد، بلکه اگر زودتر فکری برای آن نشود، ممکن است با ادامه نفوذ آب، حتی باعث ریزش سقف شود. تا آن‌جا که علاوه بر تحمیل هزینه‌ای سنگین برای بنایی و بازسازی و نیز هزینه‌های جانبی بعدی نظیر نقاشی ساختمان و شست‌وشوی فرش‌ها، ممکن است خطرات جانی هم به دنبال داشته باشد.

اما نگران نباشید. خوشبختانه جلوگیری از چنین اتفاقی، آن‌قدر ها هم سخت نیست. کافی است به موقع برای عایق کاری ساختمان اقدام کنید. با نصب یا ترمیم و تعمیر ایزوگام در زمان مناسب به‌وسیله متخصصان کاربلد، می‌توان از بروز این مشکل و برهم خوردن آرامش خانواده جلوگیری کرد.

هدف کار چی داری هم چیزی نیست جز تأمین آسایش و راحتی شما و خانواده‌تان، با مراقبت دائمی از ساختمان شما! 

ایزوگام و مزیت‌های آن

ایزوگام نام تجاری شناخته‌شده‌ترین گونه عایق رطوبتی برای پوشش کف و دیوارهای ساختمان است. سابقه تولید ایزوگام در ایران به حدود نیم قرن پیش برمی‌گردد. این فرآورده به سرعت توانست جایگزین روش‌های سنتی عایق‌بندی از قبیل قیرگونی شود. کاربرد ایزوگام، جلوگیری از نفوذ آب از پشت بام، روف گاردن، استخر، حمام و سرویس بهداشتی و نظایر آن است.

ایزوگام همچنان پرطرفدارترین روش عایق کاری در کشور ماست؛ چرا که بسیار سبک اما مستحکم است. قابلیت انعطاف بالای ایزوگام نیز باعث می‌شود که بتوان آن را روی تمامی سطوح نصب کرد. ایزوگام در قیاس با انواع دیگر عایق، هم ارزان و باصرفه است، هم نصب آن آسان و سریع. مهم‌تر این‌که از دوام و ماندگاری بالایی نیز برخوردار است. ایزوگام مرغوب در صورت نصب صحیح، حداقل تا 15 سال خیال‌تان را از نشت آب به لایه‌های زیرین سطوح مختلف راحت نگه می‌دارد.

کاربردهای ایزوگام

  • عایق بندی بام ساختمان
  • عایق کاری کف و دیوارهای حمام، سونا و سرویس بهداشتی
  • آب بندی روف گاردن و بالکن های سبز
  • عایق بندی و آب بندی استخر
  • عایق کاری سطوح سیمانی در فونداسیون (پی ریزی) ساختمان

انواع ایزوگام از نظر پوشش

ایزوگام فویل دار (با روکش آلومینیوم): این نوع ایزوگام به‌خاطر براق بودن و جلای نقره‌ای، بیشتر نور را منعکس و در نتیجه عایق را در مقابل حرارت ناشی از تابیدن آفتاب محافظت می‌کند. لذا ایزوگام فویل دار برای پوشاندن سطح بام که درمعرض تابش مستقیم خورشید قرار دارد، مناسب است.

ایزوگام بدون فویل: برای سطوح و محل‌هایی استفاده می‌شود که درمعرض نور آفتاب نیستند؛ از جمله حمام و سرویس بهداشتی.

خرابی ایزوگام ترمیم می‌شود یا نصب مجدد لازم است؟

بعد از نصب ایزوگام روی پشت بام ساختمان، ممکن است با گذشت زمان - بسته به چگونگی زیرسازی یا اجرای آن و نیز کیفیت مواد و مصالح به‌کاررفته - بخش‌هایی از ایزوگام ترک بردارد. همچنین فشار وزن کولر‌ها یا کشیده‌شدن اجسام موجب خراش در ایزوگام می‌شود. اگر میزان آسیب‌دیدگی ناچیز باشد، می‌توان با ترمیم و لکه گیری ایزوگام، طول عمر آن را افزایش داد؛ ولی در صورت شدید بودن تخریب، بصرفه‌تر آن است که عایق قبلی را جدا و دوباره ایزوگام کامل روی سطح بام نصب کرد.

«کار چی داری» متخصص خدمات ایزوگام و عایق بندی

کیفیت عایق کاری با ایزوگام و ماندگاری آن، ارتباط مستقیم به میزان مهارت نصاب ایزوگام دارد. تشخیص آن‌که کدام نوع ایزوگام (از نظر ضخامت و برند) برای ساختمان شما مناسب‌تر است نیز امری است که به تخصص و تجربه نیاز دارد. همچنین این‌که ایزوگام بام قابل تعمیر است یا لازم است کل سطح از ابتدا عایق بندی و ایزوگام کامل نصب شود، منوط به توصیه کارشناس و نصاب ایزوگام است که بعد از مشاوره و بازدید مکان و البته متناسب با بودجه کارفرما مشخص می‌شود. خدمات بازدید و مشاوره تخصصی در کار‌چی‌داری رایگان است.

کار‌چی‌داری سامانه هوشمند سفارش آنلاین خدمات است که انواع خدمات عایق کاری و آب بندی با ایزوگام در تهران را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت برایتان انجام می‌دهد. استفاده از بهترین برندهای ایزوگام دارای نشان استاندارد با بیمه 5 ساله و گارانتی ۱۰ ساله، اطمینان خاطر مصرف‌کنندگان را همراه خواهد داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کار چی داری

کارچی‌داری یک سامانه هوشمند سفارش خدمات و انجام کار است. تنها با ثبت یک سفارش در سامانه کارچی‌داری، می‌توان متخصصان زیادی را در شاخه‌های مختلف پیدا کرد که به تمامی نیازهای روزمره‌ پاسخ دهند. مدارک شخصی و حرفه‌ای این «کارچی»ها پیش از واگذاری سفارش به آن‌ها، دریافت و صحت‌سنجی شده است. در کارچی‌داری هزینه انجام کار را هم خود کارفرما تعیین می‌کند. همچنین تمامی سفارش‌ها و فرآیند انجام آن به‌صورت لحظه‌ای و آنلاین قابل پیگیری است. هر فرد با هر شغل یا تخصصی که دارد نیز می‌تواند با ثبت‌نام در سامانه کارچی‌داری در جایگاه فریلنسر، به‌سادگی خود و توان‌مندی‌هایش را به تعداد زیادی از مردم معرفی و به‌عنوان کارچی پیشنهاد کار دریافت کند. سامانه کارچی‌داری، شامل وب‌سایت، اپلیکیشن موبایل و وب‌اپلیکیشن است. اَپ KarChiDari از بازارهای مختلف برای انواع گوشی‌های هوشمند قابل دریافت است. نشانی سایت www.karchidari.com است و اپلیکیشن وب در www.karchidari.app قابل دسترسی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان