اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905074464814508

بدون انجام ورزش تا اشتها دارید بخورید تا لاغر شوید

کد: 139905074464814508

https://bit.ly/2PlSCiF

، اصفهان , (اخبار رسمی): بهترین راه برای آن‌که جلوی ناخنک زدن خود را بگیرید یا اصولاً نیازی به ناخنک زدن نداشته باشیداین است که در (هر وعده) تا اشتها دارید بخورید تا لاغر شوید.

بدون انجام ورزش تا اشتها دارید بخورید تا لاغر شوید
بدون انجام ورزش تا اشتها دارید بخورید تا لاغر شوید

بهترین راه برای آن‌که جلوی ناخنک زدن خود را بگیرید یا اصولاً نیازی به ناخنک زدن نداشته باشید این است که در (هر وعده) تا اشتها دارید بخورید تا لاغر شوید. خوردن ظرف‌های بزرگ سالاد
بارنگ‌های متنوع و سبزیجات خام مثل :

– گوجه‌فرنگی

–  فلفل

– خیار

– هویج

– تربچه

را تجربه کنید یا می‌توانید سبزیجات را قبل از خوردن کمی بپزید.

بیشتر غذاهای فوق‌الذکر، به دلیل اینکه حاوی مقادیر کمی چربی و کربوهیدرات برای مبتلایان به دیابت می‌باشند، غذاهای کاملاً بی‌خطر و یا اصطلاحا هر چه می‌خواهد دل‌تنگت بخور قلمداد می‌شوند. به‌عنوان وعده اصلی غذا، سبزیجات و سالاد را می‌توانید با افزودن برنج سالم، ماکارونی یا لوبیای پخته به‌اندازه کافی حجیم کنید. و بر جذابیت آن با افزودن مقدار زیادی ادویه خردشده تازه، لایه‌ای خوش‌طعم و ساده از آب‌لیمو و کمی هم روغن‌زیتون طبیعی بیفزایید. از غذاهایی که می‌خورید کاملاً راضی خواهید بود. علت آن است که ترکیب آن حاوی مقدار زیادی سلولز است، به دلیل دیرهضم بودن ترکیبات سلولزی دیگر بعد از نیم ساعت مجدداً گرسنه نخواهید شد. مشکلی که بعد از خوردن مقادیر زیاد کیک، غالباً بروز می‌کند. بر چربی، سدیم و سلولزی که وارد بدنتان می‌شود نظارت کنید

دیابتی‌هایی که احتیاج به کم کردن وزن ندارند باید بر چربی، سدیم و سلولزی که وارد بدنشان می‌شود نظارت کنند. بسیار مهم است که دیابتی‌ها کلسترول خونشان را تحت کنترل بگیرند تا خطر بیماری عروق کرونر قلبشان را کاهش دهند. آن‌ها همچنین باید فشارخونشان را پایین نگه‌دارند. یک رژیم غذایی سالم، کم‌چربی، کم‌نمک و حاوی سلولز فراوان همه این کارها را برای آن‌ها انجام خواهد داد.

۵ ترفند برای کم کردن کالری غذا

۱- از ظرف‌های کوچک استفاده کنید تا مقادیر کم‌غذا زیاد به نظر برسند. این‌یک حقه‌ی قدیمی ولی بسیار موفقیت‌آمیز است.

۲- راه دیگر آن است که به‌جای بلعیدن غذا، آن را به‌خوبی بجویید. بعضی از متخصصان تا بیست بار جویدن هر لقمه را توصیه می‌کنند. اما هشت یا نه بار جویدن هم مدت غذا خوردن را طولانی‌تر خواهد کرد.

۳- اگر هنوز وزنتان کم نمی‌شود از یک رژیم غذایی طبقه‌بندی‌شده استفاده کنید. که در آن تمام غذاهایی که مصرف می‌کنید در یک دفتر یادداشت شوند.

۴- به‌دقت به رژیم غذائی خود پایبند باشید. حتی به‌اندازه خوردن یک‌تکه گز از بسته باقی‌مانده است یا تکه پنیری که به هنگام طبخ غذا باقی‌مانده است یا کمی سس که بچه‌ها در بشقابشان باقی گذاشته‌اند یا حتی کمی مربا که در قاشق باقی‌مانده است و می‌خواهید آن را بشویید از رژیم غذایی خود تخطی نکنید.

۵- کافی است از کالری غذای خود اندکی بکاهید تا به مقدار دلخواه وزن کم کنید.

  نان و آرد سبوس‌دار بخورید تا لاغر شوید

حتی طرفداران دوآتشه‌ی نان سفید، به خوش‌طعم بودن نان سبوس‌دار نسبت به نان سفید اعتراف می‌کنند. این مسئله در مورد آرد نیز عیناً صادق است:

ماکارونی ساخته‌شده از آرد سبوس‌دار وزن بیشتری نسبت به آرد سفید دارد اما در عوض بسیار خوش‌طعم‌تر است. امروزه در بازار انواع فراوانی از آردهای به‌اصطلاح ((سبک‌تر ولی سالم‌تر)) یافت می‌شوند.

فروشگاه به گز مرکزعرضه و فروش انواع گز به صورت آنلاین است. ازجمله محصولات این فروشگاه گزکرمانی , گزمظفری , گزآنتیک , گزدردشتی , گزشیرین منش و...است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گز اصفهان

فروشگاه "به گز" بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور و مرجع تخصصی انواع گز اصفهان، با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین کیفیت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که "به گز" از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، هرسال، حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است. گستره‌ای به وسعت انواع گز اصیل اصفهان (آردی، لقمه ای، سکه ای، شکلاتی، رژیمی و ... )، انواع پولکی (نارگیلی، زعفرانی، گل محمدی، لیمویی، پرتقالی و ...)، انواع نقل (بیدمشکی، بادام، شکرپنیر و ...)، سوهان (سوهان عسلی، لقمه ای، تخت، سوهان گز و...)؛ از برندهای متنوع، متعدد و سرشناس اصفهانی همچون کرمانی، مظفری، بلداجی، آریا، بوعلی، شیرین، نسرین، سلطانی، آنتیک، سکه و ... "به گز "، با داشتن مراکز توزیع در استان اصفهان، امکان تحویل کالا را به‌صورت رایگان در شهر اصفهان در همان روز ثبت سفارش فراهم کرده است. آدرس وب سایت www.behgaz.com

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی