اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905084466414821

ذخیره سازی گاز مایع LPG در دوغارون

کد: 139905084466414821

https://bit.ly/3gmpYtu

، تهران , (اخبار رسمی): ارائه خدمات ذخیره سازی گاز مایع از طریق شرکت فرگاز بین الملل با در اختیار داشتن 8 مخزن 60 تنی امکان پذیر می باشد تا بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهیم.

ذخیره سازی گاز مایع LPG در دوغارون
ذخیره سازی گاز مایع در تاسیسات دوغارون فرگاز بین الملل

گاز مایع LPG که مخفف عبارت Liquefied Petroleum Gas می باشد که به گازهای بوتان و پروپان و یا ترکیب این دو گفته می شود و کاربرد آن برای استفاده گرمایشی و یا سوخت وسایل نقلیه می باشد و شرکت فرگاز بین الملل یکی از شرکتهای فعال در زمینه ارائه خدمات توزیع گاز مایع می باشد که در زمینه ذخیره سازی گاز مایع شروع به فعالیت نموده است و در تاسیسات دوغارون فرگاز و دیگر تاسیسات ها در سراسر کشور این امکان را فراهم نموده تا مشتریان و پیمانکاران گاز مایع مورد نیاز خود را ذخیره نموده و هر زمان که نیاز داشتند برداشت کنند.

تاسیسات های فرگاز بین الملل در سراسر ایران شامل لیست زیر میشود:

تاسیسات دوغارون، کرج، قم، مشهد، بابل، کرمان، تاکستان، کاشان، سرآسیاب، اصفهان و آبیک

با توجه به این مسئله که درخواست و تقاضا برای گاز مایع در فصل های سرد سال ( به علت استفاده از آن در وسایل و تجهیزات گرمایشی ساختمان های مسکونی و تجاری) بالاتر است و لذا، مقدار اضافه گاز مایعی که در فصل های گرم سال تولید می شود نیازمند ذخیره سازی می باشد. هم چنین گاز مایع ذخیره شده، می تواند به عنوان تضمینی در برابر اتفاقات پیشبینی نشده (همانند بلایای طبیعی) و دیگر اتفاقاتی که می تواند در تولید و ارسال گاز مایع وقفه یا مشکل ایجاد کند، استفاده گردد). با وجود شرایط اقتصادی که در حال حاضر حاکم است و نوسانات قیمت ارز ذخیره سازی گاز مایع برای کسانی که در این زمینه فعالیت میکنند و به این گاز نیاز دارند میتواند بهترین انتخاب باشد.

خدمات ما در فرگاز بین الملل شامل ترانسشیپ گاز مایع و حمل و نقل گاز مایع نیز می باشد که جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید به وب سایت فرگاز بین الملل مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فرگاز بین الملل

هدف از ایجاد شرکت فرگاز بین الملل، صادرات گاز مایع و دیگر اقلام به کشورهای رینگ اول همسایه های ایران، اعم از افغانستان، عراق و غیره است; و ابزار ما برای انجام این مهم، نیروهای کار متخصص و مجرب و تجربه مان است. ازجمله سرویس ها و خدماتی که فرگاز بین الملل قادر به ارائه آنها می باشد، می توان خرید و فروش گاز، حمل و نقل گاز مایع، ترانسشیپ و ذخیره سازی گاز مایع را نام برد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید