اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905224489914821

حمل گاز مایع LPG

کد: 139905224489914821

https://bit.ly/2E2Y3Rt

، تهران , (اخبار رسمی): اگر قصد حمل و نقل گاز مایع به مقاصد مختلف داخلی و همچنین خارجی مانند افغانستان، ارمنستان و پاکستان را دارید. ناوگان حمل و نقل گاز مایع فرگاز با در اختیار داشتن بیش از 60 تانکر جهت حمل و نقل و ظرفیت 18 الی 23 تن آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد.

حمل گاز مایع LPG
حمل و نقل گاز مایع LPG

گاز مایع از ترکیب دو گاز هیدروکربنی بوتان با فرمول شیمیایی H3C، 1HAC تشکیل شده است که دارای ترکیباتی از پروپیلین و بوتیلین می باشد. گاز LPG بیشتر برای کاربردهای گرمایشی و سوخت وسایل نقلیه مورد استفاده قرار می گیرد و افرادی که در زمینه تامین گاز مایع فعالیت می کنند. اگر به دنبال شرکتی هستید که شما را در زمینه حمل و نقل گاز مایع یاری کند، شرکت فرگاز بین الملل یکی از شرکت های فعال در این زمینه می باشد که بیش از نیم قرن سابقه دارد.

فرگاز بین الملل در سال 1338 با هدف پخش و توزیع گاز مایع تاسیس شد و در حال حاضر توان توزیع بیش از 150000 تن گاز مایع را دارد.

اگر قصد حمل و نقل گاز مایع به مقاصد مختلف داخلی و همچنین خارجی مانند افغانستان، ارمنستان و پاکستان را دارید. ناوگان حمل و نقل گاز مایع فرگاز با در اختیار داشتن بیش از 60 تانکر جهت حمل و نقل و ظرفیت 18 الی 23 تن آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد.

همچنین شرکت فرگاز بین الملل با تاسیس پایانه صادراتی دوغارون در سال 1397 اقدام به صادرات گاز مایع به افغانستان نموده است که این تاسیسات با رعایت استاندارد 841 و NFPA طراحی شده است و دارای ویژگی های مختلفی می باشد که شامل لیست زیر میشود:

  • امکان ترانسشیپ گاز مایع
  • ذخیره سازی گاز مایع
  • خدمات رفاهی و پشتیبانی کارکنان براساس ملزومات OSHA
  • دارای 6 ترمینال تخلیه و بارگیری و 2 اسکید با ظرفیت بالا
  • 350 هزار تن ترانسشیپ گاز مایع به صورت سالیانه در یک شیفت کاری
  • قابلیت صادرات 10 هزار تن گاز مایع در یک ماه
  •  دارای استراحتگاه برای رانندگان و تجار محترم
  • قابلیت ذخیره سازی در 8 مخزن 60 تنی
  • دارای باسکول 60 تنی جهت توزین محموله
  • امکان تعمیرات فورس ماژور

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فرگاز بین الملل

هدف از ایجاد شرکت فرگاز بین الملل، صادرات گاز مایع و دیگر اقلام به کشورهای رینگ اول همسایه های ایران، اعم از افغانستان، عراق و غیره است; و ابزار ما برای انجام این مهم، نیروهای کار متخصص و مجرب و تجربه مان است. ازجمله سرویس ها و خدماتی که فرگاز بین الملل قادر به ارائه آنها می باشد، می توان خرید و فروش گاز، حمل و نقل گاز مایع، ترانسشیپ و ذخیره سازی گاز مایع را نام برد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید