اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906224546414821

حمل گاز مایع به افغانستان توسط ناوگان حمل فرگاز بین الملل

کد: 139906224546414821

https://bit.ly/32rzAhW

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از خدماتی که در زمینه حمل و نقل ناوگان شرکت فرگاز بین الملل به مشتریان خود ارائه می دهد، حمل گاز مایع به افغانستان می باشد که توسط ناوگان حمل ما و با در اختیار داشتن 60 تانکر حمل و نقل و رانندگان با تجربه در این زمینه به مشتریان خود ارائه می دهد.

حمل گاز مایع به افغانستان توسط ناوگان حمل فرگاز بین الملل
حمل گاز مایع به افغانستان توسط ناوگان فرگاز بین الملل

یکی از خدماتی که در زمینه حمل و نقل ناوگان شرکت فرگاز بین الملل به مشتریان خود ارائه می دهد، حمل گاز مایع به افغانستان می باشد که توسط ناوگان حمل ما و با در اختیار داشتن 60 تانکر حمل و نقل و رانندگان با تجربه در این زمینه به مشتریان خود ارائه می دهد.

شرکت پخش و توزیع گاز مایع یکی از شرکت های قدیمی و نام آور در زمینه توزیع گاز مایع می باشد که بیش از نیم قرن سابقه دارد، اگر بخواهیم بیشتر در مورد گاز مایع توضیح بدهیم می توان گفت به ترکیب دو گاز هیدروکربنی بوتان و پروپان گاز مایع LPG گفته می شود که مقدار کمی از ترکیبات پروپلین و بوتلین را دارد. که بیشتر برای کاربردهای گرمایشی و به عنوان سوخت وسایل نقلیه مورد استفاده قرار می گیرد و در پالایشگاه ها مصحول فرعی تصفیه گاز طبیعی و پالایش نفت خام است و همچنین در ساخت افشانه ها به عنوان گاز خنک کننده وسایل سرما زا همچون یخچال استفاده می شود.

شرکت فرگاز بین الملل در کنار حمل گاز مایع به افغانستان، توانایی حمل گاز مایع به کشورهای مختلف همسایه همچون ارمنستان و پاکستان را دارد و شما عزیزان میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه با کارشناسان ما در فرگاز بین الملل تماس بگیرید.

در کنار تمام این خدمات شرکت فرگاز بین الملل توانایی خرید و فروش گاز مایع ، ذخیره سازی و ترانسشیپ گاز مایع را دارد که با تاسیس پایانه صادراتی دوغارون فرگاز بین الملل در سال 97 با هدف صادرات گاز مایع به خارج از کشور همواره سعی داشته بهترین خدمات را در داخل و خارج از کشور به مشتریان خود ارائه دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فرگاز بین الملل

هدف از ایجاد شرکت فرگاز بین الملل، صادرات گاز مایع و دیگر اقلام به کشورهای رینگ اول همسایه های ایران، اعم از افغانستان، عراق و غیره است; و ابزار ما برای انجام این مهم، نیروهای کار متخصص و مجرب و تجربه مان است. ازجمله سرویس ها و خدماتی که فرگاز بین الملل قادر به ارائه آنها می باشد، می توان خرید و فروش گاز، حمل و نقل گاز مایع، ترانسشیپ و ذخیره سازی گاز مایع را نام برد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید