اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905164479414938

آیا می دانستید که ماژیک وایت برد مرغوب بوی بد ندارد؟!

کد: 139905164479414938

https://bit.ly/2DJOHKo

، اصفهان , (اخبار رسمی): جوهر ماژیک وایت برد بسیار مهم است که در حین نوشتن اختلالی به وجود نیاورد و از همه مهم تر مرغوبیت آن است که لذت نوشتن را برای همه فراهم آورد.

آیا می دانستید که ماژیک وایت برد مرغوب بوی بد ندارد ؟!
آیا می دانستید که ماژیک وایت برد مرغوب بوی بد ندارد؟!

در انتخاب انواع ماژیک وایت برد دقت باید داشت که نوک ماژیک وایت برد چقدر و چگونه می تواند جوهر را در خود نگه دارد. ماژیک های وایت برد معمولاً دارای جوهرهایی هستند که سریع خشک می شوند، بنابراین باید بررسی کرد که نوک، چگونه جوهر را نگه می دارد تا در حین استفاده هیچگونه اختلالی برای نوشتن ایجاد نکند.

اگر ماژیک وایت برد به درستی روی سطح کشیده نشد، اگر این ماژیک ها جوهرهای خوبی نداشتند، حتماً جوهرشان به زودی خشک می شود و در میانه راه نوشتن، نوشته ها به تدریج، کمرنگ تر می شوند.

یک ماژیک مرغوب، بوی نامطبوع ندارد !

حتماً همه با ماژیک های وایت برد با بوی ناراحت کننده روبرو شده اند! بوی ناراحت کننده ماژیک های نامرغوب و بی کیفیت معمولاً به این دلیل است که حلال جوهر، مبتنی بر الکل هستند. جالب است که همه بدانند که این ماژیک ها در رنگ های متنوع می توانند بوهای مختلفی داشته باشند.

**** افراد جهت خرید انواع ماژیک وایت برد مرغوب می توانند به شرکت شیدکو مراجعه کنند! 

ماژیک وایت برد های سبز نسبت به سایر رنگ ها نیز بوی قوی دارند، این امر به این دلیل است که طی فرآیند تولید، برخی مواد شیمیایی اضافی نظیر رنگدانه های سبز که همه آن ها محلول نیستند، به ترکیبات اولیه جوهر اضافه می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت شیدکو

برترین فروشنده تجهیزات آموزشی در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]