اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909204801014938

ویژگی ها و مزایای کاربردی ماژیک وایت برد

کد: 139909204801014938

https://bit.ly/3a9PHoZ

، اصفهان , (اخبار رسمی): ماژیک‌ وایت برد شیدکو از ابتدای طراحی تا کنون، دستخوش تغییرات و تفاوت‌های بسیاری بوده است، همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، هم از نظر طراحی و هم از نظر کیفیت، تغییرات فراوانی بر روی ماژیک‌های نسل اول و دوم شیدکو اعمال شده است.

ویژگی ها و مزایای کاربردی ماژیک وایت برد
ویژگی ها و مزایای کاربردی ماژیک وایت برد
  • قدرت پاک شوندگی بالا

امروزه اصلی ترین نیاز دانشگاه ها، آموزشگاه های آزاد و به تبع آن مدرسین و اساتید دانشگاهی، ماژیکی با قدرت پاک شوندگی بسیار بالا است. بطوریکه بعد از نوشتن روی تابلو وایت برد مطمئن باشند که آثار ماژیک وایت برد بدون آنکه اثر نامطلوبی بر جای بگذارند به راحتی از روی تخته پاک می شوند.

مهم ترین ویژگی این محصول، قدرت پاک شوندگی بالا است که شرکت شیدکو با طراحی منحصر به فرد و استفاده از فرمولاسیون خاصی برای جوهر ماژیک و تکیه بر تلاش متخصصان حرفه ای و تحقیق و آزمون های دقیق، توانسته در این محصول به آن دست یابد. شرکت شیدکو برای ارائه این محصول، تمامی استانداردهای لازم را به کار گرفته تا بتواند بهترین محصول ممکن را برای متقاضیان ارائه دهد.

 

  • طول نوشتاری بسیار بالا ماژیک وایت برد
     

یکی دیگر از مزیت های قابل توجه در مورد ماژیک شیدکو طول نوشتاری بسیار بالای آن است که باعث می شود نسبت به سایر ماژیک های موجود در بازار برتری ویژه ای داشته باشد. طول نوشتار از جمله ویژگی های بسیار مهمی است که دانشگاه ها و آموزشگاه ها و مراکز آموزشی کشور اهتمام خاصی بدان می ورزند چرا که باعث صرفه جوئی در هزینه های جاری مراکز می گردد.

برای افزایش طول نوشتاری در این محصول تولید شده در شرکت شیدکو، فرمول ویژه ای به کار گرفته شده است که حاصل سال ها تحقیق و مطالعه بر روی عملکرد ماژیک های وایت برد است. این ویژگی را می توان یکی از منحصر به فرد ترین ویژگی ها برای یک ماژیک وایت برد دانست. همین عامل موجب شده است که ماژیک وایت برد شیدکو به عنوان یک محصول برتر ایرانی، گوی سبقت را از سایر رقبا در بازار برباید.

 

  • بالا بودن ضخامت نوشتاری ماژیک وایت برد شیدکو
     

از جمله مهم ترین پارامتر هایی که مد نظر اساتید، معلمین، دانش پژوهان، دانشجویان و مسئولین خرید ماژیک وایت برد است، بالا بودن ضخامت نوشتاری این محصول است. متخصصان واحد تحقیق و توسعه (R&D) شرکت شیدکو تلاش نمودند تا نسل جدیدی از ماژیک وایت برد را طراحی و تولید نمایند که علاوه بر ضخامت نوشتاری بالا، از فاصله دور به راحتی قابل خواندن باشد. این امر سبب افزایش کیفیت آموزش و هم چنین افزایش کیفیت تدریس در مراکز آموزشی کشور عزیزمان ایران می گردد.

 

  • یک‌دست بودن نوشتار در ماژیک وایت برد شیدکو


از نظر متخصصان کارخانه شیدکو، انتقال جوهر در ماژیک شیدکو یک مسأله بسیار مهم در طراحی این محصول است. تمام تلاش این محققان بر این بوده است قابلیتی را در ماژیک ها به وجود آورند که موجب شود تمام جوهر به آسانی و سادگی به نیب ماژیک منتقل گردد.

قابل توجه است که طراحی منحصر به فرد فیلتر ماژیک که در انجام عملیات انتقال جوهر به سر (نیب) ماژیک عمل می کند، طراحی ویژه و تخصصی نیب (سر) ماژیک وایت برد شیدکو و همچنین وجود جوهر روان و با کیفیت ماژیک وایت برد شیدکو، باعث شده تا انتقال جوهر در این ماژیک مرغوب به راحتی انجام پذیرد که این عمل دارای مزیت هایی برای افزایش طول نوشتار، ضخامت نوشتار، یک دست بودن نوشتار در ماژیک وایت برد شیدکو است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت شیدکو

برترین فروشنده تجهیزات آموزشی در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی