اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910064833614938

ویژگی ها و مزایای کاربردی ماژیک وایت برد شیدکو

کد: 139910064833614938

https://bit.ly/3nFxEKi

، اصفهان , (اخبار رسمی): با همّت و تلاش شبانه‌روزی تیم تحقیق و توسعه شیدکو، به نسل جدید ماژیک رسیدیم که در حال حاضر تنها ماژیک‌های نسل جدیدمان در حال تولید است و آماده ارائه برای مصرف‌کنندگان عزیز به سراسر کشور می‌باشد.

ویژگی ها و مزایای کاربردی ماژیک وایت برد شیدکو
ویژگی ها و مزایای کاربردی ماژیک وایت برد شیدکو

امروزه اصلی ترین نیاز دانشگاه ها، آموزشگاه های آزاد و به تبع آن مدرسین و اساتید دانشگاهی، ماژیکی با قدرت پاک شوندگی بسیار بالا است. بطوریکه بعد از نوشتن روی تابلو وایت برد مطمئن باشند که آثار ماژیک بدون آنکه اثر نامطلوبی بر جای بگذارند به راحتی از روی تخته پاک می شوند. شرکت شیدکو این افتخار را دارد که جدید ترین نسل ماژیک وایت برد شیدکو را با دارا بودن اصلی ترین پارامترهای مد نظر مشتریان روانه ی بازار نماید.

مهم ترین ویژگی این محصول، قدرت پاک شوندگی بالا است که شرکت شیدکو با طراحی منحصر به فرد و استفاده از فرمولاسیون خاصی برای جوهر ماژیک و تکیه بر تلاش متخصصان حرفه ای و تحقیق و آزمون های دقیق، توانسته در این محصول به آن دست یابد. شرکت شیدکو برای ارائه این محصول، تمامی استانداردهای لازم را به کار گرفته تا بتواند بهترین محصول ممکن را برای متقاضیان ارائه دهد.

طول نوشتاری بسیار بالا ماژیک وایت برد

یکی دیگر از مزیت های قابل توجه در مورد ماژیک شیدکو طول نوشتاری بسیار بالای آن است که باعث می شود نسبت به سایر ماژیک های موجود در بازار برتری ویژه ای داشته باشد. طول نوشتار از جمله ویژگی های بسیار مهمی است که دانشگاه ها و آموزشگاه ها و مراکز آموزشی کشور اهتمام خاصی بدان می ورزند چرا که باعث صرفه جوئی در هزینه های جاری مراکز می گردد.

برای افزایش طول نوشتاری در این محصول تولید شده در شرکت شیدکو، فرمول ویژه ای به کار گرفته شده است که حاصل سال ها تحقیق و مطالعه بر روی عملکرد ماژیک های وایت برد است. این ویژگی را می توان یکی از منحصر به فرد ترین ویژگی ها برای یک ماژیک وایت برد دانست. همین عامل موجب شده است که ماژیک وایت بردشیدکو به عنوان یک محصول برتر ایرانی، گوی سبقت را از سایر رقبا در بازار برباید.

باتوجه به بررسی های انجام شده توسط واحد R&D و آزمون و خطاهای صورت پذیرفته و اصلاح آن خطاها در آزمایشگاه کارخانه شیدکو سبب شده تا در استفاده از ماژیک وایت برد شیدکو، بتوان طول نوشتار را تا ۱۴۰۰ الی ۱۵۰۰ متر افزایش داد. این امر در شرایطی در شرکت شیدکو محقق گردیده است که این طول نوشتار در دیگر ماژیک ها بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ متر است!!!

بالا بودن ضخامت نوشتاری ماژیک وایت برد شیدکو

از جمله مهم ترین پارامتر هایی که مد نظر اساتید، معلمین، دانش پژوهان، دانشجویان و مسئولین خرید ماژیک وایت برد است، بالا بودن ضخامت نوشتاری این محصول است. متخصصان واحد تحقیق و توسعه (R&D) شرکت شیدکو تلاش نمودند تا نسل جدیدی از ماژیک وایت برد را طراحی و تولید نمایند که علاوه بر ضخامت نوشتاری بالا، از فاصله دور به راحتی قابل خواندن باشد. این امر سبب افزایش کیفیت آموزش و هم چنین افزایش کیفیت تدریس در مراکز آموزشی کشور عزیزمان ایران می گردد.

در حقیقت، تشخیص نوشته ها از فاصله دور، یکی از بزرگ ترین چالش های کلاس درس است. دانش آموزان و دانشجویان به ویژه آنهایی که در ردیف های انتهایی کلاس نشسته اند و فاصله زیادی از تخته وایت برد دارند اکثراً گلایه می کنند که نوشته های روی تخته برای آنها خوانا نیستند. برای برطرف کردن کامل این مشکل، متخصصان حرفه ای شرکت شیدکو فناوری منحصر بفردی را برای تولید ماژیک وایت برد شیدکو به کار گرفته اند.

یک‌دست بودن نوشتار در ماژیک وایت برد شیدکو

از نظر متخصصان کارخانه شیدکو، انتقال جوهر در ماژیک شیدکو یک مسأله بسیار مهم در طراحی این محصول است. تمام تلاش این محققان بر این بوده است قابلیتی را در ماژیک ها به وجود آورند که موجب شود تمام جوهر به آسانی و سادگی به نیب ماژیک منتقل گردد.

قابل توجه است که طراحی منحصر به فرد فیلتر ماژیک که در انجام عملیات انتقال جوهر به سر (نیب) ماژیک عمل می کند، طراحی ویژه و تخصصی نیب (سر) ماژیک وایت برد شیدکو و همچنین وجود جوهر روان و با کیفیت ماژیک وایت بردشیدکو، باعث شده تا انتقال جوهر در این ماژیک مرغوب به راحتی انجام پذیرد که این عمل دارای مزیت هایی برای افزایش طول نوشتار، ضخامت نوشتار، یک دست بودن نوشتار در ماژیک وایت برد شیدکو است.

طراحی مهندسی و منحصر به فرد

آنچه محصول ماژیک وایت برد تولید شده در شرکت شیدکو را از سایر رقبا در بازار متمایز می سازد، طراحی مهندسی و منحصر به فرد این محصول با توجه به خواست مشتریان است. برای طراحی این محصول کاربردی، عوامل و پارامترهای مهمی بر پایه ی تحقیقات و در نظر گرفتن نظرات مشتریان انجام گردیده است.

شرکت شیدکو برای ارائه هر یک از این پارامتر ها از تلاش شبانه روزی مهندسان خبره ایرانی و متخصصان واحد R&D کمک گرفته و واحدی را برای کنترل کیفی هر یک از پارامتر های مورد نیاز مشتری بنیان نهاده است تا کنترل ویژه ای بر خط تولید ماژیک داشته باشد و خواسته ی مشتری را برآورده سازد.

به همین جهت با اطمینان کامل، می توان محصول تولید شده در شرکت شیدکو را به عنوان یک محصول ایرانی ایده آل، در سطح بازارهای بین المللی دانست.

خوش دست بودن 

شرکت شیدکو برای طراحی و تولید خوش دست ترین ماژیک، سایز دست افراد مختلف در گروه های سنی متفاوت را اندازه گیری نموده است و با توجه به تحقیقات و بررسی های انجام شده با در نظر گرفتن نظرات مشتریان، ماژیکی طراحی کرده که با دست مصرف کننده، هماهنگی و ارگونومی خاصی داشته باشد. مجموعه شیدکو در طراحی ماژیک وایت برد شیدکو، تمام اصول فیزیکی و ارگونومی محصول را رعایت کرده است.

نوشتن با ماژیک وایت برد شیدکو بسیار راحت است و موجب خستگی انگشتان دست نمی شود. دانشجویان، اساتید و دانش آموزان می توانند به راحتی و در مدت زمان طولانی از این ماژیک ها استفاده کنند. بدون اینکه کوچک ترین ناراحتی و خستگی در انگشتان دست خود احساس کنند که این ویژگی را با عنوان “خوش دست بودن” ماژیک معرفی می کنیم. فقط کافیست یک بار از این محصولات استفاده کنید تا تفاوت نوشتن را در انگشتان خود نسبت به بقیه ماژیک ها احساس نمایید.

فناوری نوین در طراحی درب ماژیک 

از دیگر ویژگی های کاربردی بسیار مهم انواع ماژیک وایت برد شیدکو، فناوری نوین در طراحی درب ماژیک است که طرفداران زیادی در بین مدرسان مراکز علمی-کاربردی، آموزشگاه ها، دبستان و دبیرستان ها دارد.

واحد تحقیق و توسعه شرکت شیدکو تمام سعی خود را بر این گذاشته تا درب های طراحی شده حتی در فشارهای بالا نیز استحکام و ویژگی های کاربردی خود را حفظ کنند. تمام تلاش های شرکت شیدکو در این زمینه، باعث شده تا محصول ایرانی  شیدکو جایگاه بالایی در سطح بازار ایران به عنوان بهترین مارک ماژیک داشته باشد و به یکی از پرخواهان ترین محصول نوشت افزاری در بازار تبدیل شود.

طراحی گیره درپوش برای ماژیک

یکی از چالش های استفاده از ماژیک برای مصرف کنندگان، گیره ی درپوش ماژیک است که با استفاده از اصول طراحی پیشرفته در شرکت شیدکو، برطرف شده است. شرکت شیدکو برای طراحی این گیره نگهدارنده از افرادی که استفاده ی مداوم از ماژیک دارند نظر سنجی کرده و با توجه به نظرات آنها، کاربردی ترین گیره نگهدارنده مخصوص این محصول را طراحی نموده است. بطوریکه به راحتی داخل جیب لباس (برای اساتید و یا دانشجویان در کلاس درس)، قابل حمل بوده و به قدری محکم است که به راحتی از جیب نمی افتد.

طراحی بسته بندی های جذاب

متخصصان شرکت شیدکو نه تنها به طراحی و تولید اصولی انواع ماژیک شیدکو توجه ویژه ای داشته اند، بلکه تمام ملزومات را برای طراحی بسته بندی جذاب، اصولی، زیبا و شیک برای فروش و ارائه به بازار فراهم آورده اند.

ماژیک های شیدکو در کارتون های بسته بندی شده با طراحی استاندارد در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. لازم به ذکر است محصولات مرغوب و کارآمد در کنار بسته بندی صحیح، رضایتمندی مشتریان را در پی دارد که این مسأله نیز با تکیه بر دانش تخصصی و تحقیق و تجربه چندین ساله شرکت شیدکو به اثبات رسیده است.

طراحی فیلتر مناسب و با کیفیت با استفاده از بهترین الیاف

فیلتر مناسب در ماژیک وایت برد شیدکو، مجموعه ای از الیاف اکریلیک هستند که به صورت حرفه ای و کاملاً منظم در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و طراحی شده اند. فیلتر در انتقال جوهر از مخزن به نیب (سر) ماژیک، نقش مهمی ایفا می کند.

متخصصان ایرانی شرکت شیدکو توانسته اند بهترین الیاف اکریلیک را با بالا ترین کیفیت طراحی کنند که این موجب می شود تمام جوهر به سر ماژیک منتقل شود بدون آنکه مقدار بسیار اندکی از آن در مخزن باقی بماند.

طراحی نیب

نیب در ماژیک وایت برد به سَری ماژیک گفته می شود که هنگام نوشتن، بر روی تخته یا سطح مورد نظر قرار می گیرد. نیب در ماژیک وایت برد شیدکو با استفاده از فناوری بسیار پیشرفته ای طراحی شده است.

ده ها هزار الیاف اکریلیک با ضخامت میکرون برای ساخت این نیب به کار رفته اند. این الیاف به گونه ای در کنار یکدیگر آرایش یافته اند که استحکام و کارآیی لازم را برای نوشتن نرم و روان ماژیک فراهم آورند.

پس از اتصال الیاف اکریلیک توسط چسب مخصوص، چسب وارد کوره های مخصوص خشک کن می شود و سپس دستگاه های میکروتراش، نیب را شکل می دهد. در طی این فرآیندها، رشته های اکریلیک هرگز پاره نمی شوند. این نوع طراحی موجب می شود جوهر ماژیک وایت برد شیدکو از طریق فیلتر به راحتی به نیب منتقل شده و بر روی تابلو وایت برد بنشیند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت شیدکو

برترین فروشنده تجهیزات آموزشی در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار