اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909234808514938

با انواع صندلی تاشو آشنا شوید

کد: 139909234808514938

https://bit.ly/2WeeIXC

، اصفهان , (اخبار رسمی): اگر شما صاحب یک رستوران، هتل ، کافی شاپ یا مکان دیگری هستید که انواع مختلفی از رویدادها و مراسم ها را برگزار می کند، تهیه صندلی های اضافی که در صورت نیاز، مفید است، همیشه ضرورت دارد. انواع مدل های صندلی تاشو، یکی از گزینه های مقرون به صرفه، انعطاف پذیر و مفید برای این شرایط است.

مشخصات فنی، قیمت و خرید بهترین صندلی تاشو
با انواع صندلی تاشو آشنا شوید

صندلی تاشو فضای زیادی را به خود اختصاص نمی دهد، بسیار سبک است و امکان ذخیره سازی و انبار کردن آن آسان است. می توانید ده ها صندلی دیگر را در یک فضای بسیار کوچک جمع کنید و هر زمان که یک رویداد بزرگ برگزار می شود، آنها را بیرون بیاورید و در محوطه بچینید.

انواع صندلی تاشو
بیشتر صندلی های تاشو از همان طراحی دو تکه برخوردار هستند. یک قطعه از تکیه گاه و پایه های جلویی تشکیل شده است و بخش دیگر شامل بدنه صندلی و پایه های عقبی است. این دو قطعه توسط مفصل به یکدیگر متصل می شوند؛ هنگام باز و بسته شدن، این مفصل، می چرخد و باعث می شود صندلی بین دو موقعیت حرکت کند. متداول ترین انواع صندلی های تاشو شامل موارد زیر است:

صندلی های تاشو پلاستیکی
صندلی تاشو پلاستیکی بسیار سبک، با دوام و مقرون به صرفه است. از آنجا که پلاستیک را می توان تقریبا به هر شکلی قالب ریزی کرد، سبک های مختلفی از این صندلی در دسترس است. صندلی های پلاستیکی با کیفیت بالا از موادی استفاده می کنند که بادوام بوده و در معرض نور خورشید به سرعت تخریب نمی شوند.

صندلی های تاشو چوبی
صندلی های چوبی از نظر ظاهری، زیباتر از صندلی های پلاستیکی تاشو هستند اما معمولاً قیمت آنها بیش از دو برابر قیمت صندلی پلاستیکی، است. صندلی های چوبی همچنین در سبک های متنوعی موجود است و از چوب های مختلف ساخته شده اند. صندلی های چوبی تاشو بسیار بادوام بوده و در صورت مراقبت، تا سال ها دوام خواهند داشت. اگر بهاین نوع از صندلی ها رسیدگی نشوند به راحتی خراش بر می دارد.

صندلی های تاشو رزینی
برای ظاهری مدرن تر، رزین جایگزین خارق العاده ای برای چوب است. این ماده بسیار بادوام است که ۱۰۰٪ در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می شود. صندلی های رزین تاشو نیز بسیار سبک وزن هستند و معمولاً برای راحتی بیشتری با بالشتک به کار می روند.

صندلی تاشو فلزی
بیشتر صندلی های فلزی نسبت به صندلی های چوبی یا رزینی جذابیت کمتری دارند. آنها معمولاً کمی سنگین تر هستند.

علاقمندان برای اطلاع از شرایط خرید و قیمت صندلی تاشو در رنگ های متنوع با کارشناسان شیدکو تماس حاصل فرمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت شیدکو

برترین فروشنده تجهیزات آموزشی در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل