اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905244493014903

موارد مؤثر بر قیمت دستگاه پرکن مایعات

کد: 139905244493014903

https://bit.ly/31aj99n

، کمال‌شهر , (اخبار رسمی): بی شک به هنگام خرید یک دستگاه پرکن به عنوان قدم اول با شرکت تولیدکننده تماس گرفته خواهد شد تا لیستی از قیمت دستگاه پرکن مایعات را ارسال نمایند. معمولا تفاوت قیمت ها و تنوع دستگاه ها کمی سبب سردرگمی افراد می شود.در این مقاله موارد موثر در برآورد قیمت دستگاه پرکن مایعات رو مورد بررسی قرار خواهیم داد.

بی شک به هنگام خرید یک دستگاه پرکن به عنوان قدم اول با شرکت تولیدکننده تماس گرفته خواهد شد تا لیستی از قیمت دستگاه پرکن مایعات را ارسال نمایند. در چنین شرایطی به طور معمول تفاوت قیمت ها و تنوع دستگاه ها کمی سبب سردرگمی افراد خواهد شد. برای نمونه در لیست ارسالی موارد مختلفی چون مدل دستگاه، زمان ساخت دستگاه، تفاوت در اندازه دستگاه و تفاوت در روش عملکرد دستگاه آورده می شود.  

به طور کلی ذکر این موارد برای درک هر چه بهتر تفاوت قیمت ها از سوی مشتری می باشد و به نوعی به این معناست که قیمت یک دستگاه پرکن مایعات تحت تاثیر عوامل مختلفی می باشد و شما به عنوان مشتری بایستی برای تخمین قیمت دستگاه، موارد گوناگونی را مدنظر داشته باشید.

تفاوت در مدل‌های مختلف دستگاه

یکی از اصلی ترین و ابتدایی ترین دلایل تفاوت قیمت دستگاه های پرکن مایعات، تفاوت در مدل آن ها می باشد. همان طور که پیش از این نیز در مطالب قبلی به این موضوع یادآور شده ایم به کارگیری این دستگاه ها با سه روش مختلف برای مایعات غلیظ و رقیق انجام می شود که عملکرد هر یک نیز بسته به نوع مایع متفاوت از دیگری خواهد بود. برای نمونه نمی توان از یک دستگاه یکسان هم برای برای مایعات غلیظ مانند گریس و عسل و هم برای مایعاتی مانند لبنیات و شربت‌ها استفاده نمود و نتیجه دلخواه خود را گرفت!
لذا طبیعی است که در لیست دریافتی از کارخانه انواع دستگاه های پرکن مایعات را ببینید که البته از نظر قیمت نیز با هم متفاوت می باشند. به دلیل متفاوت بودن عملکرد دستگاه پرکن در مایعات غلیظ و مایعات رقیق و نیز استفاده از قطعات متفاوت در هر یک از این نمونه ها تفاوت قیمت امری کاملا اجتناب ناپذیر خواهد بود. و نمی توان توقع داشت که تمامی دستگاه ها به یک قیمت به فروش برسند.

تفاوت در زمان ساخت دستگاه پرکن مایعات

زمان ساخت و تاثیر آن بر قیمت تنها مربوط به دستگاه های پرکن مایعات نمی باشد و در واقع در رابطه با تمامی دستگاه های صنعتی و غیرصنعتی صدق می کند. تنها با نگاهی اجمالی بر سایت های فروشنده دستگاه های کارکرده می توان به این نکته پی برد که قیمت این دستگاه ها با قیمت دستگاه های نو بسیار متفاوت می باشد و در واقع این موضوع به بازدهی آن ها برمی گردد. این موضوع در رابطه با خودروها و ماشین آلات صنعتی نیز به همین شکل می باشد و شما بایستی آمادگی لازم را در این خصوص داشته باشید.

تفاوت در اندازه دستگاه‌ها

یکی دیگر از موارد حائز اهمیت در زمینه خرید دستگاه های صنعتی و دستگاه های بسته بندی، سایز دستگاه و تناسب آن با کارگاه شما می باشد. بی شک کمپانی های تولیدکننده این نوع از دستگاه ها، بسته به نیاز مشتری دستگاه های خود در اندازه های گوناگون نظیر اندازه کارگاه خانگی و اندازه کارگاه صنعتی تولید می کنند. قیمت دستگاه ها بنا به دلایلی چون پیچیدگی در ساخت دستگاه و استفاده از مواد اولیه گوناگون در بدنه آنها متفاوت خواهد بود.

لذا شما نیز ممکن است با اصطلاحاتی چون قیمت دستگاه پرکن مایعات کوچک یا قیمت دستگاه صنعتی رو به رو گردید که از نظر اندازه تفاوت های بسیاری با هم داشته باشند. برای کارگاه های خانگی دستگاه های کوچک کاملا مناسب خواهند بود که در مقایسه با دستگاه های صنعتی بازدهی کمتری را به همراه خواهند داشت. از این رو در صورتی که با یک دستگاه کوچک کار شما راه خواهد افتاد نیازی به خرید یک دستگاه بزرگ و پرداخت هزینه های بالا نخواهد بود. در واقع بهتر است که در بین نمونه های کوچک به دنبال بهترین گزینه باشید.

تفاوت در روش عملکرد دستگاه‌ها

آخرین فاکتور که تاثیر مستقیمی بر روی قیمت دستگاه پرکن مایعات به جای خواهد گذاشت طریقه و سرعت عملکرد آن ها می باشد. ساز و کار این دستگاه ها با هم متفاوت می باشد و هر یک از آن ها به منظور انتقال مایعات روش خاص خود را خواهند داشت. به عنوان نمونه دستگاه ها ممکن است به منظور انتقال مایع از روش هایی چون روش پیستونی و یا روش ثقلی استفاده نمایند. از طرفی دستگاه ها بسته به عملکرد خود به صورت یک نازله و یا دو نازله باشند. لذا شما می توانید با نگاهی به لیست، به خوبی تفاوت قیمت دستگاه های پرکن مایعات دونازله و تک نازله را بررسی کنید.

موارد مؤثر بر قیمت دستگاه پرکن مایعات

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پاشا صنعت البرز

صنایع ماشین سازی پاشا صنعت البرز در زمینه طراحی و ساخت انواع ماشین آلات بسته بندی صنایع شیمیایی ، غذایی ، بهداشتی ، و دارویی (شیرینگ پک ، استرچ پالت، میکسر پودر - ریبون بلندر - پرکن مایعات رقیق و غلیظ) فعالیت می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید