اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907124687414903

نکات مهمی که قبل از خرید استرچ پالت باید بدانید

کد: 139907124687414903

https://bit.ly/3iVMERT

، کمال‌شهر , (اخبار رسمی): اگر به تازگی وارد عرصه بسته بندی و خرید دستگاه استرچ پالت شده اید، بهتر است اول انواع دستگاه استرچ پالت، کاربردهای استرچ پالت را مطالعه کنید.

نکات مهمی که قبلا از خرید استرچ پالت باید بدانید!
نکات مهمی که قبل از خرید استرچ پالت باید بدانید

اگر به دنبال خرید دستگاه استرچ پالت هستید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید و نکات مهمی را که قبل از خرید استرچ پالت لازم است بدانید.

اگر به تازگی وارد عرصه خرید دستگاه استرچ پالت شده اید، بهتر است اول انواع دستگاه استرچ پالت، کاربردهای استرچ پالت و تفاوت استرچ پالت با شیرینگ پک را مطالعه کنید. در این مقاله فرض بر این است که شما از تصمیم خرید دستگاه استرچ پالت مطمئن هستید. با پاشا صنعت البرز همراه باشید.

پالت چیست؟

پالت وسیله ای است که عموما از جنس چوب است اما از فلز و پلاستیک هم ساخته می شود. از پالت جهت جابجایی بار و کالا استفاده می شود. برای این منظور از ابزارهایی نظیر جک ها، لیفتراک، شبکه برقی نیز استفاده می شود.

دستگاه استرچ پالت چیست؟

دستگاه استرچ پالت یا استرچ پالت بند جهت بسته بندی و سلفون کشی پالت های مختلف و در ابعاد گوناگون نظیر پالت بشکه های 200 لیتری، پالت انواع بطری های آشامیدنی، انواع رول های پارچه ای، فلزی، کابل ، پالت کتاب و بسته بندی محصولات این چنینی مورد استفاده قرار می گیرد. پالت پیچی با استفاده از فیلم استرچ یا نایلون استرچ استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: نایلون استرچ چیست و چه کاربردهایی دارد؟

در ادامه نکات مهمی که قبل از خرید دستگاه استرچ پالت باید بدانید، مرور می شود:

  1. سایز پالت
  2. وزن پالت
  3. میزان مصرف فیلم استرچ ( مصرف نایلون استرچ )
  4. ارتفاع دستگاه استرچ پالت
  5.  شرایط محیطی
  6. ابعاد دستگاه استرچ پالت

1. سایز پالت

پالت ها در سایز های مختلفی بر حسب نیاز مشتری ساخته می شوند ولی در نظر داشته باشید دستگاه های استرچ پالت ثابت محدودیت هایی در این زمینه دارند، اغلب پالت بندها در پالترهایی با طول و عرض یک متر تا یک متر و چهل سانتی متر را پشتیبانی می کنند. شما می توانید برای سایز های بالاتر از سایر استرچ پالت ها همانند استرچ پالت پاشا صنعت البرز استفاده استفاده کنید.

2. وزن پالت

دومین موردی که قبل از خرید دستگاه استرچ پالت باید بدانید، وزن پالت است. همیشه وزن یکی از مهمترین معیارها در بسته بندی است و سبب ایجاد محدودیت در حین کار و بسته بندی می شود. اغلب استرچ پالت ها وزن های 1 تا 1.5 تن را می توانند تحمل کنند ولی این محدودیت برای دستگاه‌های استرچ پالت پاشا صنعت صادق نیست. دلیل این امر هم خیلی واضح است چرا که پالت برروی زمین قرار گرفته و وزنی روی دستگاه نمی اندازد.

3. میزان مصرف فیلم استرچ

سومین نکته ای باید در خرید استرچ پالت بدانید، میزان مصرف فیلم استرچ است. مصرف فیلم استرچ پالت هم از موارد مهم در تعیین و انتخاب یک دستگاه استرچ پالت خوب است. به این دلیل که اگر دستگاه از تکنولوژی قدیم استفاده کند سبب مصرف مقادیر زیادی فیلم استرچ می شود که در دراز مدت به شدت هزینه های یک دستگاه را بالا می برد.

4. ارتفاع دستگاه استرچ پالت

همه دستگاه های استرچ پالت محدودیت ارتفاع دارند و در ابعاد مشخصی می توانند بسته بندی کنند پس همواره ارتفاع استرچ پالت معیار قرار دارد.

5. شرایط محیطی

شرایط محیطی منظور دسترسی به برق و همچنین میزان رطوبت در شرایط کارکردی است. به همین منظور دستگاه هایی ساخته شده اند که با باتری یا گاز کار میکنند که بهترین و مناسب ترین ان نوع باتری ان هست چرا که جایی که گاز هست برق هم هست.

6. ابعاد دستگاه استرچ پالت

- ارتفاع دستگاه 2 متر و 30 سانت

- قابلیت تنظیم دوررفت و برگشت از ۱ تا ۱۰ دور

- قابلیت تنظیم میزان کشش سلفون

- قابلیت تنظیم سرعت سینی گردان توسط plc

- قابلیت تنظیم تعداد دور در قسمت تحتانی و فوقانی توسط اینورتور

- سلفون مصرفی دستگاه با عرض ۵۰ سانتیمتر و ضخامت ۲۴ میکرون

- دارای ۲ عدد اینورتور برای کنترل سرعت سینی گردان و کنترل سرعت عمودی استند ستون دستگاه

- دارای PLC و قابل برنامه ریزی

- دارای سنسور برای تشخیص ارتفاع

- دارای قابلیت تنظیم اورلب بالا تا ۱۳ سانتیمتر

- قابلیت تنظیم پیچش بیشتر جهت محکمتر شدن قسمت بالا و پایین پالت از ۰ تا ۹ دور توسط PLC

- ابعاد کلی دستگاه : طول: ۲۶۰ cm عرض: ۱۵۰ cm ارتفاع: ۲۵۵ cm

- حداکثر ابعاد پالت : طول: ۱۵۰ cm عرض: ۱۵۰ cm ارتفاع: ۲۲۰ cm

- توان تحمل وزن تا۳۰۰۰ الی ۲۰۰۰ کیلوگرم

- توان مصرفی:۵/۱ kw ،ولتاژ ورودی ۲۲۰ ولت، برق مصرفی تک فاز

- وزن دستگاه ۴۳۰ کیلوگرم

- دستگاه دارای رنگ الکترواستاتیک

به منظور عملکرد مناسب اپراتور تابلو فرمان مجزا طراحی شده است که تمامی برنامه های اجرایی توسط مانیتور نصب شده قابل کنترل است.

خرید دستگاه استرچ پالت

در صورتی که هنوز سوالی در رابطه با خرید دستگاه استرچ پالت دارید، همین امروز با پاشا صنعت البرز تماس بگیرید. کارشناسان این مجموعه آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه خرید دستگاه استرچ پالت هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پاشا صنعت البرز

صنایع ماشین سازی پاشا صنعت البرز در زمینه طراحی و ساخت انواع ماشین آلات بسته بندی صنایع شیمیایی ، غذایی ، بهداشتی ، و دارویی (شیرینگ پک ، استرچ پالت، میکسر پودر - ریبون بلندر - پرکن مایعات رقیق و غلیظ) فعالیت می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید