اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905264497114341

نرم افزار حسابداری

نرم افزار حسابداری رستوران

کد: 139905264497114341

https://bit.ly/3gc5SRI

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت نرم افزار حسابداری هوشمند نوین با شناخت دقیق و صحیح از نیازهای شما در بازار و به کارگیری آن در تولید محصولات، نرم افزارهای مدیریت رستوران را بعنوان بهترین و کارآمدترین راه حل مدیریت رستوران ارائه کرده است.

نرم افزار حسابداری رستوران
نرم افزار حسابداری رستوران هوشمند نوین

شرکت نرم افزار حسابداری هوشمند نوین با شناخت دقیق و صحیح از نیازهای بازار و به کارگیری آن در تولید محصولات، نرم افزارهای مدیریت رستوران را بعنوان بهترین و کارآمدترین راه حل مدیریت رستوران ارائه کرده

شاید حس کنید حسابداری رستوران پیچیده‌تر و سخت‌تر از حسابداری یک فروشگاه یا مغازه است. این باور ناشی از آن است که حسابداری رستورانی دارای بخشی از حسابداری تولید، نگهداری و قیمت تمام شده که به اختصار حسابداری صنعتی می‌نامند. نرم افزار حسابداری رستورانی هوشمند نوین با هدف ارائه راهکارهای هوشمندانه و نوین، اقدام به تولید نرم افزاری به منظور مدیریت رستوران‌ها و بهبود در روند ثبت و سفارش رستوران‌ها کرده است. شرکت نرم افزار حسابداری هوشمند نوین با شناخت دقیق و صحیح از نیازهای شما در بازار و به کارگیری آن در تولید محصولات، نرم افزارهای مدیریت رستوران را بعنوان بهترین و کارآمدترین راه حل مدیریت رستوران ارائه کرده است.

چرا استفاده از نرم افزار حسابداری مخصوص رستوران توصیه می‌شود؟

شخصی که سمت حسابداری رستوران را دارد باید با مفاهیم انبار، مواد اولیه و محاسبه هزینه‌ها بر روی تک تک محصولات رستوران آشنا باشد و با توجه به تمامی ریزه‌کاری‌های این حرفه، محاسبه قیمت تمام شده برای حسابداران کاری بسیار دشوار است.

نرم افزار حسابداری ویژه رستوران برای سهولت عملکرد کاربران این صنف و دسترسی آن‌ها به منوها طراحی شده است. این نرم افزار تمامی خرید و فروش، عملیات حسابداری، انبارداری، چک و بانک را انجام می‌دهد.

نسخه رستورانی نرم افزار حسابداری هوشمند نوین

نسخه رستورانی نرم افزار حسابداری هوشمند نوین، کاملا منطبق بر نیازهای رستوران ها طراحی شده است. سرعت بسیار بالا، رابط کاربری گرافیکی و مبتنی بر رنگ بندی، قابلیت انتقال مبلغ به کارتخوان بانکی، قابلیت اتصال به کالر آی دی و شناسایی مشتری تماس گیرنده از شماره تلفن، ایجاد اشتراک برای مشتریان، اتصال به چندین چاپگر در آشپزخانه ها، پیشخوان و صندوق تنها بخشی از امکانات جامع نرم افزار اتوماسیون رستوران هوشمندنوین می باشد. در نرم افزار حسابداری رستورانی نوین، قادر به ثبت تمام عملیات مالی نیز خواهید بود. ثبت اسناد دریافت-پرداخت، تعریف حساب های بانکی و دسته چک ها، اسناد دریافتنی، اسناد پرداختنی و سایر عملیات مربوط به امور مالی، در نرم افزار رستوران و کافی شاپ هوشمند نوین به ساده ترین شکل ممکن قابل ثبت است.

ویژگی های یک نرم افزار حسابداری رستورانی خوب

هم قدم در راستای خدمات رستورانی

شرکت هوشمند نوین در تلاش بوده است تا با بکارگیری جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا در حوزه برنامه نویسی، نرم‌ افزار مناسب رستوران خود را کارآمد و مورد نیاز صنعت رستوران ارائه نماید.

یکپارچگی اطلاعات مدیریت

هوشمند نوین همواره تلاش نموده است تا با یکپارچه سازی مدیریت فروش سیستم‌های خود، نیازمندی‌های مدیران رستوران‌های زنجیره ای را برطرف نماید.

جامع بودن گزارشات

شرکت هوشمند نوین همواره در تلاش است تا مطابق با نیاز مدیران گزارشات جامعی از قسمت‌های مختلف رستوران اعم از انبار، فروش، و حسابداری در مجموعه نرم افزار رستوران خود ارائه نماید.

پشتیبانی در تمامی روزهای هفته

ما تلاش نموده ایم تا با استقرار و اعزام کارشناس پشتیبانی حتی در روزهای تعطیل بصورت تلفنی و حضوری همواره حامی مشتریان عزیز باشیم. شرکت نرم افزاری هوشمند نوین در تلاش است تا با پیگیری و پشتیبانی کارشناسان حاذق خود، همواره حامی مشتریان عزیز و گرامی باشد؛ چرا که، ارائه خدمات پس از فروش با سرعت و کیفیت خوب، یکی از اساسی ترین نیازهای مشتریان محسوب می‌شود. رضایت شما موجب می‌شود تا ما بتوانیم به هدف خود، که رضایتمندی مشتریان است، برسیم و از سیستم حسابداری ما به عنوان بهترین نرم افزار حسابداری یاد شود.

استفاده آسان

نصب و استفاده از نرم افزار باید آسان و کاربر پسند باشد. این ها بخش کوچکی از ویژگی های یک نرم افزار حسابداری خوب بود.در ادامه به امکانات قابل توجه این نرم افزار اشاره می‌کنیم.

امکانات نرم افزار حسابداری رستورانی

• ثبت خرید مواد اولیه

• گروه بندی مواد غذایی

• امکان تعریف وگروه بندی مشترکین رستوران

• قابلیت تعریف منوی غذا

• ثبت فاکتورفروش سریع جهت ارائه خدمات با سرعت بالا

• ثبت پیک ارسال غذا در فاکتور و نحوه دریافت مبلغ

• امکان مجوز فروش برای روز و ساعت خاص

• تعریف غذای روزانه و ویژه

• جابجایی گروه کالاها به صورت حرکتی

• قرار گیری گروه کالاها در هرجایی از صفحه نمایش

• اختصاص رنگ و شکل مجزا به هر یک از گروه‌های کالایی

• امکان قابلیت پرداخت بدون کارت در نمایشگر دوم

• تعریف درآمد و هزینه

• گزارش لحظه ای موجودی انبار

• حواله‌های پرداختی و دریافتی

• ثبت چک‌های دریافتی و پرداختی

منبع:

https://www.hnovin.com/ac/restaurant-accounting-software/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم افزار حسابداری هوشمند نوین

هوشمند نوین، از سال ۱۳۷۰ تاکنون به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو و تخصصی در زمینه تولید نرم‌ افزار حسابداری فعالیت می‌کند. این شرکت با سابقه‌‌ای قریب به سه دهه فعالیت در زمینه تولید انواع نرم افزار حسابداری، درصدد بوده تا بتواند بخش وسیع و گسترده‌ای از نیازهای حسابداران، شرکت‌ها، ‌کسب‌و‌کارها و دیگر مشاغل را برطرف نماید. نرم افزارهای هوشمند‌ نوین، با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های روز و با بکارگیری افراد متخصص و آگاه در حوزه ساخت نرم افزار، سعی دارد، بنای رشد و شکوفایی ‌کسب‌و‌کارها و رضایت مشتریان ارزشمند خود را جلب نماید. هوشمند نوین، نرم افزاری ساده و کاربرپسند در حوزه حسابداری و مدیریت مالی است و پاسخگوی نیازهای تمامی‌کسب‌وکارها اعم از کوچک، متوسط و بزرگ خواهد بود. نرم افزار‌های جامع حسابداری هوشمند نوین با حفظ انسجام و یکپارچگی در سیستم‌های اطلاعات، به کاربران خود این امکان را می‌دهد، تا امور مالی خود را به سادگی سامان دهی کنند و اطلاعات مربوط به خرید و فروش و سایر موارد حوزه مالی کسب وکار خود را مدیریت نمایند. نرم افزار حسابداری شرکتی، بازرگانی، تولیدی، فروشگاهی، پیمانکاری، صنعتی، خدماتی و همچنین نرم افزارهای مالی خزانه داری، انبارداری و حقوق و دستمزد، با بیش از چند ده هزار کاربر فعال، نمونه‌ای از راهکار مالی مطمئن و در عین حال بسیار ساده ای است که هوشمند نوین برای مدیریت و رونق کسب و کار شما ارائه نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]