اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906104522815095

انواع مختلفی از نرده حفاظ روی دیوار وجود داردکه حفاظ شاخ گوزنی سرآمد آنها است

نرده حفاظ شاخ گوزنی ایمن ترین نرده حفاظ روی دیوار است

کد: 139906104522815095

https://bit.ly/2F7COhw

، تهران , (اخبار رسمی): انواع نرده حفاظ روی دیوار که به مرور زمان ساخته و نصب شده اند امروزه دیگر امنیت کافی ندارند . سیم های خاردار که توسط قیچی های مفتول بر به سادگی برذش داده میشوند . نرده حفاظ های نیزه ای هم ایمن نیست و سارقان بارها از این حفاظ عبور کرده اند. حفاظ شاخ گوزنی کامل ترین نرده حفاظ روی دیوار است.

نرده حفاظ شاخ گوزنی ایمن ترین نرده حفاظ روی دیوار است .
حفاظ شاخ گوزنی محصولی ایمن و با کیفیت برای حفاظت از سارقان در برابر ورود سریع به ساختمان است .

در تمام نرده حفاظ های تولید شده از قدیم تا به امروز وجود قطعات تیز و برنده است . حفاظ شاخ گوزنی طرحی جدید از نرده حفاظ روی دیوار است که از پیکان های تیز به هم متصل ساخته شده است .

حفاظ شاخ گوزنی گونه ای از نرده حفاظ ر وی دیوار است که به دلیل امنیت بالا و  تیز بودن قطعات بکار رفته در این نرده حفاظ از محبوبیت بالایی برخوردار است . حفاظ بوته ای ، حفاظ شاخ گوزنی لیلیوم از نام های دیگر این نوع نرده حفاظ روی دیوار است . این نوع نرده حفاظ امنیت بسیار بالایی دارد . نصب سریع و آماده نصب بودن از سایر مزایای این نوع نرده حفاظ روی دیوار است . 

ما در این مقاله سعی داریم تا شما را با این محصول بیشتر آشنا کنیم . چرا که این محصول قابلیت صادرات به کشورهایی مانند عراق ،اتریش،آلمان و حتی کانادا را دارد .ابتدا شما را با انواع محافظ های روی دیوار آشنا خواهیم کرد.

حفاظ ها عموما به سه دسته تقسیم می شوند که شامل موارد زیر می باشد.

یکی از انواع حفاظ های روی دیوار سیم خار دار است :

 این نوع از حفاظ مفتولی خاردار بیشتر در پایگاه های نظامی و دیوار های زندان ها استفاده می شود، در گذشته محبوبیت زیادی داشته و بسیار استفاده می شده است. اما پس از ساخت حفاظ های شاخ گوزنی، به مرور این گستردگی کاهش یافته و بسیار کم استفاده می شود. از مهم ترین دلایل این امر می توان به از بین رفتن این مفتول ها به مرور زمان اشاره کرد  . ظاهر نه چندان زیبای این نوع  حفاظ روی دیوار هم در گذشته مورد توجه نبوده است . اما امروزه به دلیل اهمیت ظاهر و زیبایی حفاظ ها در کنار امنیتشان، به عنوان فاکتور اصلی شناخته می شود.

حفاظ سر نیزه ای

در این نوع حفاظ ها، سعی شده است تا ایراد ها و مشکلات سیم های خار دار برطرف شود. یکی از این ها شامل تغییراتی در ظاهر آن هاست که طراحی شکیل تری پیدا کرده و باعث می شود مکان های مورد استفاده، زیباتر بنظر برسد. در قسمت امنیت حفاظ ها، چون که ارتفاع بکار رفته بالا بوده و در قسمت بالایی اش نوک های تیزی بکار رفته، باعث می شود تا امنیت افزایش یافته و بسیار مورد توجه افراد قرار گیرد. کاربرد این دسته از حفاظ ها، بیشتر در املاک و ساختمان های شخصی بوده و معمولا ویلاها نیز از آن بهره می برند. البته پس از طراحی و ساخت دسته بعدی حفاظ ها، همانند اتفاقی مشابه که برای سری قبل بوجود آمد، کاربرد این نوع حفاظ ها نیز کاهش یافت.

حفاظ شاخ گوزنی

در این دسته از حفاظ ها، امنیت حرف اول را می زند. در بخش حفاظت نسبت به دو دسته قبلی، بهبودی قابل توجهی حاصل شده است. در این نسل از حفاظ ها بود که درب های کشویی و حفاظ هایی برای پنجره های ساختمان رونمایی شد که تمامی این ها باعث افزایش هرچی بیشتر امنیت مکان های مورد استفاده کرده است. طراحی این نوع حفاظ ها با گونه ای بوده که نوک های تیز بالای حفاظ ها، در تمامی جهات پوشش داده شده تا کم ترین احتمال جهت ورود به حریم خصوصی از بین رود. روش متداول دزدان در بالا رفتن دیوار ها به این شکل است که پس از گرفتن بالای دیوار، از آن بالا رفته و خودشان را به داخل منزل می رسانند. طراحی این حفاظ به گونه ای است که جلوی همین کار را نیز از دزدان می گیرد و مانع از استفاده از دیوار به عنوان محلی کمکی، جهت بالا رفتن از آن می شود. طراحی همه جانبه نوک های تیز نیز به این دلیل است تا امکان ورود به منزل را با قرار گرفتن در کنار حفاظ از سارقان بگیرد. جنس متداول این حفاظ ها، فلزی است اما برخی از افراد برای داشتن امنیت بیشتر، جنس فولاد را خریداری می کنند که البته مبالغ بالاتر باید پرداخته شود.

دلایل محبوبیت بیشتر نرده های شاخ گوزنی نسبت به نرده های سنتی این دو دلیل هستند.

زیبایی بیشتر نرده های شاخ گوزنی

توانایی بیشتر در حفظ امنیت

نرده های سنتی شبیه میله های زندان اند و نمی توان در بین آنها طرح های زیبا و متنوعی پیدا کرد. اما حفاظ های شاخ گورنی زیبایی خاصی دارند و در صورت اینکه ابعاد و تراکم آن را متناسب با دیوار انتخاب کنید می توانند به زیباتر شدن دیوار هم کمک کنند. حتی می توانید در پای دیوار گیاه های خودرو بکارید تا به روی این حفاظ ها کشیده شوند و زیبایی خاصی به دیوار و کل فضای اطراف بدهند.

دزدهایی که با نرده های قدیمی مواجه می شوند نه تنها زخمی نمی شوند بلکه می توانند از میله های آنها برای بالا رفتن از دیوار هم استفاده کنند. معمولا دیوار ها  30 سانتی متر ضخامت دارند اما نرده های قدیمی و سنتی فقط 4 سانتی متر عرض دارند پس قادر به پوشاندن کل عرض دیوار نیستند. با این حال دزدها به راحتی می توانند روی لبه دیوار بایستند و از آن عبور کنند اما این اتفاق هرگز برای حفاظ های شاخ گوزنی نمی افتد زیرا عرض آنها حداقل 50  سانتی متر است و می تواند تا 80 سانتی متر هم افزایش پیدا کند. در این صورت نرده کل روی لبه دیوار را پوشش می دهند و حتی ممکن است از لبه های دیوار بیرون تر هم بیایند پس هیچ دزدی نمی تواند از آن عبور کند و اگر هم بخواهد چنین کاری انجام دهد قطعا زخمی می شود و آسیب جدی می بیند. اما نرده های سنتی از پروفیل هستند و نمی توانند مانع پر دردسری برای سارقان باشند. اگر دزدها ببینند که روی لبه دیوار خانه ای حفاظ شاخ گوزنی نصب شده به هیچ وجه تلاشی برای ورود به آن انجام نمی دهند.

مطمئنا دزدها به سراغ خانه هایی می روند که محافظ ندارند یا حفاظ آنها از نوع قدیمی و سنتی است و به هیچ وجه فکر عبور از دیوار خانه ای که حفاظ شاخ گوزنی دارد به سرشان نمی زند. بگذارید با یک مثال دیگر این قضیه را ملموس تر کنیم. دیواری که نرده شاخ گوزنی نداشته باشد مانند ماشینی است که دزدگیر و قفل فرمان نداشته باشد. مطمئنا سارقان به فکر دزدیدن ماشینی که چند نوع دزدگیر و قفل دارد نمی افتند و ماشینی را هدف می گیرند که هیچ گونه سیستم امنیتی و حفاظتی ندارد.قیمت حفاظ شاخ گوزنی ازسایر نرده حفاظ های روی دیوار مناسب تر است . 

خط تولید حفاظ شاخ گوزنی : برای تولید حفاظ شاخگوزنی نیاز به دستگاه های برش ، پرس های خم کننده ،دستگاه های جوش CO2 و کوره رنگ پودری است . میلگرد سایز 9 تا 10 شاکله اصلی تولید حفاظ شاخ گوزنی است . ابتدا میلگرد به بخش برش کاری انتقال داده میشوند. بعد از برش کاری ، میله ها توسط دستگاه های خاص تیز میشو ند. بعد از  تیز کردن  میله های حفاظ شاخ گوزنی نوبت به خم کردن میله ها میرسد که توسط پرس های قوی خم شده و برای جوش کاری آماده میشوند. در مرحله جوش کاری میله ها با توجه به قالب های مخصوص به هم متصل شده و آماده رنگ میشوند. برای رنگ آمیزی هم باید ابتدا میله ها چربی زدایی شده وسپس داخل کوره قرار میگیرند. بعد از گرم شدن تا دمای 220 درجه حفاظ های شاخ گوزنی از کوره بیرون آورده شده و پودر پلی استر بر روی حفاظ ها پاچش شده و مجدد درون کوره قرار میگیرند. دمای 220 درجه و زمان 20 دقیقه برای پخت رنگ کافی است . بعد از طی این مراحل حفاظ شاخ گوزنی برای ارسال و نصب به قسمت انبار برده میشوند تا کنترل کیفیت انجام شود. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ثامن حفاظ

ثامن حفاظ تولید کننده تخصصی انواع درب پارکینگ، درب فرفورژه ماشین رو و نفر رو ،نرده راه پله ، نرده دوبلکس و نرده حفاظ فلزی روی دیوار شاخ گوزنی ، حفاظ بوته ای ، حفاظ آبشاری با بیش از 20 سال سابقه و صادرات به موفق به کشورهای حوزه خلیج فارس و کشور های اروپایی مانند اتریش ، آلمان ، فزانسه

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان