اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906204544015095

انواع درب پارکینگ، بخش اول درب مدرن

درب پارکینگ مدرن یعنی سازه‌ای به روز و ساده که با تکنولوژی روز ساخته می‌شود

کد: 139906204544015095

https://bit.ly/3mg8CSz

، تهران , (اخبار رسمی): درب پارکینگ از نظر سبک به چند دسته کلی تقسیم میشود . درب مدرن ، کلاسیک ،لوکس و فانتزی. با توجه به محدودیت های به وجود آمده در ساخت ساختمان ها در شهر میبایست با توجه به شرایط از حداکثر امکانات موجوددر جهت رفاه و آسایش استفاده کرد . درب ریلی و تا شو نمونه بارز ساخت درب پارکینگ با توجه به محیط است .

درب  پارکینگ مدرن یعنی سازه ای به روز و ساده که با تکنولوژی روز ساخته میشود
درب مدرن به عنوان ماندگار ترین درب در بخش صنعت ساختمان است .

امروزه انواع مختلف در سبک های متفاوتی از درب پارکینگ طراحی و تولید میشود. با توجه به گذشت زمان و رویکرد بیشتر افراد به ساده بودن ، درب مدرن در طرح های مختلف طراحی و استفاده میشود.

در شرایط عادی انواع درب پارکینگ در 2 بخش قابلیت تقسیم بندی دارد .  این تقسیم بندی در بخش درب پارکینگ این دو قسمت شامل طراحی و کاربرد هستند. که درب پارکینگ از نظر طراحی و کاربرد هر کدام شامل بخشهایی مختلف هستند.  که در این مقاله به بررسی این تقسیم بندی ها خواهیم پرداخت .البته باید قبل از این که به این تقسیم بندی ها بپردازیم باید بدانید که درب پارکینگ را برای چه مکانی میخواهید استفاده کنید .  این امر شاید در ابتدا ساده به نظر برسد ولیکن باید بدانید که یک درب پارکینگ ساختمان ویلایی یا درب مدرن  برای درب پارکینگ گاراژ یا پارکینگ مناسب نیست . یک درب ویلائی میتواند به عنوان یک درب ساختمان گزینه مناسبی باشد . ما در این مقاله شما را با انواع درب پارکینگ از نظر طراحی ، کاربری ، مواد مصرفی و محل های مورد استفاده آشنا خواهیم کرد .  ثامن حفاظ الگوی بسیاری از درب های پارکینگ است .

همان طور که در بالا اشاره شد انواع درب پارکینگ از نظر طراحی عبارتند از :

• درب پارکینگ مدرن
• درب پارکینگ کلاسیک
• درب پارکینگ لوکس
• درب پارکینگ چوبی

درب پارکینگ از نظر کاربری  نیز عبارتند از : 

• درب پارکینگ ریلی
• درب پارکینگ لولائی
• درب پارکینگ تاشو
• درب پارکینگ

درب پارکینگ مدرن: 

درب پارکینگ مدرن در حقیقت یک واژه کلی است . زمانی که شما در حال ساخت یک در پارکینگ اعم از فلزی ، درب چوبی ، درب CNCو سایر درب پارکینگ مدرن هستید باید این درب را با امکاناتی تهیه کنید ، این به معنی ساخت یک درب پارکینگ مدرن نیست . ما در این بخش قصد داریم بیان کنیم که درب مدرن چیست و اینکه درب پارکینگ مدرن چه خصوصیاتی دارد . البته باید توجه داشته باشیم که بخشی از این موضوعات تنها برای درب مدن نیست و در مورد سایر درب های فلزی پارکینگ نیز صادق است .
درب پارکینگ فلزی مدرن چیست؟

قبل از بررسی درب مدرن باید ابتدا درک صحیح از کلمه مدرن داشته باشیم . مدرن به معنی معاصر، به روز بودن با فرهنگ و علم روز بودن گغته میشود . در فرهنگ عمید مدرن یعنی:

۱. هر آنچه به زمان حال و دورۀ معاصر مربوط است.
۲. هرآنچه مطابق با یافته های علمی، فنی، و هنری روز دنیا باشد.
۳. هرآنچه به امکانات رفاهی نو و پیشرفته مجهز باشد.

هنگامی که در مورد درب پارکینگ فلزی مدرن صحبت میکنیم باید بدانیم منظور از این درب مدرن کدام بخش از درب است . با توجه به این که هم اکنون بیشتر درب های پارکینگ فلزی با استفاده از تجهیزات روز دنیا ساخته میشود میتوان به آنها نام درب مدرن را اطلاق کرد ، البته این موضوع فقط از نظر استفاده از تکنولوژی و تجهیزات به کار رفته در درب پارکینگ صادق است و در حقیقت درب مدرن مورد نظر عمومی نیست .
در حقیقت درب پارکینگ مدرن ، به طرح ها ی خاصی اطلاق میشود که با توجه به نوع طراحی و ساخت در عین سادگی و زیبائی مطابق با نمای ساخته شده و دکوراسیون ساختمان باشد . 

متریال درب پارکینگ مدرن چیست؟

پروفیل یا همان قوطی شاکله اصلی بیشترین درب های پارکینگ است . نمای داخل کادر ها هم ترکیبی از ورق های 3 تا 5 میل میباشد که به وسیله دستگاه های پیشرفته لیزر بریده میشود. ساده بودن مهم ترین عامل در طراحی و ساخت درب مدرن است . در تولید درب مدرن از بهترین و به روز ترین ها قطعات استفاده میشود . وزن هر لنگه درب پارکینگ میبایست 20%کمتر از وزن تعریف شده برای جک باشد . 

معمولا برای طراحی درب مدرن از تاشکال هندسی استفاده میشود. اشکال مانند مربع ، مستطیل ، دایره پایه های اصلی طراحی درب مدرن هستند. در طراحی درب پارکینگ مدرن به جزییات بیشتر توجه میشود . ظرافت و ساده بودن جزییات درب پارکینگ مدرن از موارد بسیار مهم در ساخت درب است . به همین دلیل از عناصر دکوراتیو اضافه به بخش های داخلی درب مدرن خودداری میشود. . در این شیوه طراحی، توجه به کلیات درب (مینی مال بودن ) اهمیت بالائی دارد. هر گونه شکل اضافه این موضوع را بر هم می زند. درب پارکینگ مدرن یعنی سادگی ، شیک بودن ،بهتر بودن .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ثامن حفاظ

ثامن حفاظ تولید کننده تخصصی انواع درب پارکینگ، درب فرفورژه ماشین رو و نفر رو ،نرده راه پله ، نرده دوبلکس و نرده حفاظ فلزی روی دیوار شاخ گوزنی ، حفاظ بوته ای ، حفاظ آبشاری با بیش از 20 سال سابقه و صادرات به موفق به کشورهای حوزه خلیج فارس و کشور های اروپایی مانند اتریش ، آلمان ، فزانسه

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان