اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906174536915095

در ساخت نرده راه پله گرد و ساده میتوان از تیرک های عمودی فرفورژه استفاده کرد

ااستفاده از قطعات فرفورژه تاثیر فراوانی در طراحی نرده راه پله گرد دارد

کد: 139906174536915095

https://bit.ly/3bBPz01

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه در صنعت ساختمان سازی ، برای ساخت نرده راه پله از پروفیل یا ترکیب پروفیل و قطعات فرفورژه استفاده میشود. البته این در مورد ساختمان های ویلایی و دوبلکس صدق نمیکند . نرده راه پله های گرد چوبی بکار رفته در ساختمان های ویلایی و دوبلکس جای خود را به قطعات زیبای چدنی و آلومینیومی داده است .

ااستفاده از قطعات فرفورژه تاثیر فراوانی در طراحی نرده راه پله گرد دارد.
نرده راه پله گرد با فرفورژه

نرده راه پله یکی از سازه های ضروری برای حفظ جان انسانها برای پله های ساختمان است . نرده راه پله با توجه به شکل و دکوراسیون ساختمان طراحی و ساخته میشود. نرده راه پله گرد در ساختمان های بلند مرتبه و برج ها با قوطی یا پروفیل ساخته میشود . در ساختمان های ویلایی و لوکس نرده راه پله میتواند دکوراسیون خانه را برجسته نماید . در دهه گذشته سبک ها و طرح های ساختمان ها افزایش یافته و بیشتر به سمت سبک مدرن تغیر کرده است . طراحان نرده راه پله هم با توجه به سبک ساختمان و سلیقه سازندگان انواع مختلفی از نرده راه پله را طراحی کرده اند. هر چند در طراحی نرده راه پله ها به جهت زیبا تر شدن فضای داخلی ساختمان از قطعات ترکیبی لوکس و فانتزی مقاوم استفاده شده است ، اما اهمیت و کاربرد نرده به لحاظ ایمنی هرگز تغییر نکرده است . 

نرده همان طور که گفته شد از عناصر موثر در هر چه زیبا تر دیده شدن ، پله است . در گذشته نرده راه پله از پروفیل یا قوطی به صورت عمودی یا اشکال هندسی ساخته میشد و صرفا برای ایمنی و محافظت از جان انسان ها در برابر سقوط از پله بکار میرفته است . امروزه در ساخت نرده راه پله با استفاده از تکنولوژی های مختلف ، نرده های متفاوت با متریال های مختلفی ساخته شده است . انواه نرده راه پله از نظر متریال عبارتند از : 

نرده راه پله فلزی 

نرده راه پله چوبی 

نرده راه پله شیشه ای 

نرده راه پله فلزی عموما دارای کلاف یا کادری از پروفیل هستند که با قطعات فرفورژه یا ورق های برش خورد CNC تکمیل میشوند. در بین نرده پله فلزی ، نرده راه پله فرفورژه از تنوع بسیار بالایی برخوردار است . بیش از 50 مدل میله عمودی حالت دار که وسط آن با چدن ساخته شده است ، قیمت مناسب به واسطه سبک بودن سبب شده تا تیرک های چدنی بیشترین طرف دار را داشته باشد .برای ساختمان های دوبلکس و ویلایی که نرده راه پله گرد در وسط خانه قرار دارد ،از طرح های پیچ دار و فرم دار فرفورژه استفاده میشود . طرح های پیچ دار برای پله های گرد ساختمان بسیار مناسب بوده و جلوه بسیار خاصی را به دکوراسیون داخل منزل میدهد. 

نرده راه پله چوبی

از قدیم استفاده از نرده راه پله های چدنی به خصوص در مناطق شمالی کشور رایج بوده است . استفاده از چوب به عنوان متریال اولیه نرده راه پله به دلیل مقاومت در برابر رطوبت و شرجی بودن محیط گزینه مناسبی به جای آهن است . امروزه دستگاه های تراش CNC و گرا بودن چوب مرغوب سبب شده تا عملا استفاه از این نوع نرده  راه پله به کم ترین میزان ممکن برسد . 

نرده راه پله شیشه ای 

از نرده راه پله شیشه ای بیشتر در مجتمع های تجاری استفاده میشود. نرده راه پله گرد شیشه ای قطعا در بین سایر نرده راه پله های گرد بیشترین قیمت را به خود اختصاص میدهد.   در ساخت نرده شیشه ای  از شیشه  8 میل تا 12 میلیمتر سکوریت برای طرح داخل فریم و برای پایه ها نگه دارنده از پروفیل آلومینیوم یا استیل استفاده می شود. این پروفیل ها المینیومی یا استیل در فاصله های مشخصی نسبت به همدیگر قرار میگرند.  داخل این پروفیل ها شیشه جای میگیرد. پایه ها نیز با بست شیشه گیر ثابت و فیکس می شوند. در نهایت درپوش آلومینیومی  بر روی این پایه ها اصلی و پوشش دادن داخل پروفیل و استیل قرار می گیرد. قیمت این نوع نرده ها که به صورت ترکیبی عرضه می شوند، یک سوم نرده های تمام شیشه است.  از این نوع نرده و پوشش برایراه پله و ویلا و بالکن و تراس و محوطه استخر استفاده میشود.  مهم ترین ایراد نرده پله شیشه ای اعم از نرده راه پله ساده یا نرده راه پله گرد به غیر از شکنندگی ، به جا ماندن اثر دست ها و گرد و غبار محیط بر روی شیشه است . 

به غیر ویلا ها و ساختمان های دوبلکس که نما ی داخلی ساختمان بسیار تحت تاثیر نرده پله گرد است ، بیشتر نرده های راه پله از قطعات فرفورژه و یا پروفیل ساخته میشوند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ثامن حفاظ

ثامن حفاظ تولید کننده تخصصی انواع درب پارکینگ، درب فرفورژه ماشین رو و نفر رو ،نرده راه پله ، نرده دوبلکس و نرده حفاظ فلزی روی دیوار شاخ گوزنی ، حفاظ بوته ای ، حفاظ آبشاری با بیش از 20 سال سابقه و صادرات به موفق به کشورهای حوزه خلیج فارس و کشور های اروپایی مانند اتریش ، آلمان ، فزانسه

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان