اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906184539515095

نرده راه پله دوپلکس و آشنایی با روش های طراحی و ساخت نرده پله گرد و پیچ

برای ساخت نرده راه پله گرد دوبلکس ارتفاع پله اول و پله آخر بسیار مهم است

کد: 139906184539515095

https://bit.ly/2FcyOg9

، تهران , (اخبار رسمی): استفاده از کوچک ترین و ساده ترین عوامل در دکراسیون منازل اهمیت بسیار زیبایی در نمای داخلی ساختمان دارد . نرده راه پله گرد که برای ساختمان های ویلایی و دوبلکس ساخته میشود میتواند دکوراسیون داخلی ساختمان را تا حد بسیار بالایی افزایش دهد.

برای ساخت نرده راه پله گرد دوبلکس ارتفاع پله اول و پله آخر بسیار مهم است .
برای ساخت نرده راه پله گرد دوبلکس ارتفاع پله اول و پله آخر بسیار مهم است

رعایت نکاتی مانند دیوار های کنار راه پله ، پنجره و درب ها جانبی استفاده از نرده راه پله گرد را راحت تر کرده و میتواند یک دکوراسیون زیبا در وسط ساختمان شما باشد

در صنعت ساختمان سازی با توجه به ساخت برج ها و ساختمان های بلند مرتبه بخشی از ساختمان که نرده راه پله نام دارد ، با توجه به استفاده کم از نرده راه پله بیشتر سازندگان به سمت استفاده از پروفیل و قوطی برای نرده پله روی آوردند .استفاده از پروفیل محدودیت در طراحی و ساخت نرده راه پله را به همراه دارد. برای ساختمان های ویلایی و دوبلکس که نرده راه پله در وسط ساختمان قرار دارد ، نرده راه پله زیبا تاثیر مستقیم در نمای اصلی داخل ساختمان دارد. برای ساخت نرده راه پله گرد و طرح دار انواع مختلفی از نرده راه پله لوکس ، نرده راه پله فرفورژه ، نرده راه پله پیچ مدرن در ابعاد و زاویه های مختلف طراحی، تولید و نصب شده است .
در طراحی پله پیچ ، پله گرد یا همان پله دوبلکس  علاوه بر امکاناتی مانند طراحی ، سابقه و .. نیاز به خلاقیت و استعداد بسیار تاثیر گذار است . 

هنگام طراحی دکوراسیون منازل میتوان از همه نکات ساده و پیش پا افتاده استفاده و بهره برداری کرد . برای زیبا تر شدن محیط پیرامون خودمان از کوچک ترین فرصتی باید استفاده نماییم . استفاده از نرده های زیبا با طرح های خاص و زیبا نیز یکی از مهمترین موارد برای زیبا سازی ساختمان های دوبلکس و لوکس است .

متاسفانه بیشتر طراحان انواع نرده را وسیله ای برای محافظت از پرتگاه ها میدانند. این موضوع در حالی است که به سادگی میتوان انواع نرده را با رعایت اصول ایمنی از لحاظ زیبا سازی نیز تولید و طراحی کرد .

نحوه طراحی پله گرد

به جهت اجرای نقشه دقیق نرده راه پله  و پله گرد فلزی میبایست ابعاد دهنه ابتدای راه پله پیچ ، عرض  و ارتفاع پله محاسبه شده و با استفاده از تکنولوژی های نرم افزاری  داخلی مانند اتوکد و رویت پلان نقشه سه بعدی نرده راه پله طراحی میشود . در طراحی نرده حفاظ برتر  راه پله به خصوص نرده پله پیچ،  پنجره، درب و دیواره های نرده راه پله در کنار پله از نکات مهم در طراحی نرده راه پله است .رعایت و دقت محاسبه این عوامل میتواند ورود و خروج را تسهیل کرده و هیچ مانعی در مسیر پله قرار نگیرد . مهمترین مساله در پلان پله فلزی ارتفاع پله می باشد. برخی اوقات که کف سازی به اتمام نرسیده است و کف نهایی هنوز مشخص نشده است طراحی درستی انجام نمی شود ، به همین دلیل بهتر است که بعد از مشخص شدن کف پله اقدام به ساخت نرده راه پله نمود.  در برخی مواقع  بستهخ به شرایط  پلان تهیه شده و پله فلزی ساخته می شود ولی به دلایل مختلف کف سازی تغییر می کند و در نتیجه پله اول و پله آخر با مشکل اختلاف ارتفاع با بقیه پله ها مواجه می گردد. به همین دلیل بایدکف نهایی طبقه همکف و طبقه بالا قبل از طراحی پلان پله فلزی به صورت دقیق به سازنده پله ارائه گردد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ثامن حفاظ

ثامن حفاظ تولید کننده تخصصی انواع درب پارکینگ، درب فرفورژه ماشین رو و نفر رو ،نرده راه پله ، نرده دوبلکس و نرده حفاظ فلزی روی دیوار شاخ گوزنی ، حفاظ بوته ای ، حفاظ آبشاری با بیش از 20 سال سابقه و صادرات به موفق به کشورهای حوزه خلیج فارس و کشور های اروپایی مانند اتریش ، آلمان ، فزانسه

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل