اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906174537714508

بهترین برند گز اصفهان کدام است؟

کد: 139906174537714508

https://bit.ly/3huAhvm

، اصفهان , (اخبار رسمی): بهترین برند گز اصفهان کدام است؟ این سؤالی است که بسیاری از علاقه‌مندان به گز از فروشندگان سوغات و گز اصفهان می‌پرسند

بهترین برند گز اصفهان کدام است؟ این سؤالی است که بسیاری از علاقه‌مندان به گز از فروشندگان سوغات و گز اصفهان می‌پرسند. بهترین گز اصفهان در انواع مختلف آن مثل گز آردی، گز لقمه‌ای، گز سکه‌ای، گز کادویی و ... متغیر است. در اینجا به معرفی برترین تولیدکننده‌های گز اصفهان و راهنمای انتخاب و خرید بهترین گز اصفهان می‌پردازیم.

گز چیست؟

گز از دسته شیرینی‌های سنتی و سوغات محبوب اصفهان است و تولید آن به زمان‌های بسیار دور (بیش از یک قرن) برمی‌گردد. به‌غیراز اصفهان سایر شهرهای دیگر ایران نیز تولیدکنندهٔ این شیرینی سنتی و سالم هستند ولی تولید سنتی و اصیل گز مربوط به دیار نصف جهان است.

بازارهای جهانی و صادرات گز

برترین برندهای تولید گز اصفهان علاوه بر ایران در جهان نیز شناخته‌شده هستند و این شیرینی سنتی اصفهان علاوه بر ایران در جهان و مخصوصاً کشورهای عربی و روسیه خواهان بسیاری دارد. در سایر کشورهای دنیا این محصول به نام‌های گز، گز اصفهان، نوقا، نوگا، nougat، pains nucatus، حلویات، gaz، Iranian candy، Iranian gaz، Isfahan gaz، Persian gaz candy، gaz candy، gaz isfahan، المن و السلوی و ... شناخته‌شده است.

یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت گز زمان ماندگاری گز و ارزش غذایی بالای آن می‌باشد که برای هر سنی حتی کودکان مناسب است.

طرز تهیه انواع گز اصفهان شامل موارد زیر می‌شود:

طرز تهیه گز لقمه‌ای

گز لقمه‌ای یک از انواع پرمصرف و محبوب گز است که بعد از تهیه گز با یک دستگاه مخصوص به قطعه‌های همسان و یک‌شکل برش می‌دهند.

طرز تهیه گز آردی

گز آردی نیز یکی از انواع گز محبوب در ایران است. در این نوع گز بعدازاینکه گز آماده شد آن را به شکل گلوله درآورده و بعد به کمک دستگاه پرس آن را به اشکال دایره و مربع و... برش می‌دهند. سپس گزها را در بستر آرد قرار می‌دهند تا سطح چسبنده گز با آرد پوشش داده شود.

طرز تهیه گز سکه‌ای

تقریباً شبیه گز آردی است ولی پس از تهیه و تولید گز، آن‌ها را به شکل‌های کوچک مانند سکه در می‌آورند.

طرز تهیه گز برشی

بعد از تهیه گز مواد و پیش از بسته‌بندی کردن گز توسط دستگاه‌های ویژه به‌گونه‌ای برش داده می‌شود که مغزهای داخل گز نمایان باشد.

طرز تهیه گز با لایه شکلاتی

این گز با لایه‌ای از شکلات پوشش داده می‌شود تا رطوبت گز حفظ شود.

طرز تهیه گز انگشت پیچ (بدون مغز)

این گز نرم‌ترین نوع گز است که در داخل آن مغزی وجود ندارد و با قاشق قابل‌مصرف می‌باشد. این نوع گز بهترین گزینه برای کودکان و سالمندان و حتی افرادی که به مغزهای خوراکی حساسیت غذایی دارند می‌باشد

02

قدیمی‌ترین تولیدکننده گز اصفهان

گز اصفهان از زمان صفویه و هم‌زمان با شکوفا شدن مجدد هنر و فرهنگ ایرانی در اصفهان به وجود آمده است. بنا بر بسیاری از منابع اولین تولیدکننده و البته مخترع گز فردی به نام محمدعلی شکرچیان در اصفهان بوده است. گز سازان قدیم درزمانی که نه از برق خبری بود نه از امکانات و دستگاه‌های تمام‌اتوماتیک، با کمک عضلات و ماهیچه‌های دست‌وپای خود، یکسره به کار و فعالیت بوده‌اند. شاید این بزرگان فکر نمی‌کردند زمانی گز، فروش اینترنتی داشته باشد و مشتریانی از سراسر جهان را شیفته خود کند.

بهترین گز و فروشگاه گز اصفهان کجاست؟

برای بسیاری از گردشگران و خریداران گز این سؤال مطرح است که بهترین برند گز اصفهان را از کجا بخرم؟

گز فروشی‌های اصفهان به عرضه برندهای مختلف گز می‌پردازند که این تنوع بسیار از گزهای اصیل و تقلبی باعث سردرگمی افراد و مسافران به دیار نصف جهان می‌شود... هر یک از این گز فروشی‌های اصفهان به‌نوعی معروف در بازار گز اصفهان هستند. گز معروف اصفهان را می‌توان با نام‌های تجاری متفاوتی معرفی نمود. در اصفهان تعداد بسیار زیادی گز فروشی به‌عنوان مرکز فروش سوغات اصفهان وجود دارد نمایندگی اغلب گز فروشی‌های معروف معمولاً در اطراف میدان نقش جهان واقع‌شده است. به غیر از بازار اصفهان و میدان نقش جهان که در آن انواع و اقسام پولکی و گز را می‌شود پیدا کرد، در خیابان‌های دیگر و قدیمی اصفهان هم فروشگاه‌های گز کم نیست.

اگر قرار باشد بهترین گز و گز فروشی اصفهان را شناخته و با آن آشنا شوید باید به سراغ سایت تخصصی و مرجع گز اصفهان برویم که در آن بهترین گزهای اصیل اصفهان گردآوری شده و به‌راحتی با اطلاعات و معرفی‌های دقیقی که در این سایت تخصصی گز قرار دارد با مقایسه برترین برندهای گز اصفهان می‌توان بهترین گز اصفهان را با توجه به نیازتان به‌راحتی و تنها با چند کلیک مقایسه نمایید و در صورت نیاز خریدی آسوده و با خیال راحت از بین انواع تولیدکنندگان گز اصفهان داشته باشید.

فروشگاه به گز مرکزعرضه و فروش انواع گز به صورت آنلاین است. ازجمله محصولات این فروشگاه گزکرمانی , گزمظفری , گزآنتیک , گزدردشتی , گزشیرین منش و...است.

بهترین برند گز اصفهان کدام است؟

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گز اصفهان

فروشگاه "به گز" بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور و مرجع تخصصی انواع گز اصفهان، با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین کیفیت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که "به گز" از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، هرسال، حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است. گستره‌ای به وسعت انواع گز اصیل اصفهان (آردی، لقمه ای، سکه ای، شکلاتی، رژیمی و ... )، انواع پولکی (نارگیلی، زعفرانی، گل محمدی، لیمویی، پرتقالی و ...)، انواع نقل (بیدمشکی، بادام، شکرپنیر و ...)، سوهان (سوهان عسلی، لقمه ای، تخت، سوهان گز و...)؛ از برندهای متنوع، متعدد و سرشناس اصفهانی همچون کرمانی، مظفری، بلداجی، آریا، بوعلی، شیرین، نسرین، سلطانی، آنتیک، سکه و ... "به گز "، با داشتن مراکز توزیع در استان اصفهان، امکان تحویل کالا را به‌صورت رایگان در شهر اصفهان در همان روز ثبت سفارش فراهم کرده است. آدرس وب سایت www.behgaz.com

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی