اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906294562715061

نرم افزار حسابداری هوشمند نوین

نرم افزار حسابداری سوپر مارکت

کد: 139906294562715061

https://bit.ly/3mBT8bF

، تهران , (اخبار رسمی): استفاده از نرم افزارهای حسابداری ویژه فروشگاه‌های کوچک سبب می‎شود تا در امر محاسبات اجناس و فروش آن‌ها امنیت خاطر داشته باشید ضمن اینکه، موجب جذب و افزایش مشتریان نیز می‌شود. یکی از مزیت‌های مهم و اساسی استفاده نرم افزارهای حسابداری در سوپرمارکت‌ها، به صفر رسیدن مشکلات محاسباتی است.

نرم افزار حسابداری سوپرمارکت
نرم افزار حسابداری سوپرمارکت هوشمند نوین

استفاده از نرم افزارهای حسابداری ویژه فروشگاه‌های کوچک سبب می‎شود تا در امر محاسبات اجناس و فروش آن‌ها امنیت خاطر داشته باشید ضمن اینکه، موجب جذب و افزایش مشتریان نیز می‌شود.

امروزه نمی‌توان نقش جدی نرم افزار حسابداری سوپرمارکتی را، در بهبود کسب‌وکار فروشگاه‌های موفق نادیده گرفت. نرم افزار حسابداری سوپر مارکت هوشمند نوین یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی است که به منظور رفع نیازهای فروشگاه‌های کوچک و متوسط طراحی و تولید شده است.

نرم افزار کاربردی حسابداری سوپرمارکت

استفاده از نرم افزار حسابداری سوپرمارکت برای همه مغازه‌ ها مناسب بوده و توصیه می‌شود. چه مغازه های کوچک در یک کوچه و چه یک مغازه بزرگ‌تر در یک محله شلوغ، اگرچه همچنان بسیاری از دکان ‌های کوچک برای مکانیزه‌کردن سیستم صندوق خود تعلل می‌کنند اما، باید بدانید که استفاده از سیستم‌های به‌روز حسابداری، به شما در امر محاسبات و امور مالی فروشگاه تان بسیار کمک می‌کند. استفاده از نرم افزار‌های حسابداری، در مشاغلی که به طور مستقیم با مشتری در تماس هستند تاثیر زیادی در جذب مشتری نسبت به روش‌های سنتی دارد؛ با این وجود، هنوز بسیاری از مغازه ‌های سوپرمارکتی به روش سنتی تبادلات مالی خود را انجام می‌دهند. شرکت هوشمند نوین به جهت رفع نیازهای صنف فروشگاهی، نرم افزار جدیدی را تحت عنوان نرم افزار حسابداری مخصوص سوپر مارکت‌ها ارائه نموده است.

مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری مخصوص سوپرمارکت‌ها

استفاده از نرم افزارهای حسابداری ویژه فروشگاه‌های کوچک سبب می‎شود تا در امر محاسبات اجناس و فروش آن‌ها امنیت خاطر داشته باشید ضمن اینکه، موجب جذب و افزایش مشتریان نیز می‌شود. یکی از مزیت‌های مهم و اساسی استفاده نرم افزارهای حسابداری در سوپرمارکت‌ها، به صفر رسیدن مشکلات محاسباتی است. با استفاده از این سیستم همزمان با ورود اطلاعات اجناس می‌توانید درصدهای اعمالی تخفیفات و نرخ مالیاتی اجناس را نیز وارد نمایید و بدون هیچگونه خطای محاسباتی، فاکتور را به مشتری تحویل دهید. اعمال قیمت و محاسبه تخفیفات در سیستم‌های سنتی، با افزایش حجم خرید ممکن است دچار خطا یا اشتباه گردد. نرم افزار  سوپر‌مارکت هوشمند نوین با انجام سریع و دقیق محاسبات فاکتورها و صورتحساب‌ها و همچنین چاپ فاکتور برای مشتریان، سرعت شما در تسویه حساب مشتریان بالا می‌برد؛ این نکته معمولا برای همه مشتریان بخصوص افرادی که با کمبود وقت مواجه هستند به نوعی امتیاز ویژه محسوب می‌شود. با استفاده از این نرم افزار نه تنها سرعت پذیرش و محاسبات شما بیشتر می‌شود بلکه باعث خوشنودی مشتریان نیز می‌گردد.

رفع دغدغه‌های سوپر مارکتی

برای صاحبان مشاغل در صنف فروشگاه‌های مواد غذایی و سوپر مارکت‌ها، همیشه اطلاع به موقع از موجودی کالاهای انبار و تاریخ انقضای محصولات یک دغدغه بوده است. با استفاده از نرم افزارهای حسابداری این دغدغه با ثبت تاریخ‌های انقضا و تولید و موجودیت کالاها با تعداد و غیره برطرف شده است.

امکانات نرم افزار حسابداری مناسب سوپر مارکت هوشمند نوین

• امکان معرفی کالا به صورت نامحدود در سه سطح

• دارای محیط کاربری ساده و آسان

• ثبت اسناد به دو حالت اتوماتیک و دستی

• انبار، انبار داری و انبار گردانی

• ارائه گزارشات دقیق از موجودی کالاهای انبار

• ارائه گزارشاتی درباره پرسود و کم سودترین کالا‌های انبار

• قابلیت پشتیبان گیری و ذخیره کل اطلاعات

• قابلیت تعیین چند قیمت برای یک کالا

• قابلیت چاپ اتیکت قیمت برای تمام کالاها

• قابلیت قیمت‌گذاری اتوماتیک و دستی

• ارائه دسترسی‌های دلخواه مدیران و کاربران

• ثبت مشخصات اشخاص به صورت کامل

• فروش سریع کالاهای بدون بارکد

• ارائه گزارشاتی درباره میزان سود فروش در هر فاکتور، سود فروش روزانه و غیره

• امکان تعریف تخفیف‌های متنوع در بازه‌های زمانی متفاوت برای کالاها

• اخطار در مورد کالاهایی که با ضرر یا سود کم در حال فروش هستند.

• ارسال پیامک‌ جهت مناسبت‌های مختلف مانند فروش ویژه و تخفیفات جدید

• قابلیت اتصال به انواع کارتخوان بانکی، بارکدخوان، فیش پرینتر و ترازوی دیجیتال

• جستجو هوشمند تمامی فاکتور‌های خریدو فروش به ازاء کالا، انبار، خریدار، کاربر صندوقدار و…..

نرم افزارهای حسابداری هوشمند نوین ویژه مشاغل مختلف و بر اساس نیازمندهای گوناگون اصناف، به صورت تخصصی طراح شده اند. این نرم افزارها در فروشگاه‌ها با ارائه امکاناتی از جمله عملیات ثبت و چاپ فاکتورها، عملیات بانکی و چک‌ها، عملیات حسابداری، عملیات کالا، انبار و … متناسب با قوانین روز مالیاتی برای این صنف موجب سهولت در عملکرد می‌شود. نرم افزار حسابداری سوپر مارکت هوشمند نوین به طور خاص، متناسب با نیاز‌های یک سوپر مارکت، از قبیل ثبت و چاپ فاکتور خرید و فروش، قابلیت اتصال به کارتخوان بانکی و بارکدخوان و همچنین امکانات کاربردی، ظاهری زیبا، مناسب برای مغازه‌‌ها طراحی و ارائه شده است.

منابع:

https://www.hnovin.com/ac/supermarket-accounting-software/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]