اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906304564015180

رونمایی از سایت شرکت کاویان بالابر پارس با هدف صرفه جویی در وقت و هزینه

کد: 139906304564015180

https://bit.ly/33SC2z3

، شیراز , (اخبار رسمی): با هدف صرفه جویی در وقت و هزینه و  همچنین ارائه بهترین محصولات، از سایت شرکت کاویان بالابر پارس در اردیبهشت ماه سال جاری رونمایی شد.

رونمایی از سایت شرکت کاویان بالابر پارس با هدف صرفه جویی در وقت و هزینه
سایت شرکت کاویان بالابر پارس

به گزارش شرکت کاویان بالابر پارس، سایت http://kavianlift.ir/ که یک سایت فروش اینترنتی بالابر، هوم لیفت، پله پیما و سایر قطعات مرتبط است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد صرفه جویی در وقت و هزینه و همچنین ارائه بهترین محصولات را تسهیل کند.

مهدی برومند، مدیرعامل شرکت کاویان بالابر پارس در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «درعصر جدید افراد ترجیح می دهند با اتصال به فروشگاه های اینترنتی تنوع و مقایسه محصولات و قیمت آنها به راحتی نیاز خود را تامین کرده و در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنند. گروه صنعتی کاویان بالابر از سال 1393 با هدف ارائه خدمات و محصولات فنی مهندسی در حوزه بالابر، آسانسور ، تامین قطعات و همچنین خدمات پس از فروش و سرویس دوره ای آغاز به کار کرده اند. خط مشی این گروه صنعتی بر مبنای کیفیت، تعهد و تضمین خدمات شکل گرفت و بر همین مبنا گروهی متشکل از مهندسین پویا، مجرب و علاقمند به این صنعت شکل گرفته، تا بتوانیم نیازهای فنی و مهندسی این حوزه را با جدیت و بر پایه علم روز و بهره گیری از دانش ایرانی برآورده کنیم.»

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: «خرید سریع و راحت قطعات آسانسور و بالابر وهمچنین درخواست خرید بالابر، هوم لیفت و پله پیما به راحتی از طریق سایت صورت می پذیرد.»

گفتنی است شرکت کاویان بالابر پارس، به مناسبت این رونمایی، به روی محصولات خود تخفیف ویژه (به مدت محدود) اعمال کرده که علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن، به سایت شرکت کاویان بالابر پارس به آدرس http://kavianlift.ir/ مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت کاویان بالابر پارس

گروه صنعتی کاویان بالابر از سال 1393 با هدف ارائه خدمات و محصولات فنی مهندسی در حوزه بالابر، آسانسور ، تامین قطعات و همچنین خدمات پس از فروش و سرویس دوره ای آغاز به کار نموده اند. خط مشی این گروه صنعتی بر مبنای کیفیت، تعهد و تضمین خدمات شکل گرفت و بر همین مبنا گروهی متشکل از مهندسین پویا، مجرب و علاقمند به این صنعت شکل گرفته، تا بتوانیم نیازهای فنی و مهندسی این حوزه را با جدیت و بر پایه علم روز و بهره گیری از دانش ایرانی برآورده کنیم. خوشبختانه به مرور زمان و با توجه به ارائه خدمات متناسب با نیازهای مشتری، توانسته است جایگاهی مناسب در این صنعت داشته باشد که این جایگاه را مدیون تعهد، علاقه و تلاش بی وقفه این گروه می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید