اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909224803715180

پاوریونیت های آسانسوری چیست؟

کد: 139909224803715180

https://bit.ly/3my4End

، شیراز , (اخبار رسمی): پاورپک هیدرولیک یا همان پاوریونیت مرکز تامین قدرت مجموعه هیدرولیک به حساب می آید. پاوریونیت فشار و سرعت مناسب جهت حرکت جک را تامین می کند. که در بعضی مواقع به آن یونیت هیدرولیک نیز گفته می شود.

پاوریونیت های آسانسوری
ساخت پاورپک در سایزهای مختلف با توجه به نیاز مشتری توسط شرکت کاویان بالابر پارس

شرکت کاویان بالابر پارس با گروهی از مهندسین با تجربه در این زمینه قادر به طراحی و ساخت انواع پاورپک هیدرولیک با توجه به نیاز مشتری و پروژه در سایزها و قدرت های مختلف می باشد.

پاورپک هیدرولیک یا همان پاوریونیت مرکز تامین قدرت مجموعه هیدرولیک به حساب می آید. پاوریونیت فشار و سرعت مناسب جهت حرکت جک را تامین می کند. که در بعضی مواقع به آن یونیت هیدرولیک نیز گفته می شود. شرکت کاویان بالابر پارس با گروهی از مهندسین با تجربه در این زمینه قادر به طراحی و ساخت انواع پاورپک هیدرولیک با توجه به نیاز مشتری و پروژه در سایزها و قدرت های مختلف می باشد.

بخش های اصلی پاوریونیت شامل موتور (الکتروموتور) ، پمپ هیدرولیک ، مخزن روغن، شیرهای فشارشکن و گیج های فشارسنج و … می باشد.

پاوریونیت های آسانسوری :

این پاوریونیت ها غالبا از نوع موتور و پمپ غوطه ور در روغن استفاده می شود. که شامل پمپ اسکرو بی صدا (به خاطر مگانیزم و نوع دنده ها) و الکتروموتور غوطه ور در روغن (طراحی شده جهت کار در روغن) و نیز هیدرولیک چند سرعته جهت ایجاد حرکت نرم و بدون ضربه کابین استفاده می شود.

جهت درخواست سفارش می توانید با مراجعه به سایت شرکت کاویان بالابر پارس، درخواست خود را ثبت نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت کاویان بالابر پارس

گروه صنعتی کاویان بالابر از سال 1393 با هدف ارائه خدمات و محصولات فنی مهندسی در حوزه بالابر، آسانسور ، تامین قطعات و همچنین خدمات پس از فروش و سرویس دوره ای آغاز به کار نموده اند. خط مشی این گروه صنعتی بر مبنای کیفیت، تعهد و تضمین خدمات شکل گرفت و بر همین مبنا گروهی متشکل از مهندسین پویا، مجرب و علاقمند به این صنعت شکل گرفته، تا بتوانیم نیازهای فنی و مهندسی این حوزه را با جدیت و بر پایه علم روز و بهره گیری از دانش ایرانی برآورده کنیم. خوشبختانه به مرور زمان و با توجه به ارائه خدمات متناسب با نیازهای مشتری، توانسته است جایگاهی مناسب در این صنعت داشته باشد که این جایگاه را مدیون تعهد، علاقه و تلاش بی وقفه این گروه می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید