اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908034714215180

محصول تازه شرکت کاویان بالابر پارس رونمایی شد

ارائه هوم لیفت به بازار بالابر

کد: 139908034714215180

https://bit.ly/3oBmiIQ

، شیراز , (اخبار رسمی): محصول تازه شرکت کاویان بالابر پارس با نام هوم لیفت یا بالابر خانگی در پروژه ای رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه هوم لیفت به بازار  بالابر
هوم لیفت در منازل فاقد آسانسور و حداکثر تا 4 طبقه نصب می شود

هوم لیفت های تولیدی شرکت کاویان بالابر، براساس سفارش و نسبت به ابعاد مورد نیاز مشتری، ابتدا توسط نرم افزار طراحی شده و سپس با ماشین های پیشرفته CNC تولید و مونتاژ می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت کاویان بالابر پارس، در تاریخ 99/01/05، پروژه ای میزبان رونمایی از هوم لیفت، محصول تازه این شرکت بود. بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه بالابر ارائه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر عدم نیاز به چاه، موتورخانه و چاله را ارائه کند تا این خدمت تازه امکان ساخت آسانسور را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، هوم لیفت دارای محاسنی است که اعم از بدون سر و صدا - بدون نیاز به برق 3 فاز - دارای سامانه ایمنی ضدسقوط است و می‌تواند باعث جابجایی افراد بین طبقات و همچنین جزئی از مبلمان ساختمان محسوب شود.

مهدی برومند مدیرعامل شرکت کاویان بالابر پارس، تولید این محصول را نتیجه 4 ماه کار در این مجموعه دانست و گفت: «طراحی و ساخت قطعات برای تولید این محصول از آذرماه 98 آغاز و امسال آماده رونمایی شد.»

وی زمان عرضه این محصول به بازار را در تاریخ 99/01/05 اعلام کرد و افزود: «هوم لیفت های تولیدی شرکت کاویان بالابر، براساس سفارش و نسبت به ابعاد مورد نیاز مشتری، ابتدا توسط نرم افزار طراحی شده و سپس با ماشین های پیشرفته CNC تولید و مونتاژ می شود.»

برای مشاهده پروژه های اجرا شده صندلی پله پیما کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت کاویان بالابر پارس

گروه صنعتی کاویان بالابر از سال 1393 با هدف ارائه خدمات و محصولات فنی مهندسی در حوزه بالابر، آسانسور ، تامین قطعات و همچنین خدمات پس از فروش و سرویس دوره ای آغاز به کار نموده اند. خط مشی این گروه صنعتی بر مبنای کیفیت، تعهد و تضمین خدمات شکل گرفت و بر همین مبنا گروهی متشکل از مهندسین پویا، مجرب و علاقمند به این صنعت شکل گرفته، تا بتوانیم نیازهای فنی و مهندسی این حوزه را با جدیت و بر پایه علم روز و بهره گیری از دانش ایرانی برآورده کنیم. خوشبختانه به مرور زمان و با توجه به ارائه خدمات متناسب با نیازهای مشتری، توانسته است جایگاهی مناسب در این صنعت داشته باشد که این جایگاه را مدیون تعهد، علاقه و تلاش بی وقفه این گروه می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید