کد: 139907044575214855

مناسب ترین ماگ مسافرتی استیل چیست؟

کد: 139907044575214855

https://bit.ly/2GaILe6

، شیراز , (اخبار رسمی): ماگ یک لیوان همه کاره است که در سال‌های اخیر طرفداران بسیاری را از قشرهای مختلف به خود جلب کرده است.

ماگ مسافرتی استیل چی بخریم؟ +بهترین ماگ مسافرتی
مناسب ترین ماگ مسافرتی استیل چیست؟

ماگ یک لیوان همه کاره است که در سال‌های اخیر طرفداران بسیار زیادی را از قشر ورزشکار گرفته تا کوهنوردان و گردشگران به خود جلب کرده است. در ماگ می‌توان هر نوع نوشیدنی‌ را میل کرد. ماگ‌ها اکثرا جنس سرامیکی دارند و در طرح‌های مختلف ساده و فانتزی مثل ماگ طرح لنز دوربین در بازار موجود هستند. یکی از انواع ماگ که برای گردشگری طراحی و ساخته شده ماگ مسافرتی است. در این مطلب به معرفی و خرید ماگ مسافرتی ارزان و دو جداره استیل از بهترین برندها مثل تفال و استنلی می‌پردازیم.

ماگ مسافرتی دو جداره و استیل

قبل از هر چیز لازم به ذکر است که پیش از این به معرفی بهترین ماگ سرامیکی برای استفاده روزمره پرداختیم که می‌توانید از آنها نیز استفاده کنید. اما اگر اهل مسافرت و کوهنوردی باشید لازم است که از ماگی که متناسب با همین کار طراحی و ساخته شده است استفاده کنید.

ماگ‌ها به طور معمول از چهار جنس ساخته می‌شوند که هر یک مزایا و معایب خاص خود را دارند. جنس استفاده شده در ماگ شامل سرامیک، شیشه، استیل و فولاد است که برای ماگ مسافرتی باید از جنسی استفاده کنیم که دوام بالایی داشته باشد. در این بین ماگ استیل و فولاد به عنوان ماگ مسافرتی بهترین انتخاب هستند؛ چرا که در مسافرت امکان افتادن یا ماندن در بین سایر لوازم که باعث شکسته شدن ماگ می‌شود نسبت به ماگی که در منزل استفاده می‌شود بیشتر است. جدا از این مسئله حفظ گرما در این دو نوع ماگ نیز بیشتر بوده و بوی نوشیدنی شما در طولانی مدت که درون ماگ قرار دارد تغییر نخواهد کرد.

اگر قصد دارید برای سفر یا کوهنوردی یک لیوان یا ماگ مناسب خریداری کنید، ماگ سفری «بارک» مدل «SK520» با طراحی خاص خود، پیشنهادی عالی برای شماست. این ماگ علاوه بر دارا بودن یک درپوش پیچی، به‌صورت عایق‌دار طراحی و ساخته شده است. عایق این ماگ از جنس استیل است و قابلیت حفظ دمای نوشیدنی‌ها را برای مدت‌زمانی کوتاه دارد؛ به‌این‌ترتیب بعد از آماده کردن مایعات دلخواهتان و ریختن آن داخل ماگ، درپوش را به‌خوبی ببندید تا برای چند ساعت دمای نوشیدنی حفظ شود.

درپوش نیز به‌نسبت خوب روی بدنه چفت می‌شود تا هنگام حرکت کردن، مایعات به بیرون نشت نکنند. استیل به‌کاررفته در ماگ با لایه‌ی نسبتا ضخیم پلاستیکی پوشانده شده است. دسته‌ی تعبیه شده در کنار بدنه نیز پلاستیکی است تا دمای مایعات داخل ماگ به‌خصوص نوشیدنی‌های داغ به انگشتان دست آسیب نزند. ماگ «بارک» از نظر کیفیت در سطح خوبی قرار دارد و در کوهنوردی و کمپینگ می‌تواند جایگزینی خوب برای فلاسک‌های بزرگ و حجیم باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | سرگرمی و تفریح