کد: 139908134728614855

ساعت های اسکمی (Skmei)، ارزان یا بی‌ارزش؟

کد: 139908134728614855

https://bit.ly/3psW6kd

، شیراز , (اخبار رسمی): به احتمال زیاد شما به این دلیل اینجا هستید که از خودتان پرسیده اید آیا یک ساعت مچی ارزان‌قیمت مانند اسکمی (skmei) واقعا می‌تواند خوب باشد یا نه؟

ساعت های اسکمی (Skmei)، ارزان یا بی‌ارزش؟
ساعت های اسکمی (Skmei)، ارزان یا بی‌ارزش؟

بسیارخب، ما نیز اینجا در همین صفحه هستیم تا به شما کمک کنیم. ساعت اسکمی اصلا و ابدا یک ساعت رولکس نیست. در واقع حتی یک ساعت کاسیو یا تایمکس نیز نیست که بسیار بسیار مقرون به صرفه هستند.

برند اسکمی تعدادی از ارزان‌ترین ساعت‌های مچی در بازار را درست می‌کند؛ اما به این معنی نیست که آنها اصلا کار نمی‌کنند.

دفتر مرکزی آنها در گوانگژو چین مستقر است، و بسیار بزرگ نیز هستند. آنها ده‌ها مدل‌ مختلف از ساعت‌های دیجیتال و رسمی تا ساعت‌های هوشمند و گام‌شمار را تولید می‌کنند. اسکمی یکی از فعال‌ترین سازندگان ساعت مچی در بازار پایین‌رده است.

آیا آنها واقعا خوب هستند؟

پس قبلا به شما گفته‌ام که وقتی صحبت از برند اسکمی می‌شود، شما برند «مشهوری» به‌دست نمی‌آورید؛ اما هنوز هم آنها قابل‌اعتماد و اغلب زیبا به نظر می‌رسند.

من کاملا مردد بودم وقتی با این برند مواجه شدم؛ اما تقریبا همه نظراتی را که درباره آنها خوانده‌ام مثبت هستند. مطمئنا مردم درباره بعضی مسائل جزئی شکایت دارند؛ اما برای یک ساعت زیر چهارصد هزار تومان چه انتظاری از کارکرد آن می‌توانید داشته باشید. کامل؟ به هیچ وجه. اما یک ساعت مناسب برای کارکرد روزانه؟ مطمئنا بله.

تنها به این مدل رسمی در زیر و برخی نظرات ثبت شده در سایت آمازون نگاهی بیندازید؛ 4 ستاره از 5 ستاره از بین بیش از 1600 نظر دریافت کرده و یکی از پرفروش‌ترین مدل‌ها در سایت است (توجه: اسم برند در

فهرست اشتباه است اما اگر به ساعت نگاه کنید، برند اسکمی است). برای چنین ساعت ارزانی احمقانه به نظر می‌رسد، درست است؟

در ازای پولتان چه چیزی دریافت می‌کنید؟

پس همه چیز حاکی از این است که این ساعت‌ها نسبت به پولشان مناسب هستند و عالی به نظر می‌آیند و کار می‌کنند.

اما، سؤال مهم بعدی (حداقل برای من) این است که واقعا در ازای پولتان چه چیزی دریافت می‌کنید.

باز هم می‌گویم، این یک ساعت مچی ساخت چین است؛ پس شما ساعت ساخت سوئیس دریافت نمی‌کنید اما مناسب هستند. گذشته از این، به این فکر کنید که چه تعداد محصولات ساخت چین شما داشته‌اید و آنها تا چه مدتی کار کرده‌اند؟ (علی‌رغم هزینه ارزانشان). اغلب اوقات آنها مناسب هستند (به پهبادهای شرکت DJI فکر کنید؛ بهترین پهبادهای مصرفی در دنیا. آنها همگی در چین طراحی و ساخته می‌شوند).

از نظر قطعات، به طور کلی همان چیزی است که به ازای پولتان با اسکمی به‌دست می‌آورید:

موتور کوارتزی ساخت چین (برخی از آنها ممکن است ژاپنی باشند)

شیشه معدنی/ کریستال

تا عمق 30 تا 50 متر ضدآب

آلیاژ روی با روکش فولادی OR ABS برای اکثر ساعت‌های مچی پلاستیکی

بندهای ساعت متغیر هستند: چرمی، فولادی، لاستیکی

در مجموع، اکثر قطعات از همان موادی هستند که در یک ساعت گران‌تر به‌دست می‌آورید و شایان ذکر است که برند اسکمی برای سایر برندها در واقع یک عرضه‌کننده است؛ بنابراین اگر ساعت مشهور و گران‌تر شما (نه برندی مانند تیسوت (Tissot)) بخشی از آن یا تماما توسط آنها ساخته شده باشد، تعجب نکنید.

اجازه دهید با ساعتی که در بالا به آن اشاره کردم شروع کنیم که در چند رنگ عرضه می‌شود و شما می‌توانید ساعتی را که برایتان مناسب است، انتخاب کنید.

این یک ساعت مچی خیره‌کننده با اعداد رومی برجسته اطراف صفحه ساعت و عقربه‌های شمشیری نازک است که به آن زیبایی و حس ظرافت می‌بخشد.

قاب آن، ساده وگرد و از فولاد زنگ‌نزن با یک تاج دایره‌ای استاندارد و بدون علامت است که در موقعیت ساعت 3 قرار دارد. با یک روزنه نشان‌دهنده تاریخ عرضه می‌شود که هرچند کوچک است، اما برای رسیدن سر قرار ملاقات‌هایتان در روز مناسبش کافی است.

بند ساعت از چرم با الگوی کروکودیلی با یک کمان ساده برای نگه داشتن آن در جای خود است.

ساعت‌های مچی دیجیتال ورزشی مردانه

اسکمی همچنین ساعت‌های دیجیتال ورزشی زیبایی به سبک «کاسیو» می‌سازد، اگر این همان چیزی است که به دنبالش هستید.

این مدل ویژه، بسیار شبیه ساعت‌های G-shock برند کاسیو با یک قاب بزرگ و قوی و محافظت از تاج هست. یک بند لاستیکی PU آن را برروی مچ دستتان نگه می‌دارد و اجازه می‌دهد آن را خیس کنید. فقط توجه داشته باشید تا عمق 50 متری ضدآب است و برای شنا کردن در آب طراحی نشده است.

همچنین کارکردهای بسیار زیادی در این ساعت وجود دارند؛ مانند: کرونومتر، نمایش دوزمانه، زنگ هشدار مستقل، قالب زمانی 12 یا 24 ساعته، تقویم روزانه، هفتگی و ماهانه. همچنین دارای پس‌زمینه برای استفاده در نور کم یا تاریکی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس