اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907074580913782

تخفیف‌ ویژه بیمه مسئولیت مدنی حرفه ای مهندسان ناظر، طراح و محاسب تمدید شد

کد: 139907074580913782

https://bit.ly/2SrZX1w

، تهران , (اخبار رسمی): تمدید طرح تخفیف ویژه بیمه مسئولیت مدنی حرفه ای مهندسان ناظر، طراح و محاسب به دلیل استقبال بی نظیر تا پایان اسفند ادامه دارد.

تخفیف‌ویژه بیمه مسئولیت مدنی حرفه ای مهندسان ناظر ، طراح و محاسب تمدید شد.
طرح تخفیف‌ ویژه بیمه مسئولیت مدنی حرفه ای مهندسان ناظر ، طراح و محاسب تا پایان سال 1399 تمدید شد.

طرح تخفیف‌ ویژه بیمه مسئولیت مدنی حرفه ای مهندسان ناظر، طراح و محاسب بیمه پارسیان نمایندگی ظهیری سروری، به دلیل استقبال بی نظیر مهندسان کشور تا پایان سال 1399 تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی نمایندگی ظهیری سروری کد 503683 بیمه پارسیان، تخفیف‌ ویژه محصولات این شرکت با عنوان طرح تخفیف ویژه بیمه مسئولیت مدنی حرفه ای مهندسان ناظر، طراح و محاسب به دلیل استقبال بی نظیر مهندسان کشور از این طرح تخفیفی تا پایان سال 1399 تمدید شد.

بر اساس این گزارش، مهندسان ناظر، طراح و محاسب در مدت این طرح می‌توانند بیمه مسئولیت مدنی حرفه ای مهندسان ناظر ، طراح و محاسب را از طریق وبسایت رسمی نمایندگی ظهیری سروری کد 503683 بیمه پارسیان https://parsianagent.ir و با تخفیف ویژه تهیه کنند.

علیرضا ظهیری سروری مدیر نمایندگی ظهیری سروری کد 503683 بیمه پارسیان مشتری مداری و حمایت از مهندسان را هدف اصلی برگزاری این طرح تخفیف بیمه مسئولیت مدنی حرفه ای دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری طرح هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: در این بیمه نامه پوشش های کامل و جامعی ارائه شده است و مهندسان گرامی می توانند با تهیه آن با آرامش خاطر به وظایف خود عمل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه پارسیان - نمایندگی ظهیری سروری

نمایندگی رسمی کد 503683 بیمه پارسیان با مدیریت علیرضا ظهیری‌ سروری افتخار دارد تا مشاور و ارایه‌ دهنده‌ انواع‌ خدمات بیمه ای، بیمه‌نامه‌ مهندسی، باربری، مسئولیت، اتومبیل، درمان‌ مسافرتی، درمان‌ و حوادث‌ گروهی و عمر و سرمایه‌گذاری شما در سراسر کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه