اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002055102613782

از سوی بیمه پارسیان

بیمه نامه درمان انفرادی دارندگان بیمه عمر در بازار صنعت بیمه ارائه شد

کد: 140002055102613782

https://bit.ly/3eoXtLS

، تهران , (اخبار رسمی): محصول تازه شرکت بیمه پارسیان با نام بیمه نامه درمان تکمیلی انفرادی دارندگان بیمه عمر انفرادی در وبسایت نمایندگی رسمی کد 503683 ظهیری سروری بیمه پارسیان رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه بیمه نامه درمان انفرادی دارندگان بیمه عمر انفرادی به بازار صنعت بیمه
بیمه درمان تکمیلی انفرادی شرکت بیمه پارسیان

محصول نوین شرکت بیمه پارسیان با عنوان بیمه نامه درمان تکمیلی انفرادی دارندگان بیمه عمر و سرمایه گزاری انفرادی بیمه پارسیان از آغاز سال 1400 در سبد محصولات بیمه ای شرکت بیمه پارسیان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی نمایندگی رسمی ظهیری سروری بیمه پارسیان، در آغاز اردیبهشت سال 1400، وبسایت نمایندگی رسمی کد 503683 ظهیری سروری بیمه پارسیان میزبان رونمایی از بیمه نامه درمان تکمیلی انفرادی دارندگان بیمه عمر انفرادی، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه بیمه های اشخاص ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های بینظیری مثل پوشش‌های تعهداتی متفاوت در طرح های با نام نخستین ، برنزی ، نقره ای و طلایی را با قیمتهای مختلف ارائه کند تا این خدمت تازه برای جبران بخش زیادی از هزینه‌های درمان در اختیار عموم قرار گرفته و همه اقشار جامعه با سطح های درآمدی مختلف بتوانند از مزایای این بیمه نامه بهره مند گردند.

با توجه به شرایط این بیمه نامه عموم مردم حتی افرادی که دارای بیمه نامه عمر و سرمایه گزاری بیمه پارسیان نیستند، می توانند با خرید بیمه عمر و سرمایه گزاری بیمه پارسیان ضمن بهره مندی از مزایای مفید آن پس ، با رعایت شرایط و قوانین بیمه نامه درمان تکمیلی انفرادی بیمه پارسیان را برای خود و همه افراد تحت تکفلشان تهیه نمایند.

بر پایه این اطلاع، بیمه نامه درمان تکمیلی انفرادی دارندگان بیمه عمر انفرادی دارای محاسنی اعم از قیمت و پوشش‌های مناسب است و می‌تواند باعث بهره مندی قشرهای مختلف درآمدی کشور از این بیمه نامه و در نتیجه افزایش رفاه عمومی و ضریب نفوذ بیمه در جامعه شود.

برای کسب اطلاعات تکمیلی‌تر در خصوص قیمت و پوششهای مختلف و همچنین تهیه این بیمه‌نامه به وبسایت https://parsianagent.ir مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه پارسیان - نمایندگی ظهیری سروری

نمایندگی رسمی کد 503683 بیمه پارسیان با مدیریت علیرضا ظهیری‌ سروری افتخار دارد تا مشاور و ارایه‌ دهنده‌ انواع‌ خدمات بیمه ای، بیمه‌نامه‌ مهندسی، باربری، مسئولیت، اتومبیل، درمان‌ مسافرتی، درمان‌ و حوادث‌ گروهی و عمر و سرمایه‌گذاری شما در سراسر کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]