اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006115410013782

تخفیف‌ تا سقف 85 درصدی بیمه بدنه خودروهای سواری از 1400/06/09

کد: 140006115410013782

https://bit.ly/3jN6tP6

، تهران , (اخبار رسمی):  تخفیف بیمه بدنه بیمه پارسیان طرح ماندگاری در شهر، همیاری کنترل کرونا در راستای فرهنگ‌سازی راه‌های پیشگیری از شیوع بیماری ویروس کرونا و کاهش ترددهای بین‌شهری، از 1400/06/09 آغاز و تا 1400/09/30 ادامه دارد.

تخفیف‌ تا سقف 85 درصدی بیمه بدنه خودروهای سواری از 1400/06/09
جشنواره تخفیف‌ ویژه بیمه بدنه بیمه پارسیان با عنوان ماندگاری در شهر ، همیاری کنترل کرونا

به گزارش روابط عمومی نمایندگی ظهیری سروری کد 503683 بیمه پارسیان ، جشنواره تخفیف‌ ویژه بیمه بدنه این شرکت با عنوان جشنواره تخفیف بیمه بدنه – ماندگاری در شهر ، همیاری کنترل کرونا در راستای فرهنگ‌سازی راه‌های پیشگیری از شیوع بیماری ویروس کرونا و کاهش ترددهای بین‌شهری، در دوره زمانی چهار ماهه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، دارندگان انواع خودرورهای سواری زیر 20 سال ساخت، در مدت این جشنواره می‌توانند بیمه بدنه خودرو را از طریق وبسایت https://parsianagent.ir و با سقف تخفیف 85 درصد تهیه کنند.

نمایندگی ظهیری سروری کد 503683 بیمه پارسیان فرهنگ‌سازی راه‌های پیشگیری از شیوع بیماری ویروس کرونا ، کاهش ترددهای بین‌شهری ، حمایت از همه اقشار جامعه برای استفاده از خدمات بیمه ای و تشویق بیشتر مردم برای ماندن در شهر و عدم مسافرت های غیرضروری در ایام شیوع ویروس کرونا را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: خودروهای پژو RD، پژو ROA، پژو ۴۰۷، رنو PK، تویوتا هایلوکس، هیوندای سنتنیال، دوو‌ سی‌یلو، فولکس ‌گل، پروتون، C5، اپیروس ، انواع زانتیا و انواع گروه خودروهای غیرسواری مشمول این طرح تخفیف بیمه بدنه نیستند.

قیمت بیمه بدنه و درصد تخفیفات در این طرح استثنایی و بی‌نظیر است. لذا در صورت بروز خسارت در خارج از شهر محل سکونت بیمه گذار، ۱۰درصد فرانشیز مازاد در نظر گرفته می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه پارسیان - نمایندگی ظهیری سروری

نمایندگی رسمی کد 503683 بیمه پارسیان با مدیریت علیرضا ظهیری‌ سروری افتخار دارد تا مشاور و ارایه‌ دهنده‌ انواع‌ خدمات بیمه ای، بیمه‌نامه‌ مهندسی، باربری، مسئولیت، اتومبیل، درمان‌ مسافرتی، درمان‌ و حوادث‌ گروهی و عمر و سرمایه‌گذاری شما در سراسر کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بانک، بیمه و سرمایه | حراج و تخفیف