اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004265331913782

افتتاح پیج اینستاگرامی هوما هنر

افتتاح پیچ اینستاگرامی هوما هنر با هدف فروش محصولات هنری دستی بانوان ایرانی

کد: 140004265331913782

https://bit.ly/3rfPXZO

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف فروش انواع محصولات هنری دستی پر کاربرد بانوان ایرانی و دسترسی آسان متقاضیان و خریداران، از پیج اینستاگرامی هوما هنر به آدرس @hooma_honar در تاریخ 25 تیرماه 1400 رونمایی شد.

افتتاح پیچ اینستاگرامی هوما هنر با هدف فروش محصولات هنری دستی بانوان ایرانی
افتتاح پیچ اینستاگرامی هوما هنر با هدف فروش محصولات هنری دستی بانوان ایرانی

با هدف فروش انواع محصولات هنری دستی پر کاربرد بانوان ایرانی و دسترسی آسان متقاضیان و خریداران، از پیج اینستاگرامی هوما هنر به آدرس @hooma_honar در تاریخ 25 تیرماه 1400 رونمایی شد.

به گزارش هوما هنر، پیج اینستاگرامی @hooma_honar که یک درگاه ارائه و نمایش نمونه محصولات و دریافت سفارش اینترنتی و مجازی است با ارائه این خدمت، در این حوزه قصد دارد فروش انواع محصولات هنری دستی پر کاربرد بانوان ایرانی از قبیل شال ، روسری ، سندل ، کیف و ... و دسترسی آسان متقاضیان و خریداران را تسهیل کند.

درباره هوما

هوما هنر، متشکل از هنرمندان جوان متخصص ، مجرب و خوش ذوقی است که سالهاست با تلاش و پشتکار، در زمینه طراحی و ساخت محصولات دست ساز و دست دوز فعالیت می کنند. حالا این گروه منسجم و با انگیزه تصمیم گرفتند که محصولات پر کاربرد بانوان ایرانی رو با حفظ الگوی سنتی کشور عزیزمان ایران، با تلفیق هنر، عشق و صنایع دستی در کالکشن های مد روز جذاب ارائه دهند.

هوما هنر خیالتان را از بابت تهیه یک محصول خاص و باکیفیت راحت کرده است.

چون طراحان خوش ذوق این تیم برای طراحی و تولید محصولات هوما، ساعتها و روزها تحقیق می کنند و وقت می گذارند. از طرفی مطابق با منشور اخلاقی و سازمانی این گروه، با هدف ارائه محصول نهایی باکیفیت ، برای تامین مواد اولیه خام و پارچه و مراحل مختلف دوخت و تولید، کاملا با دقت و وسواس زیاد صورت می گیرد. بطوریکه کنترل مرغوبیت مواد اولیه در محل تامین کاملا، بصورت حضوری و با حساسیت تمام انجام می شود.

نقطه قوت محصولات هوما این است که تک تک طرح ها و محصولات هوما هنر با عشق دوخته و ساخته می شوند.

دست اندرکاران هوما هنر این نوید رو به شما عزیزان می دهند که محصولات آنها بقدری از نظر طرح، مدل و رنگ متنوع هستند که مورد توجه همه افراد با سلیقه های مختلف و خصوصا خاص ترین سلیقه ها قرار می گیرند. پس شما براحتی می توانید مطابق با سلیقه خود محصول مد نظرتان را انتخاب کرده و تجربه یه خرید رضایتبخش و خاطره انگیز را داشته باشید.

آری اشتباه نخواندید، خاطره انگیز!

چون هوما هنر  خریدتان رو تبدیل به خاطره ای از جنس عشق و هنر می کند...

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و محصولات هوما هنر می‌توانند به پیج اینستاگرامی هوما هنر به آی دی @hooma_honar مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه پارسیان - نمایندگی ظهیری سروری

نمایندگی رسمی کد 503683 بیمه پارسیان با مدیریت علیرضا ظهیری‌ سروری افتخار دارد تا مشاور و ارایه‌ دهنده‌ انواع‌ خدمات بیمه ای، بیمه‌نامه‌ مهندسی، باربری، مسئولیت، اتومبیل، درمان‌ مسافرتی، درمان‌ و حوادث‌ گروهی و عمر و سرمایه‌گذاری شما در سراسر کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها