اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005215375613782

بخشودگی جریمه بیمه ای شخص ثالث وسایل نقلیه موتورسیکلت و ماشین آلات کشاورزی

بخشودگی جریمه بیمه ای شخص ثالث وسایل نقلیه موتورسیکلت و ماشین آلات کشاورزی

کد: 140005215375613782

https://bit.ly/3lZdgGV

، تهران , (اخبار رسمی):  100درصد بخشودگی جریمه بیمه ای شخص ثالث وسایل نقلیه موتورسیکلت و ماشین آلات کشاورزی به مناسبت تابستان 1400 از اواسط مرداد آغاز وتا پایان شهریور 1400 ادامه دارد.

بخشودگی جریمه بیمه ای شخص ثالث وسایل نقلیه موتورسیکلت و ماشین آلات کشاورزی
بخشودگی جریمه بیمه ای شخص ثالث وسایل نقلیه موتورسیکلت و ماشین آلات کشاورزی

به گزارش روابط عمومی بیمه مرکزی، طرح حمایتی با عنوان 100درصد بخشودگی جریمه بیمه ای شخص ثالث وسایل نقلیه موتورسیکلت و ماشین آلات کشاورزی به مناسبت تابستان 1400 و در دوره زمانی یک ماه و نیم برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این طرح می‌توانند بیمه نامه شخص ثالث وسایل نقلیه مذکور را از طریق نمایندگی های شرکتهای بیمه و با بخشودگی کامل جرایم بیمه ثالث تهیه کنند.

بیمه مرکزی حمایت از بیمه گذاران و آرامش بخشی اجتماعی را هدف اصلی برگزاری این طرح دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری طرحهایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از خدمات بیمه ای فراهم شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، این بخشودگی در خصوص جریمه بند "ب" ماده 24 قانون بیمه اجباری شخص ثالث صورت می گیرد و دارندگان وسایل نقلیه موتورسیکلت و ماشین آلات کشاورزی در صورت خرید بیمه نامه یکساله از پرداخت جریمه، معاف خواهند شد. بر اساس این گزارش، مولفه هایی نظیر: درک شرایط اقتصادی آحاد جامعه،

فشار تحریم های ظالمانه بر معیشت مردم، گسترش همه گیری ویروس کرونا و همچنین توسعه فرهنگ بیمه در کشور از مهمترین دلایل این معافیت جریمه بیمه ای به شمار می روند.

شایان ذکر است که مشمولان معافیت یاد شده می توانند از تاریخ پانزدهم مرداد تا پایان شهریور سال جاری با دریافت بیمه نامه معتبر از این امتیاز استفاده کنند و بدیهی است که شرکت های بیمه در این بازه زمانی از دریافت هرگونه جریمه خودداری خواهند کرد.

گفتنی است این دستورالعمل از سوی معاونت نظارت بیمه مرکزی به تمامی شرکت های بیمه که در رشته بیمه شخص ثالث فعالیت دارند، ابلاغ شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه پارسیان - نمایندگی ظهیری سروری

نمایندگی رسمی کد 503683 بیمه پارسیان با مدیریت علیرضا ظهیری‌ سروری افتخار دارد تا مشاور و ارایه‌ دهنده‌ انواع‌ خدمات بیمه ای، بیمه‌نامه‌ مهندسی، باربری، مسئولیت، اتومبیل، درمان‌ مسافرتی، درمان‌ و حوادث‌ گروهی و عمر و سرمایه‌گذاری شما در سراسر کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه