کد: 139907084581715122

انتقال اطلاعات دستگاه حضور و غیاب چگونه است؟

کد: 139907084581715122

https://bit.ly/2TliVHF

، تهران , (اخبار رسمی): این مطلب به شما می گوید که انتقال اطلاعات دستگاه حضور و غیاب به چه صورت انجام می‌شود و برای اتصال این دستگاه به شبکه چه اقداماتی باید انجام داد.

انتقال اطلاعات دستگاه حضور و غیاب چگونه است؟
انتقال اطلاعات دستگاه حضور و غیاب

شاید این سوال در ذهن شما به وجود آید که انتقال اطلاعات دستگاه حضور و غیاب چگونه است؟ در این مطلب روش‌های انتقال اطلاعات دستگاه حضور‌غیاب به طور کامل شرح داده‌ شده است.

انتقال اطلاعات دستگاه حضور و غیاب به چه صورتی انجام می‌شود؟ برای اتصال دستگاه حضور و غیاب به شبکه چه اقداماتی باید انجام داد؟ در صورتی که دستگاه حضور و غیاب را خرید کرده‌اید و به دنبال راهکارهایی برای انتقال اطلاعات این دستگاه هستید با این مقاله همراه باشید. در ادامه به بررسی چند روش مهم برای انتقال اطلاعات یک دستگاه حضور غیاب پرداخته می شود.

آموزش نصب دستگاه حضور و غیاب

با توجه به شرایط موجود و بودجه ای که در نظر گرفته‌اید می‌توانید مناسب‌ترین گزینه را در اولویت قرار دهید. روش نصب دستگاه حضور و غیاب به طور کامل توسط کارشناسان شرکت تایگر در اختیار شما قرار می‌گیرد، شما می‌توانید با دریافت راهنمایی لازم و اطلاع کامل در مورد نحوه‌ی انتقال دیتاهای دستگاه حضور غیاب از مزایای این نوع دستگاه ها بهره مند شوید.

دستگاه های حضور و غیاب یکی از مهم‌ترین آیتم ها در همه ی شرکت و اداره ها است، وجود این نوع دستگاه ها، مدیران شرکت ها را قادر می سازد که بتوانند به راحتی، بر تردد افراد نظارت داشته باشند. این امر ورود و خروج کارکنان را ثبت می‌کند و از به وجود آمدن هرگونه سوء تفاهم جلوگیری کرده و می‌تواند از ورود افراد ناخواسته به برخی از بخش‌ها نیز جلوگیری کند.

انتقال اطلاعات هر یک از دستگاه های حضور و غیاب به منظور دسترسی به داده‌های دقیق، باید با در نظر گرفتن روش صحیحی انجام شود و هرگونه نقص در این مرحله ‌می‌تواند به از دست رفتن داده‌ها گردد. کار با دستگاه‌های حضور و غیاب بسیار آسان است و شما می توانید به راحتی اطلاعات کامل برای به کارگیری آن‌ها را بدست آورید.

آموزش راه اندازی دستگاه حضور و غیاب

آموزش راه اندازی و کار با دستگاه حضور و غیاب توسط کارشناسان بخش فروش تایگر به طور کامل در اختیار شما قرار داده می‌شود، شما با خرید دستگاه حضور و غیاب می‌توانید به طور کامل از خدمات پس از فروش آن بهره‌مند شوید. اطلاعات کامل در مورد انتقال اطلاعات توسط همکاران ما از طریق تماس تلفنی و یا با حضور در محل و همچنین از طریق پیام رسان‌های موجود به طور کامل ارائه می‌شود.

معمولا خرابی و به وجود آمدن مشکل در به‌کارگیری این نوع از دستگاه‌ها به ندرت رخ می دهد. کار با آن‌ها بسیار آسان است زیرا همه‌ی مدل‌های دستگاه حضور و غیاب به گونه‌ای طراحی شده‌اند که کاربران بتوانند به راحتی از آن‌ها استفاده کنند.

نحوه انتقال اطلاعات دستگاه حضور غیاب

دستگاه‌های حضور و غیاب که مدل‌های مختلفی دارند، روش‌های انتقال اطلاعات متفاوتی دارند. در حالت کلی اطلاعات دستگاه های حضور غیاب تایگر با چهار روش منتقل می‌شود که عبارت اند از:

  • - فلش USB
  • - شبکه LAN TCP/IP
  • - وای فای WIFI
  • - اینترنت IP valid/static

هر یک از این روش ها با توجه به مدل سیستم و دستگاه شما، دارای برخی مزایا و معایب هستند که در ادامه هر یک از این روش ها بررسی می شود.

انتقال اطلاعات با استفاده از فلش USB

اگر داده ها را از طریق فلش تخلیه کنید در این صورت دیگر نیازی به کابل کشی نخواهید داشت، و در این صورت می‌توانید به راحتی دستگاه را در هر موقعیتی قرار دهید؛ این امر می‌تواند مزایای بسیاری داشته باشد. برای اینکه بتوانید اطلاعات مربوط به تردد را مشاهده کنید لازم است هر بار فلش را به سیستم حضور و غیاب نصب کرده و اطلاعات را منتقل کنید، این یکی از مهم‌ترین چالش‌های بکارگیری این روش است که می‌تواند در برخی از مواقع زمان بر باشد.

برای انتقال اطلاعات دستگاه از طریق USB، باید فرمت فلش را حتما بر روی FAT32 قرار دهید. اگر فلش موجود در این حالت نیست می‌توانید آن را فرمت کرده و سپس گزینه یاد شده را تنظیم کنید. تنظیمات دستگاه حضور و غیاب بسیار آسان است و با دفترچه‌ی راهنمایی که درون آن قرار داده می‌شود، کاربران به راحتی می‌توانند از طریق دریافت مشاوره‌ی لازم، اقدامات مربوط به تنظیم و اجرای آن را در اولویت قرار دهند.

قابلیت انتقال اطلاعات با استفاده از فلش USB در اکثر دستگاه‌های حضور و غیاب تایگر موجود است، این روش برای شرکت‌های کوچک که تردد در آن‌ها کمتر است و اطلاعات کمی در دستگاه ذخیره می‌شود، مناسب‌تر است.

انتقال اطلاعات با استفاده از شبکه LAN TCP/IP

اگر انتقال اطلاعات یک دستگاه حضور غیاب از طریق شبکه انجام شود، در این صورت لازم است که بین کامپیوتر و سیستم موجود، کابل کشی صورت گرفته و یا انتقال داده ها از طریق آی پی استاتیک و بدون کابل کشی انجام شود که این امر نیازمند صرف هزینه‌ است، ولی با وجود صرف هزینه برای شرکت ها، این روش از بهترین روش های انتقال اطلاعات است.

برای انتقال اطلاعات از طریق شبکه، حتما باید ارتباط بین کامپیوتر و دستگاه برقرار بوده و به عبارت دیگر باید دستگاه روی کامپیوتر، ping داشته باشد، احتمال حذف شدن داده‌ها در این حالت و یا از بین رفتن آن‌ها، به ندرت رخ می دهد؛ به همین دلیل اگر هزینه‌‌ی کابل کشی برای شما گران نیست می‌توانید این روش را برای انتقال اطلاعات دستگاه حضور غیاب مد نظر قرار دهید.

قابلیت انتقال اطلاعات با استفاده از شبکه در اکثر دستگاه‌های حضور و غیاب تایگر موجود است، این روش برای شرکت های بزرگ که تردد در آن‌ها بیشتر است و اطلاعات بیشتری در دستگاه ذخیره می‌شود، مناسب‌تر است.

انتقال اطلاعات با استفاده از WIFI

برای انتقال اطلاعات با استفاده از WIFI باید دستگاه قابلیت اتصال به وای فای را داشته باشد و مجهز به ماژول WIFI باشد که به سیستم شما وصل شده و دیتاهای دستگاه حضور و غیاب را به سیستم منتقل کند.

انتقال اطلاعات با استفاده از WIFI در دستگاه های حضور و غیاب تایگر مدل 38784–T–38787 ،T–38788 ،T موجود است.

انتقال اطلاعات با استفاده از اینترنت IP valid/static

برای انتقال اطلاعات با استفاده از اینترنت IP valid/static باید آی پی دستگاه حضور و غیاب و سیستم شما تنظیم شود، به این صورت که آی پی دستگاه حضور و غیاب را، در کامپیوتر ست کرده و به یک دستگاهIP static و به دستگاه دیگر valid IPمی‌دهید و دو دستگاه را به یکدیگر وصل کرده و با استفاده از اینترنت اطلاعات حضور و غیاب را دریافت کنید. با استفاده از این روش می‌توانید از هر مکانی که هستید، به اطلاعات دستگاه، دسترسی داشته باشید.

انتقال اطلاعات با استفاده از اینترنت در دستگاه های حضور و غیاب تایگر مدل 38304–T–38775 ،T–38784 ،T موجود است.

نحوه کار با دستگاه حضور و غیاب

نحوه‌ی کار با هر یک از مدل های دستگاه حضور و غیاب با دیگر دستگاه‌ها اندکی متفاوت است، خرابی جدی در تنظیمات اشتباه در این نوع از دستگاه‌ها به وجود نمی‌آید ولی جدا از انجام هر‌گونه اقدامی که اطلاعات کاملی در مورد راه‌ اندازی دستگاه حضور و غیاب ندارید پرهیز کنید.

در صورت به وجود آمدن هر گونه خرابی احتمالی نیز با افراد کاردان در تماس باشید زیرا سهل انگاری در عیب یابی آن‌ها می‌تواند سبب به وجود آمدن مشکلاتی شود. در صورتی که همه‌ی مراحل تنظیمات دستگاه حضور و غیاب را به درستی انجام دهید، پیغامی مبنی بر تکمیل شدن مراحل دانلود دریافت خواهید کرد در غیر این صورت مطمئنا یکی از مراحل مربوطه را به طور کامل انجام نداده‌اید یا اشتباه انجام داده‌اید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف