کد: 140012035723415122

نقد وبررسی دستگاه کنترل دسترسی T-38765

کد: 140012035723415122

https://bit.ly/3p5rXcf

، تهران , (اخبار رسمی): دستگاه کنترل دسترسی

نقد وبررسی دستگاه کنترل دسترسی   T-38765

اگر به دنبال راهی برای ارتقای امنیت و نظارت دقیق بر ورود و خروج در شرکت‌ها و مجموعه‌ها خود، مانند کنترل درب‌های اتاق‌، آسانسور، مکان‌های حساس، آزمایشگاه‌ها و… هستید، خرید این محصول با کیفیت و حرفه‌ای را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

دستگاه کنترل دسترسی T-38765 با بهر‌ه‌مندی از تکنولوژی Biobmetric جهت احراز هویت افراد و کنترل بازرسی، می‌تواند گزینه بسیار مناسب و مقرون به صرفه‌ای باشد، که جزو یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین محصولات است.

ما در این مقاله به نقد و بررسی دقیق دستگاه اکسس کنترل T-38765 پرداخته‌ایم، تا در جهت آشنایی بیشتر با این دستگاه، شما را در خرید مناسب‌ترین دستگاه کنترل دسترسی راهنمایی کرده باشیم.

ویژگی ظاهری دستگاه کنترل دسترسی

دستگاه کنترل دسترسی T-38765 با طراحی زیبا و کاربرپسند به همراه ابعاد استاندارد 17.5cm*10cm*8.2cm  (طول*عرض*ضخامت) قابل استفاده و نصب در هر قسمت از محیط محل کار شما می‌باشد.

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی ۲.۸ اینچی و صفحه کلید تعبیه شده آن، جلوه بسیار زیبا به همراه کاربری آسان در عین حال کاربردی نظر مشتریان زیادی را به خود جلب می‌کند.

منبع تغذیه

دستگاه‌ حضور غیاب T38765 نیازمند یک ولتاژ ۱۲ ولتی است، که توسط یک آداپتور به راحتی به پشت دستگاه متصل می‌شود و برق مورد نیاز این دستگاه را فراهم می‌کند.

 پروتکل ارتباطی   TCP/IP, USB-Host, WiFi

 قابلیت اتصال به WIFI از دیگر خصوصیات این دستگاه است، که امکان انتقال اطلاعات و گزارشات مربوط به ترددها و ریز عملکرد پرسنل را به دستگاه دیگری به صورت آنلاین فراهم ‌می‌کند.

این دستگاه با توجه به اینکه با انواع پورت‌های USB و شبکه‌های LAN سازگاری دارد، امکان تهیه نسخه پشتیبان را به کاربر می‌دهد، تا در صورت خرابی احتمالی دستگاه بتوان از نسخه پشتیبان استفاده نمود.

قابلیت‌های دستگاه کنترل دسترسی

دستگاه کنترل دسترسی این امکان را به کاربران می‌دهد، که علاوه بر ثبت اثر انگشت و چهره با استفاده از کارت‌های RFID بدون تماس و رمزهای عبور تعریف شده، تردد خود را ثبت کنند. این دستگاه قابلیت ثبت ۵ هزار اثر انگشت، اسکن و ذخیره‌سازی ۸۰۰ چهره، ذخیره ۵ هزار کارت و ثبت ۱۰۰ هزار تردد را دارا می‌باشد. همچنین رله الکتریکی قابلیت اتصال به انواع قفل برقی، گیت تردد و درب‌های اتوماتیک را فراهم می‌کند.

 ویژگی‌های دستگاه کنترل دسترسی


Third Party Electric Lock

این قابلیت این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانیم دستگاه را به تمامی قفل‌های مگنت و برقی متصل کنیم.

 

 Exit Button Exit Button

دکمه خروج، در دو نوع حرارتی و کلیدی در بازار موجود است. و برای باز و بسته کردن درب‌ها از داخل اتاق قابل استفاده خواهد بود.

کلید خروجی، کار رله دستگاه‌ را انجام می‌دهد، یعنی با زدن این دکمه ارتباط جریان ۱۲ ولت برای مدت چند ثانیه قطع شده، و درب باز می‌شود.

 

Door Sensor

اتصال سنسور درب این امکان را به شما می‌دهد، تا از باز شدن به زور درب‌ها توسط اشخاص متفرقه مطلع شوید.

این سنسور از دو قسمت موازی تشکیل شده و هنگامی که شخصی در را باز کند، مدار بین این دو قسمت موازی، قطع شده و باعث عملکرد زنگ هشدار می‌شود.

قابلیت اتصال SRB

جعبه رله امنیتی (SCURITY RELAY BOX) یک کنترل کننده مقرون به صرفه است، که کنترل دسترسی را به روشی ساده و ایمن افزایش می‌دهد.

قابلیت اتصال ریدر جانبی ریدر جانبی به عنوان یک مکمل در کنار دستگاه کنترل دسترسی ارائه می‌شود. اتصال یک ریدر جانبی، باعث کارایی بیشتر دستگاه شده و سبب صرفه جویی در هزینه‌های مجموعه می‌شود.

اتصال به آنتن برد بلند UHF

 این آنتن با اتصال به دستگاه اکسس کنترل و بهره‌گیری از امواج رادیویی می‌تواند برد دستگاه کنترل دسترسی را بیشتر نماید. استفاده از این آنتن‌ها در ورودی پارکینگ‌ها بسیار کاربردی است. هم‌چنین دمای عملیاتی این دستگاه بین ۰ تا ۴۵ درجه سانتی‌گراد و رطوبت عملیاتی آن بین ۲۰ الی ۸۰ درصد می‌باشد.

قابلیت‌های استاندارد

Anti-passback

یک اقدام امنیتی است، که هدف آن جلوگیری از استفاده متوالی از یک کارت دسترسی و یا جلوگیری از استفاده چندین نفر از یک کارت دسترسی است.

هم‌چنین از ترددهای نامناسب و سوء استفاده کاربران جلوگیری می‌کند.

Scheduled-bell

با استفاده از این ویژگی‌ می‌توان این دستگاه را طوری تنظیم نمود، تا در هنگام  ورود افراد متفرقه هشدار دهد و سایر افراد را آگاه کند.

Multiple Verifcation Modes

این دستگاه روش‌های تایید مختلفی را به کاربر ارائه می‌دهد. با توجه به این قابلیت کاربردی، استفاده از دستگاه اکسس کنترل برای کاربران بسیار راحت و ساده می‌کند.

https://www.tigerteco.com/blog/access-control/review-t-38765/

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف