اطلاعات تماس
  • 013*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907144690115320

طراحی سایت در رشت

کد: 139907144690115320

https://bit.ly/2GSvZ4H

، رشت , (اخبار رسمی): گروه بتا با اتکا به شعار فقط بخواه و تاکید بر سه اصل خلاقیت، کیفیت و حمایت به عنوان یک آژانس تبلیغاتی تمام خدمت است.

طراحی سایت در رشت
طراحی سایت در رشت

گروه بتا با اتکا به شعار فقط بخواه و تاکید بر سه اصل خلاقیت، کیفیت و حمایت به عنوان یک آژانس تبلیغاتی تمام خدمت هدف خود را بر ارائه خدمات همه جانبه خود در حوزه تبلیغات، مارکتینگ و بازاریابی بنا نهاده است و در زمینه های طراحی سایت، اتوماسیون سازی، بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی فعالیت دارد.

 دو ویژگی که باید در طراحی سایت رعایت شود، قیمت و کیفیت است. اینها ویژگی هایی است که برای هر مشتری مهم است. گروه بتا با انجام طراحی سایت در رشت همراه با قیمت مناسب و کیفیت فوق العاده یکی از شرکت های فعال است که با بهره گیری از تیمی حرفه ای از برترین مجریان طراحی سایت در رشت باشد.

از خدمات طراحی سایت در رشت توسط تیم بتا:

  • طراحی سایت
  • طراحی اتوماسیون اداری
  • بازار یابی اینترنتی
  • طراحی اپلکیشن موبایل
  • تولید محتوا
  • سئو و بهینه سازی وب سایت

گروه بتا، مرجع تخصصی طراحی سایت در رشت:

با توجه به رشد اینترنت و دنیای امروز، کسب و کاری موفق است که از یک سایت منحصر به فرد و بهینه شده برای موتورهای جستجو در اختیار داشته باشد و به همین دلیل صاحبان کسب و کار برای موفقیت در بازار کسب و درآمد لازم است از این امکان استفاده کنند. گروه بتا یکی از برترین های طراحی سایت در رشت و با ارائه برترین خدمات پشتیبانی قوی تلاش می کند تا سایتی با ظاهری زیبا و کیفیتی بالا و قیمتی مناسب در اختیار داشته باشید.

ویژگی های طراحی سایت در رشت:

سئو سایت، برای موتورهای جستجو امروزه یکی از بزرگترین بازاریابی های اینترنتی است. برای انجام این کار لازم است تا دانش کافی و صبر بسیار داشته باشید. تنها داشتن یک وب سایت برای کسب و کار شما کافی نیست و لازم است که با بهره گیری از سئو سایت بتوانید به رتبه های بالا در موتورهای جستجوگر اینترنت خود قرار بگیرید. امروزه با توجه به شرایط روز مردم خریدهای اینترنتی خود را انجام می دهند و به همین دلیل اگر شما سایتی داشته باشید که در رتبه های بالا قرار بگیرد مشتریان بیشتری از سراسر دنیا خواهید داشت.

سیستم مدیریت محتوا آماده یا کد نویسی اختصاصی:

تفاوت هزینه های طراحی سایت وابسته به نحوه و روش طراحی سایت است. استفاده از سیستم های مدیریت محتوا آماده یا کد نویسی اختصاصی باعث ایجاد تفاوت قیمت در طراحی سایت در رشت شده است. هر کدام از این موارد مزایا و معایب خود را دارد.

اگر قصد دارید سایتی داشته باشید که از سیستم آماده وردپرس استفاده کند از لحاظ هزینه ارزان تر و و از لحاظ زمانی هم خیلی سریعتر خواهد بود که اگر همین کار را با کد نویسی اختصاصی انجام دهید هم هزینه بیشتری برای شما دارد و بازه زمانی بیشتری را می طلبد، اما امنیت سایت ها با کد نویسی اختصاصی بسیار بالاتر است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با گروه بتا تماس بگیرید و مشاوره های لازم را در زمینه طراحی سایت را دریافت کنید. مشاورین گروه بتا با تجربه های فراوان در این زمینه به شما خواهند گفت استفاده از کدام سیستم مدیریت محتوا برای شما مناسب تر خواهد بود.

گرافیک و دیزاین منحصر به فرد سایت

سایت هایی امروزه موفق هستند که از گرافیک و دیزاین خیلی عالی و حرفه ای برخوردار باشند به صورتی که در زمان ورود کاربر به سایت توجه او جلب شود. طبق بررسی هایی که انجام شده سایت هایی که این امر گرافیک منحصر به فرد را رعایت کرده اند جزو سایت های پر بازدید بوده اند که در کنار بازدید زیاد فروش بالایی هم داشته اند. به همین دلیل رابط کاربری بسیار عالی تجربه کاربری عالی را برای مخاطب ایجاد خواهد کرد

طراحی سایت واکنش گرا

گسترش گوشی های هوشمند و دنیای اینترنت باعث شده است آمار استفاده از این گوشی ها بسیار افزایش یابد. طراحی سایت به صورت واکنش گرا به این معنی است که سایت در دستگاه های مختلف مانند دسکتاپ، گوشی های موبایل و تبلت ها قالب خود را حفظ کند. این نکته بسیار مهم است و به این خاطر تیم بتا تمام اصول واکنش گرایی را در طراحی سایت رعایت می کند.

طراحی سایت در رشت و خدمت دهی به سراسر کشور

کسب و کارهای زیادی وجود دارند که قصد دارند برای شغل خود سایت داشته باشند و به این خاطر به دنبال شرکت های مختلفی در این حوزه هستند که علاوه بر قیمت مناسب کار حرفه ای و با کیفیتی را ارئه دهند. به شما پیشنهاد می شود که با تیم بتا تماس برقرار کنید و با مشاوران این مجموعه ارتباط بگیرید تا مشاوره های لازم را دریافت کنید.

بتا بهره مند از تیمی حرفه ای در رشت و یکی از مرجع های طراحی سایت در رشت است و همچنین با ارائه خدمات پشتیبانی و سئو سایت می تواند کسب و کار شما را رونق ببخند و باعث پیشرفت و سودآوری کسب و کار شما شود.

تیم پشتیبان مجرب گروه بتا

خیلی از شرکت های طراحی سایت وجود دارند که بعد از اتمام پروژه پشتیبانی های لازم به مشتری را ارائه نمی دهند اما تیم بتا قبل از شروع پروژه مشاوره رایگان در اختیار مشتری قرار می دهد تا در آن جلسه نیازمندی های دقیق مشتری یافت شود و طراحان سایت مجموعه با فهم کاملی به انجام کار بپردازند. پس از اتمام پروژه نیز برای شما کلاس آموزشی گذاشته می شود تا با سیستم مدیریت سایت به طور کامل آشنا شوید. بتا به مدت یک سال پشتیبانی فنی رایگان در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

تفاوت گروه بتا با دیگر شرکت ها:

  • داشتن کادری مجرب با دانش کافی و به روز: در این تیم تمام افراد از دانش کافی و به روز برخوردار هستند و این باعث پیشی گرفتن از رقیبان شده است.
  • طراحی سایت با کیفیت و قیمت مناسب: کیفیت طراحی سایت توسط تیم بتا بسیار بالا و حرفه ای بوده و باعث شده رضایت مشتریان را کسب کند و علاوه بر این ارائه قیمت های مناسب و منطقی باعث رضایت مشتریان در این مجموعه شده است.
  • ارائه خدمات مشاوره ای وپشتیبانی کاملا رایگان: خیلی راحت با تماس با مشاوران گروه بتا، می توانید در رابطه با خواسته خود مشاوره رایگان دریافت کنید و حتی برای فهم کامل نیاز های مشتری جلسه ای به صورت رایگان گذاشته می شود و پس از اتمام به صورت یکسال پشتیبانی فنی رایگان را به مشتریان ارائه می دهد.

کلام آخر

گروه بتا با اتکا به شعار فقط بخواه و تاکید بر سه اصل خلاقیت، کیفیت و حمایت به عنوان یک آژانس تبلیغاتی تمام خدمت هدف خود را بر ارائه خدمات همه جانبه خود در حوزه تبلیغات، مارکتینگ و بازاریابی بنا نهاده است. این مجموعه با تیمی کاملا حرفه ای می تواند شما در امر طراحی سایت و سئو و پشتیبانی سایت یاری رساند.

منبع: سایت بتا

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 013*****
[نمایش اطلاعات]