اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907234701913662

محصول تازه سینما چوب فیدار رونمایی شد

عرضه باندسینمایی و آمفی تئاتر الگانت سیستم به بازار

کد: 139907234701913662

https://bit.ly/34fXrm1

، تهران , (اخبار رسمی): محصول تازه سینما چوب فیدار با نام الگانت آدیو سیستم در کارخانه تولید باند سینمایی و آمفی تئاتر سینما چوب واقع در شهرک صنعتی کمرد (جاجرود) رونمایی و به بازار عرضه شد.

 باندسینمایی و آمفی تئاتر الگانت سیستم به بازار  با برند تجاری الگانت سیستم
سالن اجرا شده توسط شرکت سینما چوب فیدار تجهیز دکوراتیو سالن نصب صندلی آمفی تئاتر . باند سینمایی

سینماچوب فیدار تولید و صادرکننده انواع صندلی های آمفی تئاتر، صندلی سینما و صندلی همایش و تولیدکننده ادوات صوت سالن های سینما، سالن کنفرانس، سالن همایش و سالن سمینار است.

به گزارش روابط عمومی سینما چوب فیدار ، 25 مهر ماه 1399، کارخانه تولید باند سینمایی و آمفی تئاتر سینما چوب واقع در شهرک صنعتی کمرد (جاجرود) میزبان رونمایی از باند سینمایی و آمفی تئاتر الگانت سیستم، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه ادوات صوت سالن سینمایی  ارائه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر ارائه توان واقعی صدا و کیفیت محصول درجه یک ایرانی را ارائه کند تا این خدمت تازه هزینه به مراتب کمتر از محصولات مشابه خارجی و همچنین کیفیت برابر و حتی بیشتر از محصولات خارجی مشابه را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، باند سینمایی و آمفی تئاتر الگانت سیستم دارای محاسنی است که اعم از وزن خیلی سبک طراحی زیبا و چشمگیر و محصول کاملا ایرانی است و می‌تواند باعث بهبود صدای با کیفیت در سالن های آمفی تئاتر و چند منظوره و برپایی ادوات دالبی برای سینماهای کشور شود.

حجت اکبرنیا مدیرعامل سینما چوب فیدار، تولید این محصول را نتیجه بمدت 2 ماه کار در این مجموعه دانست و گفت: طراحی و تولید دقیق برای تولید این محصول از مرداد ماه سال 1399 آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را مهرماه سال 1399 اعلام و ادامه داد: کارفرمایان محترم و عزیزانی که تمایل به بازدید از خط تولید و تجهیز سالن های خود به این محصول جدید دارند می توانند با مراجعه به وبسایت شرکت سینما چوب فیدار تماس حاصل نموده و بصورت رایگان مشاوره در اختیار این عزیزان قرار گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صندلی آمفی تئاتر سینما چوب

شرکت سینما چوب فیدار تولید و صادر کننده انواع صندلی های سینما ، صندلی همایش ، صندلی آمفی تئاتر و صندلی کنفرانس تجهیز کننده کامل انواع سالن های سینما ، آمفی تئاتر ، چند منظوره، همایش، سمینار ، کلاس های آموزشی و دکوراسیون های اداری اعم از تجهیز دکور سالن ، نصب صندلی سالن ، طراحی و مشاوره سالن ، صوت و تصویر سالن ها و نور عمومی و اختصاصی سالن ها

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید