اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907274705414938

ماژیک وایت بردی که هیچ وقت تمام نمی شود

کد: 139907274705414938

https://bit.ly/3o6vTaf

، اصفهان , (اخبار رسمی): ماژیک وایت برد شارژی قابلیت پر شدن مجدد دارد و استفاده چند باره از ماژیک های وایت برد یک بار مصرف را امکان پذیر می کند.

ماژیک وایت بردی که هیچگاه تمام نمی شود !!!
ماژیک وایت بردی که هیچ وقت تمام نمی شود

ماژیک وایت برد شارژی یا ماژیک وایت برد قابل شارژ، یک محصول بسیار کاربردی مرتبط با تخته وایت برد است که همان طور که از اسم آن برمی آید، قابلیت پر شدن مجدد را داشته و استفاده چند باره از ماژیک های وایت برد یک بار مصرف را امکان پذیر می کند. پس از پر کردن مجدد، به راحتی می توان از ماژیک وایت برد قابل شارژ دوباره استفاده کرد و بر اثر نوشتن با آن، اثری کاملا تمیز و آشکار بر روی تخته وایت برد ایجاد کرد.

 

آیا می دانید که ماژیک وایت برد شارژی چه موقع به کمک ما می آیند ؟!

اگر به صورت مکرر از ماژیک وایت برد استفاده کرده باشید، حتما با این اتفاق آشنایی دارید که گاهی اوقات جوهر ماژیک در بدترین زمان ممکن تمام می شود. زمانی که در میانه یک ارائه بزرگ هستید، یک درس یا مطلب بسیار مهم و اثرگذار را به دانشجویان یا دانش آموزان ارائه می دهید یا یافته های نهایی و ایده های خود را ثبت می کنید، تمام شدن جوهر ماژیک وایت برد و کمرنگ شدن آن می تواند تمرکز شما را به کلی مختل کند.

در چنین وضعیتی، یک ماژیک وایت برد تازه و قابل استفاده همیشه در دسترس نیست. خرید ماژیک وایت برد قابل شارژ این امکان را در اختیار شما می گذارد تا بدون نیاز به جابجایی برای تهیه یک ماژیک تازه و تنها با ریختن چند قطره جوهر در ماژیک شارژی، مشکل خود را حل کرده و به راحتی هر چه تمام تر به تدریس یا ثبت ایده های خود ادامه دهید.

برای خرید ماژیک وایت برد شارژی، اینجا را کلیک کنید.

 

چه چیز باعث شده که ماژیک وایت برد شارژی محبوب تر از نوع عادی آن باشد؟!

ماژیک وایت برد قابل شارژ از یک لوله آلومنیومی محکم ساخته شده است و دوامی طولانی مدت دارد. یک مزیت بسیار مهم انواع ماژیک وایت قابل شارژ نسبت به ماژیک های عادی، آن است که در طراحی ماژیک وایت برد شارژی از نکاتی استفاده شده که مصرف جوهر در کارتریج آن را شدیدا کاهش می دهد و همین موضوع، ماندگاری بسیار بیشتری به این محصولات می بخشد. حتی در صورت لزوم تعویض کارتریج، این کار به راحتی و با هزینه ای کاملا اقتصادی انجام می شود.

ارائه انواع ماژیک شارژی توسط شرکت شیدکو این امکان را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار داده است تا با هزینه ای کاملا مقرون به صرفه و صرف زمانی کمتر، از همان ماژیک های قبلی خود استفاده کرده و قدم مثبتی را در جهت حفظ محیط زیست بردارید.

 

آیا نوشتن با ماژیک های شارژی تفاوتی با ماژیک های غیر قابل شارژ دارد؟
 

انواع ماژیک وایت برد قابل شارژ و جوهر تعبیه شده در آنها به صورتی طراحی شده اند که حرکت آنها برا روی تخته وایت برد بسیار آسان تر و روان تر بوده و در نتیجه، نوشته ها و اشکال به جا مانده از آنها کاملا واضح، قابل روشن و مرتب خواهند بود. پاک کردن اثر ماژیک شارژی نیز با تخته پاک کن، به راحتی هر چه تمام تر انجام می گیرد.

نوک ماژیک وایت برد شارژی دارای یک خاصیت ارتجاعی است، به این معنا که در هنگام استفاده، با وارد کردن یک فشار آرام به نوک ماژیک، مقدار متناسب جوهر به آن وارد می شود. لزوم وارد کردن فشار به نوک ماشین وایت برد قابل شارژ برای نوشتن، در نهایت باعث طولانی تر شدن عمر آن می شود، چرا که جوهر موجود در محصول بدون کنترل شما و خود به خود به سر ماژیک وارد نشده و خشک نمی شود.

 

چگونه عمر ماژیک وایت برد شارژی بیشتر می شود ؟!

در این رابطه در نظر داشته باشید که برای افزایش طول عمر یک ماژیک وایت برد قابل شارژ، از وارد کردن فشار اضافی و غیر لازم به نوک محصول خودداری کنید تا میزان بیش از اندازه جوهر تزریق نشود. تنها کافی است که در صورت خشک شدن نوک ماژیک و در حالتی که دیگر قادر به نوشتن بر روی تخته وایت برد نیستید، نوک ماژیک را کمی به سطح فشار دهید تا جوهر مورد نیاز وارد نوک آن شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت شیدکو

برترین فروشنده تجهیزات آموزشی در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش