اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908124726115430

بهترین کشورها جهت تحصیل پزشکی در اروپا

کد: 139908124726115430

https://bit.ly/34WyCf9

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از دغدغه های متقاضیان مهاجرت تحصیلی بویژه علاقه مندان تحصیل پزشکی در اروپا انتخاب کشور مقصد است. رتبه جهانی دانشگاه ها، سیستم پذیرش و ورود به دانشگاه ها، هزینه های تحصیل و زندگی، شرایط اخذ ویزا و ... از جمله مواردی است که متقاضیان باید در نظر داشته باشند.

بهترین کشورها جهت تحصیل پزشکی در اروپا - بخش اول
مهاجرت تحصیلی و تحصیل پزشکی در اروپا

یکی از دغدغه های متقاضیان مهاجرت تحصیلی بویژه علاقه مندان تحصیل پزشکی در اروپا، تحصیل دندانپزشکی در اروپا و تحصیل داروسازی در اروپا، انتخاب کشور مقصد است. در این انتخاب چند عامل موثر است. رتبه کشوری و جهانی دانشگاه های کشور مقصد، سیستم پذیرش و ورود به دانشگاه های پزشکی اروپا، هزینه های تحصیل و شهریه دانشگاه ها، هزینه های زندگی در اروپا بویژه اسکان و تغذیه، ویژگی های فرهنگی و اقتصادی کشور مقصد، شرایط اخذ ویزای تحصیلی، میزان مهاجر پذیر بودن کشور مقصد و ... از جمله مواردی است که متقاضیان باید در نظر داشته باشند. در ادامه به معرفی کشورهای اروپایی جهت مهاجرت تحصیلی بویژه در رشته های علوم پزشکی پرداخته می شود.

مجارستان: دانشجویان رشته های علوم پزشکی در کشور مجارستان از استاندارد های آموزشی و تحصیلی اروپا برخوردار خواهند بود. سهولت در دریافت پذیرش تحصیلی و هزینه های مقرون به صرفه و حضور موثر ایرانیان در دانشگاه های برتر این کشور، مجارستان را به کشوری پرطرفدار جهت تحصیل پزشکی در اروپا مبدل ساخته است. مدرک اخذ شده از دانشگاه های معتبر مجارستان مورد تایید اتحادیه اروپا و ایالات متحده آمریکا است.

ترکیه: کشور ترکیه از جمله محبوب ترین مقاصد ایرانیان جهت تحصیل پزشکی در اروپا است. هزینه های پایین تحصیل در رشته های پزشکی، آزمون ورودی به نسبت آسان نسبت به دیگر کشورهای اروپایی، نزدیکی فاصله مکانی و قرابت فرهنگی و زبانی از جمله دلایل محبوبیت ترکیه است. آزمون ورودی دانشگاه های ترکیه آزمون یوس - YOS است که هر سال توسط دانشگاه­ های کشور ترکیه، برگزار می­ شود. این آزمون مختص متقاضیان بین المللی یا دانشجویان غیر بومی است که قصد دارند در کشور ترکیه به تحصیل بپردازند.

اسلواکی: دانشگاه های کشور اسلواکی با توجه به شرایط و امکانات مناسب، متقاضیان زیادی را به خود جلب کرده است. مدرک پزشکی اسلواکی معتبر بوده و مورد تایید وزارت بهداشت ایران است. برای تحصیل در اسلواکی داشتن مدرک زبان در ابتدا ضرورت ندارد و شرکت در آزمون ورودی الزامی است. همچنین تحصیل در دانشگاه های اسلواکی به زبان انگلیسی فراهم است. کشور اسلواکی از لحاظ هزینه ای نیز شرایط نسبتاً به صرفه و مناسبی دارد و گزینه ای مناسب جهت تحصیل پزشکی در اروپا است.

استونی: کیفیت بالای تدریس و امکان تحصیل به زبان انگلیسی از جمله مزایای تحصیل در کشور استونی است. دانشجویان دارای مدرک زبان آیلتس سطح 5 یا 6 از شانس بیشتری برای پذیرش در دانشگاه های پزشکی استونی برخوردار هستند. دوره پزشکی در کشور استونی مثل دیگر کشور های اروپا، 6 سال به طول می انجامد و برای دانشجویان مسلط به زبان استونیایی امکان تحصیل رایگان وجود دارد. این کشور از کشورهای ارزان در اروپا به شمار می آید.

لهستان: کشور لهستان از بهترین گزینه های تحصیل پزشکی در اروپا است چرا که دانشگاه های لهستان دوره های تحصیلی خود را با بالاترین استاندارد های آموزشی و مناسب ترین شهریه ارائه می دهد. سیستم آموزشی کشور لهستان شبیه به سایر کشور های اروپا است. تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی در دانشگاه های لهستان مورد تایید استانداردهای آموزشی ایران، اتحادیه اروپا و وزارت آموزش ایالات متحده است. دوره تحصیل در رشته پزشکی در لهستان 6 سال بوده و 1 سال دوره کارآموزی الزامی نیز دارد.

لاتویا: تحصیلات در کشور لاتویا نیز از اعتبار بین المللی بالایی برخوردار است. مدارک دانشگاهی این کشور معتبر بوده و فارغ التحصیلان در این کشور می توانند از مزایای اقامت تحصیلی خود بهره مند شوند و آینده تحصیلی و شغلی خوبی داشته باشند. مقیمان تحصیلی در کشور لتونی با اخذ کارت اقامت می توانند در کلیه کشورهای اتحادیه اروپا رفت و آمد کنند و در پایان تحصیلات خود می توانند، در صورت یافتن شغل، اقامت دائم در کشورهای اتحادیه اروپا را دریافت کنند. تحصیل پزشکی در اروپا و در لتونی برای متقاضیان بین المللی به زبان انگلیسی انجام می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آریا ویزا

وب سایت "گروه آریا ویزا" به نشانی www.aryavisa.com با قرار دادن اطلاعات کامل بیش از 80 دانشگاه معتبر از 20 کشور جهان و معرفی شرایط پذیرش و تحصیل در هر یک بویژه در شاخه علوم پزشکی از جمله رشته های " پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی" به عنوان یک مرجع مطمئن نقش مهمی در تصمیم گیری صحیح علاقه مندان به مهاجرت تحصیلی به کشورهای اروپایی ایفا می کند. این مجموعه با همکاری "جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران" برگزار کننده دوره های آمادگی آزمون ورودی پزشکی اروپا (پریمدیکال یا فاندیشن)، آمادگی آزمون IMAT ایتالیا، ارائه دهنده کتاب های آموزشی یونی مد / UniMed جهت موفقیت در آزمون های ورودی دانشگاه ها همراه با خدمات مشاوره تخصصی است. تحصیل در انگلستان، نیوزیلند، کانادا و استرالیا براساس سیستم NCUK در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد، پذیرش دوره های زبان انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و اسپانیایی در اروپا، پذیرش دوره های دیپلم های بین المللی IB و A-LEVEL و پذیرش دوره های آمادگی آزمون های ورودی دانشگاه های اروپا در رشته های علوم پزشکی و فنی مهندسی از دیگر خدمات گروه آریا ویزا به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی