اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908134728414880

گلاب اصل به چه گلابی می‌گویند؟!

کد: 139908134728414880

https://bit.ly/38obTuE

، تهران , (اخبار رسمی): این روزها با توجه به سود زیادی که تولید گلاب ناخالص در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای تولید کننده‌ها دارد متاسفانه شاهد وجود گلاب‌های تقلبی و بی کیفیت در بازار هستیم.

گلاب اصل به چه گلابی می‌گویند؟!
گلاب اصل کاشان

گلاب اصل کاشان چه گلابی است؟! این روزها با توجه به سود زیادی که تولید گلاب ناخالص در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای تولید کننده‌ها دارد متاسفانه شاهد وجود گلاب‌های تقلبی و بی کیفیت در بازار هستیم؛ گلاب سرشار از خواص درمانی و یکی از طعم دهنده‌هایی است که ایرانیان در غذاهای خود از آن زیاد استفاده می‌کنند اما باید توجه داشته باشید که بهره‌مندی از خواص گلاب زمانی امکان پذیر است که از یک گلاب اصل با خلوص بالا استفاده کنید.

چگونه گلاب اصل بخریم؟!

در این مطلب کوتاه از تجربه مشاوران نمایندگی فروش گلاب و عرقیات طوبی گستر برای تشخیص اصل بودن گلاب به هنگام خرید صحبت خواهیم شد. اگر می‌خواهید یک گلاب با کیفیت و اصل بخرید بهتر است چهار گام زیر را طی کنید.

۱. از برندهای معتبر بخرید؛ به عنوان اولین راه حل برای اینکه گلابی اصل را تهیه کنید به خرید از نمایندگی‌های معتبر همچون طوبی گستر اشاره می‌شود؛ توجه داشته باشید که تمام گلاب‌هایی که با عنوان گلاب اصل کاشان فروخته می‌شوند با کیفیت نبوده! بنابراین سعی کنید از مکان‌های شناخته‌شده گلاب و عرقیات طبیعی تهیه کنید.

۲. رنگ گلاب را بررسی کنید؛ رنگ عرقی که به عنوان گلاب به شما معرفی می‌ود نشان دهنده همه چیز خواهد بود اگر گلاب رنگی شفاف و بدون وجود کدری و ذرات ریز داشته باشد می‌تواند گلاب با کیفیت و اصل باشد اما باید موارد تکمیلی دیگری را که در ادامه به آن اشاره خواهد شد بررسی کنید.

۳. طعم گلاب را بچشید؛ طعم و مزه گلاب را در هنگام خرید بچشید! طعم گلاب اصل همواره روبه تلخی و گسی بوده اما ای مزه نباید اذیت کننده باشد! همچنین اگر این تلخی به سرعت از بین رود قطعا گلاب اصل نیست. همانطور که فیلتر هم به آن اشاره شد هرچه گلاب تلخ تر باشد سنگین تر بوده و به عبارتی گل محمدی بیشتری برای تهیه آن استفاده شده است. برای نمونه گلاب دو آتیشه تلخی بیشتری نسبت به گلاب ممتاز و اصل خواهد داشت.

۴. گلاب را بو کنید؛ چنانچه گلابی که تهیه می‌کنید بی تندی دارد به کیفیت آن شک کنید و بدانید الزاماً عطر زیاد و تند نشان‌دهنده‌ی کیفیت گلاب نیست چرا که این عطر تند می‌تواند ناشی از اسانس‌های تقلبی اضافه‌شده به گلاب باشد.

منبع: تشخیص گلاب اصل

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

طوبی گستر

دفتر مرکزی طوبی گستر که تحت قرارداد با کارخانه گلاب طوبی بوده، معتبر ترین نمایندگی فروش گلاب و عرقیات طوبی در سطح شهر تهران می‌باشد. فروش عرقیات و گلاب طوبی در تعداد عمده و تکی برای استفاده مشتریان و مغازه داران در سطح تهران از خدمات معتبر ترین نمایندگی عرقیت و کلاب طوبی در سطح تهران می‌باشد. دفتر نمایندگی طوبی گستر واقع در شهر تهران، متشکل از تیم فروش و متخصان بازار یابی با تجربه و مجرب می‌باشد. متخصصان ما در دفتر نمایندگی فروش گلاب و عرقیات طوبی گستر با بیش از یک دهه تجربه کاری در زمینه فروش عرقیات و گلاب طوبی همواره آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند. همچنین دفتر نمایندگی پخش و فروش عرقیات و گلاب طوبی گستر، تحت قرار داد با کارخانه مرکزی گلاب طوبی واقع در کاشان می‌باشد؛ که مسئولیت پخش و فروش عرقیات این کارخانه برای عرضه محصولات طوبی در تهران به دفتر طوبی گستر با سابقه کاری بیش از یک دهه، واگذار شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی