اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907234702214880

درمان گیاهی بواسیر در منزل

کد: 139907234702214880

https://bit.ly/2Td07dr

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه با پیشرفت علم پزشکی درمان هموروئید نیز امکان پذیر است و حتی می توانید از روش های خانگی و داروهای گیاهی طبیعی اقدام به درمان آن کنید.

درمان گیاهی بواسیر در منزل
درمان گیاهی بواسیر در منزل

هموروئید یا بواسیر شامل دو نوع داخلی (داخل مقعد) و خارجی (زیر پوست بیرون مقعد) است. با در نظر داشتن یک سری از علایم می توان نوع آن را تشخیص داده و اقدام به درمان کرد.

امروزه با پیشرفت علم در زمینه پزشکی درمان هموروئید نیز امکان پذیر است حتی می توانید از روش های خانگی و داروهای گیاهی طبیعی اقدام به درمان آن کنید. توجه داشته باشید که بعد از تشخیص وجود بواسیر حتما باید تحت درمان قرار بگیرید در صورت عدم توجه به علائم ممکن است بیماری پیشرفت کرده و سبب خونریزی و بدتر شدن وضع شود.

علائم هموروئید

شاید این سوال برای شما ایجاد شود که نشانه های هموروئید چیست؟ در ادامه به چند مورد از آن ها اشاره می شود:

  • تورم اطراف مقعد
  • احساس عدم دفع کامل مدفوع (بیمار شاید بعد از دفع مدفوع هم احساس تمایل به دفع داشته باشد حتی وقتی که هیچ مدفوعی وجود ندارد )
  • احساس درد
  • احساس خارش و سوزش
  • خون ریزی در هنگام دفع مدفوع بدون وجود درد
  • ایجاد برآمدگی در اطراف مقعد
  • لخته شدن خون

از چه روشی برای درمان استفاده کنیم؟

خوشبختانه با مصرف روزانه گیاهان دارویی به صورت های مختلف مانند عرقیات یا مالیدن گیاه بر روی محل می توان علائم بواسیر را تا حدود بسیار زیادی کاهش داد. همچنین استفاده از کرم ها و پماد ها می تواند تا حدودی تاثیر گذار باشد یا با رعایت یک سری از موارد می توانید جلوی پیشرفت بیماری را گرفته و مانع از بدتر شدن شرایط شوید.

استفاده از عرقیات گیاهی

آیا مصرف گیاهان دارویی به صورت عرق آن ها تاثیری در درمان بواسر دارد؟ باید گفت بله تا حدودی می تواند موثر باشد. شما می توانید در منزل خود این روش طبیعی را امتحان کنید. استفاده از نعناء، بومادران، دارچین، رازیانه و شاه تره بسیار مفید است. همچنین می توانید چند عرق گشنیز، نعناء، شنبلیله، گزنه، بولاغ اوتی و افسنتین را باهم مخلوط کرده و قبل از غذا میل کنید. (برای خرید عرقیات کاشان اصل کلیک کنید.)

چه گیاهی را مصرف کنیم؟

برای رفع این عارضه می توانید گیاهان مورد نظر را مصرف کنید؛ اما توجه داشته باشید که در برخی موارد این درمان موقتی بوده و در برخی از موارد نیاز است از درمان پزشکی هم استفاده کنید. در ادامه به چند نمونه از این گیاهان موثر اشاره می شود:

  • آلوئه ورا
  • جوز هندی
  • گیاه استون روت
  • کیسه چای سیاه
  • روغن نارگیل

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

طوبی گستر

دفتر مرکزی طوبی گستر که تحت قرارداد با کارخانه گلاب طوبی بوده، معتبر ترین نمایندگی فروش گلاب و عرقیات طوبی در سطح شهر تهران می‌باشد. فروش عرقیات و گلاب طوبی در تعداد عمده و تکی برای استفاده مشتریان و مغازه داران در سطح تهران از خدمات معتبر ترین نمایندگی عرقیت و کلاب طوبی در سطح تهران می‌باشد. دفتر نمایندگی طوبی گستر واقع در شهر تهران، متشکل از تیم فروش و متخصان بازار یابی با تجربه و مجرب می‌باشد. متخصصان ما در دفتر نمایندگی فروش گلاب و عرقیات طوبی گستر با بیش از یک دهه تجربه کاری در زمینه فروش عرقیات و گلاب طوبی همواره آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند. همچنین دفتر نمایندگی پخش و فروش عرقیات و گلاب طوبی گستر، تحت قرار داد با کارخانه مرکزی گلاب طوبی واقع در کاشان می‌باشد؛ که مسئولیت پخش و فروش عرقیات این کارخانه برای عرضه محصولات طوبی در تهران به دفتر طوبی گستر با سابقه کاری بیش از یک دهه، واگذار شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان