اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907294709514880

مقدار و نحوه استفاده از عرقیات گیاهی

کد: 139907294709514880

https://bit.ly/35sOaWM

، تهران , (اخبار رسمی): طریقه مصرف و مقدار مصرف انواع عرقیات گیاهی جزو مواردی است که دانستن آنها مفید است.

مقدار و نحوه استفاده از عرقیات گیاهی
مقدار و نحوه استفاده از عرقیات گیاهی

بسیاری از افراد عرقیات گیاهی را به دلیل داشتن فواید بسیار مورد مصرف قرار می دهند. استفاده از عرقیات گیاهی خود نیز دارای قانون و دستور العملی برای مصرف است که برخی مصرف کنندگان از آن بی خبر هستند. مقدار و مصرف هر کدام از عرقیات با توجه به طبع افراد متفاوت است. در زیر به چند نمونه از مقدار و نحوه مصرف عرقیات پرداخته می شود:

عرق گزنه:

از فواید این گیاه می توان به کاهش قند خون اشاره کرد. این عرق را به مقدار دو قاشق غذا خوری می توان در یک لیوان آب ترکیب کرده و مصرف کرد.

عرق یونجه

همانطور که می دانید به یونجه لقب سلطان گیاهان دارویی را به دلیل خصوصیات آن داده اند. فواید آن شامل افزایش شیر, پاکسازی روده, کاهش قند خون و .... است. طریقه مصرف عرق یونجه سه بار در روز بعد از هر وعده غذایی به مقدار یک استکان است. از خواص دیگر آن می توان به چاقی صورت و بدن اشاره کرد در این صورت می توانید عرق یونجه را صبح ها به مقدار یک استکان و ظهر ها به مقدار نصف استکان به مدت دو هفته مصرف کنید. جهت خرید عرق یونجه یک لیتری خالص بر روی لینک کلیک کنید.

عرقیات گیاهی برای چه کسانی مضر است؟

حال چه کسانی نباید از عرقیات گیاهی استفاده کنند؟ برای اطمینان از مصرف و مقدار عرقیات گیاهی حتما با پزشک خود مشورت کنید. به عنوان مثال شاید در حال استفاده از قرصی باشید که مصرف عرقیات برای شما مضر باشد. همچنین برخی از افراد دارای تب گرم یا سرد هستند و استفاده از برخی عرقیات سبب ایجاد اختلالات در سیستم بدن آنها خواهد شد. یا ممکن است خوردن برخی از عرقیات سبب ایجاد خارش, التهاب یا ناراحتی در بدن شود. مصرف زیاد عرق گزنه برای افرادی که دارای تروئید هستند مناسب نیست. بنابراین با توجه به سیستم بدنی خود با یک پزشک مشورت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

طوبی گستر

دفتر مرکزی طوبی گستر که تحت قرارداد با کارخانه گلاب طوبی بوده، معتبر ترین نمایندگی فروش گلاب و عرقیات طوبی در سطح شهر تهران می‌باشد. فروش عرقیات و گلاب طوبی در تعداد عمده و تکی برای استفاده مشتریان و مغازه داران در سطح تهران از خدمات معتبر ترین نمایندگی عرقیت و کلاب طوبی در سطح تهران می‌باشد. دفتر نمایندگی طوبی گستر واقع در شهر تهران، متشکل از تیم فروش و متخصان بازار یابی با تجربه و مجرب می‌باشد. متخصصان ما در دفتر نمایندگی فروش گلاب و عرقیات طوبی گستر با بیش از یک دهه تجربه کاری در زمینه فروش عرقیات و گلاب طوبی همواره آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند. همچنین دفتر نمایندگی پخش و فروش عرقیات و گلاب طوبی گستر، تحت قرار داد با کارخانه مرکزی گلاب طوبی واقع در کاشان می‌باشد؛ که مسئولیت پخش و فروش عرقیات این کارخانه برای عرضه محصولات طوبی در تهران به دفتر طوبی گستر با سابقه کاری بیش از یک دهه، واگذار شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان