اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908204739415447

حکاکی ضربه ای

دستگاه حکاکی ضربه ای چیست ؟

کد: 139908204739415447

https://bit.ly/3pxVmKs

، گرمدره , (اخبار رسمی): دستگاه حکاکی ضربه ای مخصوص فلزات است و با وارد کردن نقاط پیوسته با فرکانس بالا به سطح قطعه خطوط مورد نظر را حک می‌کند. امروزه دستگاه های حکاکی ضربه ای روز دنیا بدون نیاز به کامپیوتر با داشتن یک یونیت کنترل در کنار خود تمامی عملیات های حکاکی را با بالاترین کیفیت حکاکی می‌کنند.

دستگاه حکاکی ضربه ای چیست ؟
دستگاه حکاکی ضربه ای

شایا حک تولید کننده دستگاه حکاکی ضربه ای مطابق تکنولوژی روز دنیا و بدون نیاز به کامپیوتر قادر به حکاکی حروف و اعداد ؛ حکاکی آرم و لوگو ، حکاکی شماره سریال و تاریخ ؛ حکاکی بارکد و حتی فایل اکسل است.

دستگاه حکاکی ضربه ای به دستگاه هایی گفته می‌شود با ضربه زدن به سطح قطعه خطوط و حروف مورد نظر را برای کاربر حکاکی نماید.

این ضربات توسط سوزن حکاکی دستگاه که معمولا از جنس تنگستن کارباید میباشد ( به علت سختی بالا ) روی قطعات فلزی ایجاد میشود . چون ضربات با سرعت بالا و تعداد نقاط زیاد در کنار هم زده میشود در نتیجه از در کنار هم قرار گرفتن نقاط خطوطی تشکیل میشود و کلمات را به فارسی و انگلیسی حک می‌کند.

دستگاه حکاکی ضربه ای یکی از پر فروش ترین دستگاه های حکاکی مخصوص فلزات محسوب می‌شود. این دستگاه در انواع مختلف ثابت ( رومیزی ) ، پرتابل ( دستی ) ، دومنظوره ( دستگاه حکاکی پرتابل و ثابت به صورت همزمان ) ، روتاری ( مخصوص قطعات دوار ، عمیق زن ( مخصوص فلزات سخت و جهت ایجاد عمق بالا ) تولید و به بازار عرضه می‌شود. شرکت شایا حک این دستگاه را با طراحی جدید و مطابق تکنولوژی روز دنیا و بدون نیاز به کامپیوتر تولید می‌کند.

این دستگاه ها قادر به حکاکی حروف و اعداد ؛ حکاکی آرم و لوگو ، حکاکی شماره سریال و تاریخ ؛ حکاکی بارکد و حتی فایل اکسل است. این موضوع باعث سرعت بخشیدن عملیات حکاکی و برندسازی در کارخانه ها و شرکت ها می‌شود به این صورت که برای حکاکی آرم ولوگو شرکت دیگر نیاز به وصل کردن دستگاه حکاکی به کامپیوتر را نخواهد داشت در این صورت با طراحی آرم ولوگو در نرم افزارهایی مانند اتوکد یا کورل و انتقال آن توسط رم به دستگاه با زدن چند دکمه این دستگاه شروع به حکاکی می‌نماید. این امر در خصوص حکاکی فایل اکسل ، بارکد و حکاکی موارد دیگر نیز صادق است. 

دستگاه های حکاکی ضربه ای در دو نوع پنوماتیک و مگنتیک ساخته می‌شوند. دستگاه پنوماتیک برای حکاکی از باد و برق استفاده می‌کند و دستگاه حکاکی مگنتیک فقط با برق کار می‌کند. اما دستگاه حکاکی ضربه ای پنوماتیک نسبت به مگنتیک از عمق بالاتر ، هزینه نگهداری پایین تر ، تیراژ حکاکی بالاتر و دوام بالاتر برخوردار است.

برای شناخت بیشتر دستگاه حکاکی ضربه ای شرکت شایا حک می‌توانید به مقاله حکاکی ضربه ای مراجعه فرمایید .

و برای آشنایی کامل با تمامی محصولات به سایت شرکت شایا حک مراجعه فرمایید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت شایا حک

شایا حک اولین برند ایرانی است که نه به صورت شعاری بلکه به صورت واقعی هر 7 روش حک فلز را طراحی و تولید کرده است. (دستگاه حکاکی لیزری وارداتی میباشد ).با بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا همچنین تجربه بالا سعی در طراحی انواع دستگاه ها با ساختار فنی و ظاهری جدید خونی تازه به رگ های این صنعت تزریق کرده و در تمام مراحل توجه به جزئیات و اصول مهندسی و طراحی صنعتی ، مفتخر به تولید: اولین دستگاه حکاکی کوبشی اسکرو در ایران اولین دستگاه پرتابل دسته تفنگی با محورZ دقیق اولین دستگاه حکاکی رول مارکینگ کانتینیوس ایران اولین و سبکترین دستگاه پرتابل حکاکی با وزن 3 کیلوگرم اولین دستگاه رول مارکینگ مخصوص فلنج با قطر 1/20 سانتی متر اولین و سریعترین دستگاه حکاکی ایران با سرعت حرکت خطی 60 متر در دقیقه اولین و تنها سازنده دستگاه حکاکی رول مارکینگ Double Hydraulic Jack میباشد. بزرگترین هدف شرکت شایا حک ارائه دستگاه حکاکی قابل رقابت با بهترین برندهای دنیا میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | علم و آموزش