اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110196913715447
در دسترس نیست

همه چیز درباره لیزر حکاکی صنعتی

دستگاه حکاکی لیزر فایبر

کد: 140110196913715447

، گرمدره , (اخبار رسمی): حکاکی لیزری یکی از پرطرفدارترین شیوه های حک در سال های اخیر در صنعت حکاکی محسوب شده است. علت این محبوبیت به عوامل زیادی برمیگردد که به صورت کامل شرح خواهیم داد. لیزر فایبر همانطور که از نامش پیداست از فیبر نوری جهت حکاکی استفاده میکند و با اشعه سطح فلزات را سوزانده و حکاکی شکیل و زیبایی ایجاد میکند

دستگاه حکاکی لیزر فایبر
دستگاه حکاکی لیزر فایبر

شرکت شایا حک دستگاه های حکاکی لیزری خود را با سورس برند معتبر ریکاس (raycus) با بالاترین درجه کیفی QB با عمر کارکرد 100000 ساعت ارائه میکند .

دستگاه حکاکی لیزر فایبر توانایی حکاکی روی فلزات و برخی غیر فلزات مانند پلکسی گلس ، چوب ، لاستیک و پلاستیک و... را دارا میباشد که به همین دلیل طیف استفاده این دستگاه در صنعت گسترش می یابد .

از موارد کاربرد دستگاه حکاکی لیزر فایبر میتوان به :

  • صنایع خودرو سازی
  • شیرآلات و لوازم بهداشتی
  • تبلیغات و تابلو سازی
  • لوازم الکترونیکی و مدارهای چاپی
  • لوازم آشپزخانه 
  • طلا سازی و جواهر سازی
  • کلیدسازی و کلیدهای تلفن همراه
  • ساعت و عینک سازی
  • و...

همانطور که مشخص است این شیوه از حکاکی در صنایع مختلفی قابل استفاده میباشد که کمتر شیوه حکاکی را میتوان دید که در تمام این صنایع قابل استفاده باشند. 

شرکت شایا حک تولیدکننده انواع دستگاه حکاکی و ماشین مخصوص، حکاکی و برش لیزری میباشد که تمامی محصولات دارای دوسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش میباشند. 

حکاکی لیزری روی فلزات بدون تماس مستقیم با سطح قطعه و توسط اشعه حکاکی را انجام می دهد که این امر موجب میشود که به جز در مواقع حساس نیاز به فیکسچر یا نگهدارنده قطعه نداشته باشیم. 

قطعات اصلی دستگاه حکاکی لیزری :

در هنگام خرید دستگاه لیزر فایبر باید به موارد مهمی توجه کرد که میتوان به پر اهمیت ترین آنها برند سورس دستگاه و عمر کارکرد و درجه کیفی آن است. 

شرکت شایا حک دستگاه های حکاکی لیزری خود را با سورس برند معتبر ریکاس (raycus) با بالاترین درجه کیفی QB با عمر کارکرد 100000 ساعت ارائه میکند .

دستگاه لیزر فایبر به وسیله کامپیوتر عملیات های حکاکی را انجام میدهد پس در نظر داشته باشید که یا دستگاه را به همراه کامپیوتر تهیه کنید و یا جهت انجام کار با دستگاه یک سیستم کامل به این کار اختصاص دهید. 

این دستگاه میتواند در چهار حالت تولید شود:

  1. دستگاه حکاکی لیزر پرتابل ( مخصوص قطعات سنگین و غیر قابل حمل و یا تغییر مداوم محل حکاکی ) 
  2. دستگاه حکاکی لیزری با میز و کامپیوتر ( پک کامل )
  3. دستگاه حکاکی لیزر رومیزی ( بدون میز یا کابین  و کامپیوتر )
  4. دستگاه حکاکی لیزر کابین دار ( دارای کابین مخصوص با محفظه محافظ اشعه و کامپیوتر )

شرکت شایا حک تمامی دستگاه های فوق را با بالاترین درجه کیفی و متریال با کیفیت ارائه میکند. 

جهت دریافت مشاوره رایگان تخصصی حک و انتخاب مناسب با قطعه شما با ما در ارتباط باشید :

09128799003

02636121018

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت شایا حک

شایا حک اولین برند ایرانی است که نه به صورت شعاری بلکه به صورت واقعی هر 7 روش حک فلز را طراحی و تولید کرده است. (دستگاه حکاکی لیزری وارداتی میباشد ).با بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا همچنین تجربه بالا سعی در طراحی انواع دستگاه ها با ساختار فنی و ظاهری جدید خونی تازه به رگ های این صنعت تزریق کرده و در تمام مراحل توجه به جزئیات و اصول مهندسی و طراحی صنعتی ، مفتخر به تولید: اولین دستگاه حکاکی کوبشی اسکرو در ایران اولین دستگاه پرتابل دسته تفنگی با محورZ دقیق اولین دستگاه حکاکی رول مارکینگ کانتینیوس ایران اولین و سبکترین دستگاه پرتابل حکاکی با وزن 3 کیلوگرم اولین دستگاه رول مارکینگ مخصوص فلنج با قطر 1/20 سانتی متر اولین و سریعترین دستگاه حکاکی ایران با سرعت حرکت خطی 60 متر در دقیقه اولین و تنها سازنده دستگاه حکاکی رول مارکینگ Double Hydraulic Jack میباشد. بزرگترین هدف شرکت شایا حک ارائه دستگاه حکاکی قابل رقابت با بهترین برندهای دنیا میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید