اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003125160215447

7 شیوه اصلی حکاکی روی فلزات

انواع دستگاه حکاکی روی فلزات بر اساس ابعاد قطعه

کد: 140003125160215447

https://bit.ly/3ceyhrs

، گرمدره , (اخبار رسمی): برای شناخت انواع دستگاه حکاکی نیاز به شناخت نسبی شیوه های حکاکی روی فلزات میباشدکه در اینجا این روش ها را معرفی میکنیم: 1- دستگاه حکاکی ضربه ای (کوبشی یا سوزنی) 2- دستگاه حکاکی اسکرایب ( خراشی ) 3- دستگاه حکاکی لیزری 4- دستگاه حکاکی رول مارکینگ 5-دستگاه پرس حکاکی 6-دستگاه حکاکی الکتروشیمیایی

انواع دستگاه حکاکی روی فلزات بر اساس ابعاد قطعه
انواع دستگاه حکاکی روی فلزات

7 شیوه حکاکی که در ابتدا ذکر کردیم از روش های موجود و پر کاربرد در دنیا محسوب میشوند و این شیوه ها هر کدام بنا به نوع قطعه، قیمت دستگاه، ابعاد قطعه، جنس قطعه و میزان الودگی صوتی ، سرعت حکاکی و عمق و.. تقسیم بندی شده و به خریدار پیشنهاد میشود. 

هر کدام از شیوه ها دارای معایب و محاسن زیادی میباشند که در مقاله 7 شیوه حکاکی روی فلزات به شرح کامل آنها و نمایش نمونه های حکاکی هر شیوه پرداخته ایم. 

دسته بندی دستگاه های حکاکی بر اساس نوع قطعه

در اینجا ما قصد داریم دستگاه ها را از لحاظ کاربری به دو دسته کلی تقسیم کنیم :

  1. دستگاه حکاکی ثابت یا رومیزی
  2. دستگاه حکاکی پرتابل یا قابل حمل

در کل قطعات صنعتی به دو نوع قابل حمل و غیر قابل حمل تقسیم میشوند. برای قطعاتی که قابل حمل هستند از دستگاه حکاکی رومیزی یا ثابت استفاده میکنیم که قطعات را در زیر دستگاه حکاکی قرار داده و بنا به نوع شیوه حکاکی انتخاب شده  قطعه در زی دستگاه فیکس شده و عملیات حکاکی انجام میشود. 

برای حکاکی قطعات غیر قابل حمل و بزرگ نیز از دستگاه حکاکی پرتابل یا دستی استفاده میکنیم که به جای اینکه قطعه جابه جا شود این بار دستگاه را جابه جا میکنیم و روی قطعات فیکس کرده و عملیات حکاکی را انجام میدهیم. 

برای آشنایی بیشتر با تمامی این دستگاه میتوانید به مقاله انواع دستگاه حکاکی مراجعه کنید که به تفکیک به آن پرداخته ایم.

شرکت شایا حک تولیدکننده انواع دستگاه حکاکی در حالت پرتابل و ثابت
با هر 7 روش حکاکی موجود در دنیا میباشد که برای اولین بار
در ایران اقدام به تولید و ارائه سبک ترین دستگاه حکاکی پرتابل
دنیا با وزن 3 کیلو و 900 گرم کرده است.
همچنین با استفاده از بهترین متریال؛ با کیفیت ترین
محصولات حکاکی را به مشتریان خود عرضه میکند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت شایا حک

شایا حک اولین برند ایرانی است که نه به صورت شعاری بلکه به صورت واقعی هر 7 روش حک فلز را طراحی و تولید کرده است. (دستگاه حکاکی لیزری وارداتی میباشد ).با بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا همچنین تجربه بالا سعی در طراحی انواع دستگاه ها با ساختار فنی و ظاهری جدید خونی تازه به رگ های این صنعت تزریق کرده و در تمام مراحل توجه به جزئیات و اصول مهندسی و طراحی صنعتی ، مفتخر به تولید: اولین دستگاه حکاکی کوبشی اسکرو در ایران اولین دستگاه پرتابل دسته تفنگی با محورZ دقیق اولین دستگاه حکاکی رول مارکینگ کانتینیوس ایران اولین و سبکترین دستگاه پرتابل حکاکی با وزن 3 کیلوگرم اولین دستگاه رول مارکینگ مخصوص فلنج با قطر 1/20 سانتی متر اولین و سریعترین دستگاه حکاکی ایران با سرعت حرکت خطی 60 متر در دقیقه اولین و تنها سازنده دستگاه حکاکی رول مارکینگ Double Hydraulic Jack میباشد. بزرگترین هدف شرکت شایا حک ارائه دستگاه حکاکی قابل رقابت با بهترین برندهای دنیا میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید