اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140001155075515447

دستگاه حکاکی روی فلزات شایا حک

آشنایی با دستگاه مارک زنی روی فلزات

کد: 140001155075515447

https://bit.ly/3fGVJ2V

، گرمدره , (اخبار رسمی): در مبحث مارک زنی روی فلزات اولین چیزی که به ذهنمان می رسد برند سازی و حکاکی آرم و لوگو روی محصول تولید شده مان است که با این کار قصد داریم از کپی برداری و سوءاستفاده از محصول با کیفیتی که تولید کرده ایم جلوگیری کنیم و هم چنین برندمان را به مشتریان معرفی کنیم .

آشنایی با دستگاه مارک زنی روی فلزات
حکاکی آرم و لوگو و مشخصات فنی روی محصولات توسط دستگاه حکاکی سوزنی شایا حک

در صنعت این امر به تولیدکنندگان ثابت شده که سوء استفاده از محصولات و کپی برداری ضرر بزرگی به تولیدکننده وارد می کند. معمولا محصولی که توسط سودجویان کپی می شود و به بازار عرضه می شود برای فروش بیشتر از محصول اصلی بی کیفیت و نامرغوب تولید می شود که قیمت مناسب تری داشته باشد، این امر قطعا لطمه بزرگی به تولیدکننده اصلی می زند. 

یکی از بهترین شیوه ها جهت جلوگری از این امر خرید دستگاه مارک زنی توسط تولیدکنندگان است که با انجام این امر مهم می توانند هم آرم و لوگو خود را به گونه ای روی محصولات خود حکاکی کنند که از بین نرود و هم برای ردیابی محصولات خود از سریال نامبر و تاریخ تولید و... نیز استفاده کنند.

می بیند که مارک زنی روی فلزات از اهمیت به سزایی در صنعت برخوردار است پس برای اشنایی بیشتر با این دستگاه ها با ما همراه باشید:

شرکت های تولیدکننده دستگاه های مارک زنی برای جلوگیری از این امر بسیار مهم روبه روز تغییرات بیشتر و بهتری روی محصولات خود ارائه می کنند که درصد کپی برداری را برای این گونه افراد به حداقل برساند و یا این امر را هزینه بر کرده و در این صورت صرفه ای برای کپی برداری نداشته باشد. خوشبختانه اغلب دستگاه های مارک زنی روی فلزات که در ایران تولید می شوند توانایی قیاس با برندهای روز دنیا در مارک زنی را داراست.

شرکت شایا حک یکی از معدود تولیدکنندگان داخلی است که از بهترین متریال جهت تولید دستگاه مارک زنی روی فلزات خود استفاده میکند که این امر در کیفیت و دقت حکاکی تاثیر بسزایی خواهد داشت. 

انواع دستگاه مارک زنی روی فلزات  

بارها در مقالات دیگر به تمامی شیوه های حکاکی روی فلزات اشاره شده و به صورت مفصل شرح داده ایم اما اگر به صورت اختصار بخواهیم این دستگاه ها را نام ببریم به شرح ذیل هستند:

  • دستگاه حکاکی سوزنی یا ضربه ای
  • دستگاه حکاکی لیزری
  • دستگاه حکاکی اسکرایب یا خراشی
  • دستگاه حکاکی رول مارکینگ یا نورد غلطکی 
  • دستگاه حکاکی پرسی
  • دستگاه حکاکی دروازه ای یا براده بردار
  • دستگاه حکاکی الکتروشیمایی

هر کدام از این دستگاه ها در انواع مختلف  بسته به نیاز و متریال مورد نظر تولید و طراحی میشوند. در بیشترین طیف تنوع در تولید دستگاه های مارک زنی مخصوص دستگاه حکاکی ضربه ای است.

شرکت شایاحک تنها تولیدکننده دستگاه حکاکی روی فلزات در ایران میباشد که دستگاه های حکاکی فوق را طراحی و تولید میکند ( دستگاه حکاکی لیزری تنها شیوه وارداتی میباشد.) و در برخی از روش های حکاکی مانند دستگاه حکاکی رول مارکینگ تنها تولید کننده در ایران است. 

همچنین تمامی دستگاه های مارک زنی تولیدشده توسط شایا حک توانایی حکاکی کلیه عملیات ها اعم ازحکاکی آرم و لوگو ، شماره سریال و تاریخ تولید ، حکاکی فایل اکسل و ... را بدون نیاز به کامپیوتر داراست.  

برای آشنایی بیشتر با این دستگاه ها وشناخت پرفروش ترین دستگاه مارک زنی میتوانید به مقاله دستگاه مارک زنی روی فلز در سایت شایاحک مراجعه نمایید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت شایا حک

شایا حک اولین برند ایرانی است که نه به صورت شعاری بلکه به صورت واقعی هر 7 روش حک فلز را طراحی و تولید کرده است. (دستگاه حکاکی لیزری وارداتی میباشد ).با بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا همچنین تجربه بالا سعی در طراحی انواع دستگاه ها با ساختار فنی و ظاهری جدید خونی تازه به رگ های این صنعت تزریق کرده و در تمام مراحل توجه به جزئیات و اصول مهندسی و طراحی صنعتی ، مفتخر به تولید: اولین دستگاه حکاکی کوبشی اسکرو در ایران اولین دستگاه پرتابل دسته تفنگی با محورZ دقیق اولین دستگاه حکاکی رول مارکینگ کانتینیوس ایران اولین و سبکترین دستگاه پرتابل حکاکی با وزن 3 کیلوگرم اولین دستگاه رول مارکینگ مخصوص فلنج با قطر 1/20 سانتی متر اولین و سریعترین دستگاه حکاکی ایران با سرعت حرکت خطی 60 متر در دقیقه اولین و تنها سازنده دستگاه حکاکی رول مارکینگ Double Hydraulic Jack میباشد. بزرگترین هدف شرکت شایا حک ارائه دستگاه حکاکی قابل رقابت با بهترین برندهای دنیا میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید