اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002115110415447

دستگاه حکاکی روی پروفیل

ساخت اولین دستگاه رول مارکینگ کانتینیوس مخصوص پروفیل

کد: 140002115110415447

https://bit.ly/3nFzIUh

، گرمدره , (اخبار رسمی): شرکت شایاحک اولین و تنها تولیدکننده دستگاه حکاکی رول مارکینگ در ایران است که به صورت تخصصی انواع مختلف زنجیری، هیدرولیکی، تمام اتوماتیک ، کانتینیوس طراحی و تولید میکند.دستگاه حکاکی روی پروفیل به صورت کانتینیوس بوده که قادر به حکاکی 60متردر دقیقه میباشد و برای اولین بار در ایران طراحی و اجرا شده است.

ساخت اولین دستگاه رول مارکینگ کانتینیوس مخصوص پروفیل
حکاکی روی پروفیل توسط رول مارکینگ کانتینیوس

در دنیا جدید صنعت حکاکی سرعت از بهترین مزیت ها به حساب می آید هرچه سرعت حکاکی ماندگار روی قطعات بالا تر باشه میزان خروجی به نسبت تولید هم بالاتر میرود . حال تصور کنید برای یک خط تولید بدون توقف دستگاه حکاکی طراحی و اجرا شود که قادر به حکاکی 60 متردر دقیقه باشد . 

شرکت شایاحک برای اولین بار دستگاه حکاکی روی پروفیل طراحی و اجرا کرده که مخصوص خطوط تولید پروفیل بوده و بدون توقف و به صورت کانتینیوس قادر به حکاکی 60متر پروفیل در یک دقیقه است. این دستگاه پیش از این در ایران تولید نشده بود و برای اولین بار اجرا شده است. 

این امر در صنعت حکاکی و خطوط تولید تحولی بزرگ ایجاد کرده است. 

توانایی های این محصول به شرح ذیل است:

  1. عمق حکاکی بالا
  2. بی صدا بودن دستگاه 
  3. سرعت حکاکی بسیار بالا بدون نیاز به توقف خط تولید
  4. توانایی کارکرد در سه شیفت کاری
  5. هزینه جانبی و مصرفی پایین

برای مشاهده فیلم عملکرد این محصول جدید و دیگر مشخصات آن می توانید به صفحه حکاکی روی پروفیل با رول مارکینگ کانتینیوس مراجعه فرمایید.

جهت مشاهده تمامی محصولات نیز میتوانید به سایت شایا حک مراجعه فرمایید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت شایا حک

شایا حک اولین برند ایرانی است که نه به صورت شعاری بلکه به صورت واقعی هر 7 روش حک فلز را طراحی و تولید کرده است. (دستگاه حکاکی لیزری وارداتی میباشد ).با بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا همچنین تجربه بالا سعی در طراحی انواع دستگاه ها با ساختار فنی و ظاهری جدید خونی تازه به رگ های این صنعت تزریق کرده و در تمام مراحل توجه به جزئیات و اصول مهندسی و طراحی صنعتی ، مفتخر به تولید: اولین دستگاه حکاکی کوبشی اسکرو در ایران اولین دستگاه پرتابل دسته تفنگی با محورZ دقیق اولین دستگاه حکاکی رول مارکینگ کانتینیوس ایران اولین و سبکترین دستگاه پرتابل حکاکی با وزن 3 کیلوگرم اولین دستگاه رول مارکینگ مخصوص فلنج با قطر 1/20 سانتی متر اولین و سریعترین دستگاه حکاکی ایران با سرعت حرکت خطی 60 متر در دقیقه اولین و تنها سازنده دستگاه حکاکی رول مارکینگ Double Hydraulic Jack میباشد. بزرگترین هدف شرکت شایا حک ارائه دستگاه حکاکی قابل رقابت با بهترین برندهای دنیا میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید