اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908274756015447

معرفی روش های حکاکی فلزات و انواع دستگاه حکاکی روی فلزات

دستگاه حکاکی فلزات

کد: 139908274756015447

https://bit.ly/2INUxMG

، گرمدره , (اخبار رسمی): دستگاه حکاکی فلزات به 7 روش تقسیم میشوند که هر کدام از روش ها با توجه به نیاز خریدار و نوع قطعه معرفی میشود. دستگاه حکاکی روی فلزات در دو نوع ثابت ( رومیزی ) و پرتابل ( دستی ) ساخته و ارائه میشود.

دستگاه حکاکی فلزات
دستگاه حکاکی فلزات حالت دستی یا پرتابل

ساختار دستگاه حکاکی فلزات میتواند ثابت یا پرتابل باشد : دستگاه حکاکی ثابت برای قطعات کوچک و قابل حمل و دستگاه حکاکی پرتابل برای قطعات بزرگ یا غیر قابل حمل و حکاکی روی سیلندر و شاسی و .. به کار میرود.

ساختار دستگاه حکاکی فلزات با روش حکاکی فلزات متفاوت هستند. برای حکاکی روی فلزات 7 روش میتوان استفاده کرد که به شرح ذیل میباشند :

  1. دستگاه حکاکی ضربه ای ( سوزنی یا کوبشی ) 
  2. دستگاه حکاکی اسکرایب یا خراشی 
  3. دستگاه حکاکی رول مارکینگ یا نورد غلطکی
  4. دستگاه حکاکی لیزری
  5. دستگاه حکاکی براده بردار
  6. دستگاه حکاکی پرسی
  7. دستگاه حکاکی الکتروشیمیایی

این 7 روش هر کدام به گونه ای متفاوت و برای قطعات متفاوت طراحی و اجرا میشوند. که هر کدام به صورت مجزا در مقالات دیگر شرح داده میشود.

اما ساختار دستگاه حکاکی فلزات میتواند ثابت یا پرتابل باشد : دستگاه حکاکی ثابت برای قطعات کوچک و قابل حمل و دستگاه حکاکی دستی یا پرتابل برای قطعات بزرگ یا غیر قابل حمل و حکاکی روی سیلندر و شاسی و ... به کار میرود.

دستگاه حکاکی ثابت یا رومیزی باید دارای استراکچر قوی باشد که ساخته شده از یک کفی ، یک ستونی که اسلاید روی آن سوار میشود .

دستگاه حکاکی دستی یا پرتابل در مرحله اول باید بدون نیاز به کامپیوتر باشد که قابل حمل بودن دستگاه به مشکل نخورد و در مرحله بعدی میزان وزن دستگاه نسبت به ابعاد حکاکی مورد نیاز و دو دسته بودن دستگاه ( در واقع دسته تفنگی بودن دستگاه ) از اهمیت زیادی برخوردار است . دستگاه حکاکی پرتابل اگر از محور Z دقیق بهره ببرد برای زمان نشاندن قلم در مکان های حساس و تنظیمات دستگاه روی قطعات بسیار زیاد کارآمد میباشد و از اتلاف وقت زیاد جهت تنظیم قلم روی قطعه جلوگیری میکند.

شرکت شایا حک تنها تولید کننده دستگاه حکاکی پرتابل دسته تفنگی در ایران میباشد که دارای محور Z دقیق میباشد و همچنین دارای فیکسچر لوله گیر تا قطر 4 اینچ نیز میباشد.

هر دو دستگاه حکاکی برای انجام عملیات حکاکی بدون نیاز به کامپیوتر از یک یونیت کنترل کنار دستگاه استفاده میکنند. این دستگاه قابلیت حکاکی فارسی و انگلیسی ، حروف و اعداد ، حکاکی آرم و لوگو ، حکاکی شماره سریال و تاریخ تولید ، حکاکی بارکد ، حکاکی فایل اکسل را دارا میباشد.

برای اشنایی بیشتر با ساختار دستگاه حکاکی فلزات شرکت شایا به مقاله دستگاه حکاکی فلزات مراجعه فرمایید.

و برای اشنایی با تمامی دستگاه های حکاکی و ماشین مخصوص به سایت شایا حک مراجعه فرمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت شایا حک

شایا حک اولین برند ایرانی است که نه به صورت شعاری بلکه به صورت واقعی هر 7 روش حک فلز را طراحی و تولید کرده است. (دستگاه حکاکی لیزری وارداتی میباشد ).با بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا همچنین تجربه بالا سعی در طراحی انواع دستگاه ها با ساختار فنی و ظاهری جدید خونی تازه به رگ های این صنعت تزریق کرده و در تمام مراحل توجه به جزئیات و اصول مهندسی و طراحی صنعتی ، مفتخر به تولید: اولین دستگاه حکاکی کوبشی اسکرو در ایران اولین دستگاه پرتابل دسته تفنگی با محورZ دقیق اولین دستگاه حکاکی رول مارکینگ کانتینیوس ایران اولین و سبکترین دستگاه پرتابل حکاکی با وزن 3 کیلوگرم اولین دستگاه رول مارکینگ مخصوص فلنج با قطر 1/20 سانتی متر اولین و سریعترین دستگاه حکاکی ایران با سرعت حرکت خطی 60 متر در دقیقه اولین و تنها سازنده دستگاه حکاکی رول مارکینگ Double Hydraulic Jack میباشد. بزرگترین هدف شرکت شایا حک ارائه دستگاه حکاکی قابل رقابت با بهترین برندهای دنیا میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید