اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909024762815447

حکاکی لیزری روی فلزات

مشخصات دستگاه حکاکی لیزر فایبر

کد: 139909024762815447

https://bit.ly/397xSX2

، گرمدره , (اخبار رسمی): دستگاه حکاکی لیزر را میتوان به دو دسته مخصوص فلزات و غیر فلزات تقسیم کرد. این دو دستگاه در کل به صورت مشابه حکاکی را انجام می دهند اما در استراکچر کلی تفاوت هایی نیز میتوان دید.

دستگاه حکاکی لیزر فایبر
دستگاه حکاکی لیزر فایبر

حکاکی لیزر توسط اشعه انجام میشود و سوزاندن سطح قطعه عمق ایجاد میکند. این سوزان سطح باعث ایجاد رنگ مخالف قطعه میشود و طیف رنگی سفید ، مشکی یا طلایی را ایجاد میکند.

دستگاه حکاکی لیزر را میتوان به دو دسته مخصوص فلزات و غیر فلزات تقسیم کرد. این دو دستگاه در کل به صورت مشابه حکاکی را انجام می دهند اما در استراکچر کلی تفاوت هایی نیز میتوان دید.

دستگاه حکاکی لیزر فایبر مخصوص فلزات

حکاکی لیزر توسط اشعه انجام میشود و سوزاندن سطح قطعه عمق ایجاد میکند. این سوزان سطح باعث ایجاد رنگ مخالف قطعه میشود و طیف رنگی سفید ، مشکی یا طلایی را ایجاد میکند.

دستگاه حکاکی لیزر فایبر با توجه به سرعت حکاکی و ایجاد سرو صدای کم از روش های محبوب حکاکی فلزات محسوب میشود. اما به دلیل وارداتی بودن این دستگاه و ارتباط مستقیم با نرخ دلار جزء دستگاه های گران قرار گرفته است .نکته قابل توجه دیگر در ارتباط با دستگاه حکاکی فایبر سورس آن است که مصرفی بوده و از 30 هزار ساعت تا 100 هزار ساعت کارکرد دارند و پس از اتمام این زمان باید مجدد تهیه و یا شارژ شود.

دستگاه حکاکی لیزر co2 حکاکی غیر فلزات

استراکچر این دستگاه دروازه است و ابزار و محیط آن کار میکند این دستگاه لنز حکاکی ثابتی دارد و برای حکاکی در قسمت های مختلف صفحه با زاویه گرفتن آینه های درون هد انجام میشود.

برای آشنایی بیشتر با این دستگاه میتوانید به مقاله دستگاه حکاکی لیزر فایبر مراجعه فرمایید.

و برای آشنایی با تمامی محصولات به سایت شایا حک مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت شایا حک

شایا حک اولین برند ایرانی است که نه به صورت شعاری بلکه به صورت واقعی هر 7 روش حک فلز را طراحی و تولید کرده است. (دستگاه حکاکی لیزری وارداتی میباشد ).با بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا همچنین تجربه بالا سعی در طراحی انواع دستگاه ها با ساختار فنی و ظاهری جدید خونی تازه به رگ های این صنعت تزریق کرده و در تمام مراحل توجه به جزئیات و اصول مهندسی و طراحی صنعتی ، مفتخر به تولید: اولین دستگاه حکاکی کوبشی اسکرو در ایران اولین دستگاه پرتابل دسته تفنگی با محورZ دقیق اولین دستگاه حکاکی رول مارکینگ کانتینیوس ایران اولین و سبکترین دستگاه پرتابل حکاکی با وزن 3 کیلوگرم اولین دستگاه رول مارکینگ مخصوص فلنج با قطر 1/20 سانتی متر اولین و سریعترین دستگاه حکاکی ایران با سرعت حرکت خطی 60 متر در دقیقه اولین و تنها سازنده دستگاه حکاکی رول مارکینگ Double Hydraulic Jack میباشد. بزرگترین هدف شرکت شایا حک ارائه دستگاه حکاکی قابل رقابت با بهترین برندهای دنیا میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید