اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990902476294817

فروش عمده خود را با انتخاب روش‌های مناسب افزایش دهید

۱۰ روش برای افزایش فروش عمده

کد: 13990902476294817

https://bit.ly/3nRsITd

، تهران , (اخبار رسمی): به عنوان یک عمده فروشی، وقتی یک خرده فروشی یا شرکتی از شما خرید انجام می‌دهد، درآمد کسب می‌کنید. اما روش های افزایش فروش عمده چیست؟

۱۰ روش برای افزایش فروش عمده
روش های افزایش فروش عمده برای عمده فروشان

به عنوان یک تجارت عمده فروشی، وقتی یک تجارت خرده فروشی یا یک شرکت از شما خرید انجام می‌دهد، درآمد کسب می‌کنید. گفتن این حرف ساده و راحت است. اما برای کسب درآمد و فروش نیاز به جذب مشتری است. اگر در مورد چگونگی جذب لید و مشتری دانش یا ایده‌ای ندارید با ما همراه باشید تا در مورد روش‌های افزایش فروش عمده بیشتر بدانید.

چگونه فروش عمده خود را افزایش دهیم؟

برای افزایش فروش عمده، نیاز به انجام برخی کارها و روش‌ها دارید تا بتوانید مشتریان را جذب و یک تجربه خرید خوب بسازید در زیر به برخی از این روش‌ها اشاره خواهد شد: 

محصولات ویژه‌ای را به خریداران ارائه دهید که قیمت‌های خرده فروشی آنها نسبت به قیمت فروش عمده مناسب باشد.

ارائه پیشنهادی مضاعف روزانه، هفتگی و ماهیانه شما را در یک مزیت رقابتی قرار خواهد داد و به شما در فروش عمده و جابجایی کالاها با سرعت و سهولت بیشتر، یاری می‌رساند. خریداران B2B از خرید این محصولات سود بیشتری را خواهند برد و برای همین حجم سفارش را بالا می‌برند و این به معنی سفارش بیشتر برای شماست.

مانند بسیاری از مراکز خرده فروشی، شرکت‌های B2B و فروش عمده می‌توانند پیشنهادها و تخفیف‌‌های ویژه‌ای مثل مشوق‌های خلاقانه دیگر را به صورت مداوم برای فروش بیشتر و جذب مشتریان جدید بر روی برخی از محصولات ارائه دهند.

 ارائه خدمات برجسته به مشتری

در صنعت عمده فروشی هم مثل خرده فروشی باید با خریداران با احترام و حرفه‌ای رفتار کنید. شاید لازم باشد برای فروش به یک خرده فروشی، مسافت بیشتری را طی کنید یا پیش قدم شوید.

یادتان باشد برای پیروزی در جنگ تجاری هرگز از درگیری گاه و بی‌گاه نترسید. همچنین با مشتریان خود با همدلی و درک رفتار کنید حتی اگر لازم باشد برخی مواقع از موضع خود پایین بیایید. این نوع رفتار باعث ایجاد مشتریان وفادار با حجم خرید بالاتر خواهد شد. 

این حرکات کوچک و ریز مهم هستند. به عنوان مثال آمازون را نگاه کنید. برای ورود به هر صنعت، ابتدا سطح تجربه خرید مشتریان آن صنعت را بهبود بخشید. کارهایی که آمازون انجام داده شامل حمل و نقل رایگان، ردیابی سفارش، سفارش با یک کلیک، بررسی مشتری و توصیه محصولات مناسب با نیاز و سلیقه آنها و غیره است.

در واقع آمازون اولین کسب‌وکاری بود که علاوه بر رویکرد گسترده، چند کاناله خدمات مشتری و بخش بررسی مشتری (customer review) را در یک وب‌سایت تجارت الکترونیکی معرفی کرد.

سفارش، تحویل و صدور صورتحساب را تا حد ممکن یکپارچه کنید

تا جایی که ممکن است فرایندهای مدیریت سفارش و توزیع محصول را خودکار کنید. ارزش اصلی پورتال‌ها و پلتفرم‌ها این است که فرایندهای پیچیده را ساده می‌کنند و نیاز به کار دستی را کاهش می‌دهتد و شما را قادر می‌سازند خدمات بهتر و کارآمدتری از سفارش تا پرداخت و تحویل به مشتری ارائه دهید. 

عملیات خود را ساده کنید

مالکان شرکت‎‌های B2B از تامین‌کنندگان خود انتظار کارایی و بهره‌وری بالا را دارند همین انتظار را مشتریان این شرکت‌های B2B هم دارند. این بدان معنی است که وظیفه شما این است که کارایی و بهره‌وری عملیاتی مانند یکپارچه‌سازی موجودی انبار، ساده‌سازی فرایند پرداخت، دلیوری سریع و به موقع، پشتیبانی و غیره را در کسب‌وکار خود باید به حداکثر برسانید. 

پیشنهاد سفارش دهید

ممکن است بخواهید کالاهای اضافی را براساس سفارش خریدار به آنها پیشنهاد دهید. این فرایند می‌تواند به صورت اتوماتیک و خودکار انجام شود. برای مثال می‌توانید با ایجاد سایت و یا ثبت فروشگاه در مارکت پلیس‌ها، کالاهای اضافی خود را به نمایش مستقیم گذاشته و به مشتریان پیشنهاد دهید تا زودتر به فروش برسند. این کار به صورت دستی سخت و دشوار است برای همین شما برای مدیریت این کار باید از توانایی سیستم‌های آنلاین استفاده کنید. 

کمپین‌های جذاب و چشم نواز ایجاد کنید

زیبایی و جذابیت، به اندازه محتوا مهم و با اهمیت است. از رنگ‌ها و طرح‌های جذاب و سایر عناصر طراحی حرفه‌ای برای جلب توجه مشتریان B2B در یک کمپین دیجیتال مارکتینگ جذاب استفاده کنید و در داخل کمپین از مخاطبان خود درخواست به اقدام یا تعامل داشته باشید.

بهترین روش بازاریابی برای شرکت‌های B2B روش اینباند (Inbound Marketing) است که عمده‌ترین و موثرترین کانال آن ایمیل، اس ام اس، PR یا روابط عمومی آنلاین، بلاگ، شبکه‌های اجتماعی و غیره است که شرکت‌های B2B باید حداقل دو یا سه تا از پربازده‌ترین کانال‌ها  را انتخاب و در آنها به صورت حرفه‌ای و هماهنگ شروع به فعالیت بازاریابی کنید. 

ارائه تخفیف و مشوق جذاب به خریداران جدید

تخفیف یکبار مصرف برای مشتریان جدید می‌تواند راهی موثر در جذب کسب‌وکار جدید باشد خواه مشتری خرده فروش باشد یا مصرف‌کننده نهایی. روش‌های مختلف دیگری هم علاوه بر تخفیف برای ارائه به مشتریان جدید وجود دارد مثل حمل و نقل رایگان، پشتیبانی و گارانتی رایگان و غیره که می‌تواند مشتریان جدید را برای خرید را ترغیب کند.

ارائه مشوق‌هایی برای معرف

این مورد در مورد همه کسانی است که می‌شناسید. خریداران شما، شبکه‌های خاص خود را دارند. با ارائه مشوق به افرادی که شما را می‌شناسند آنها را سرباز و عامل فروش خود کنید. به این ترتیب آنها با کمترین هزینه برای شما بازاریابی می‌کنند و شما را به شبکه‌های بزرگی از خریداران عمده می‌رسانند. 

ارائه یک گیفت رایگان تبلیغاتی برای اولین خرید خریداران جدید

همه افراد به ویژه خریداران عمده و B2B هدیه گرفتن را دوست دارند و حس و تجربه خوبی برایشان ایجاد می‌کند. می‌توانید هدایای مختلف را متناسب با اندازه سفارش اولیه هر مشتری جدید ارائه دهید. این عمل شما باعث می‌شود خریدار سفارشات بزرگتری را از شما ثبت کند و شرکت شما را به عنوان یک شرکت حرفه‌ای تلقی کرده و به عنوان تامین کننده خود انتخاب کنند.

پیشنهاداتی با زمان محدود ارائه کنید تا خریداران را به خرید ترغیب کند

همیشه به خاطر داشته باشید با باز گذاشتن پایان یه کمپین پروموشنال باعث به عقب انداختن خرید خریداران می‌شوید یا در اولویت بعدی قرار می‌گیرید که احتمالا باعث فراموشی کمپین و در نهایت منجر به کنسلی خرید می‌شود به همین خاطر و دلایل دیگر برای هر کمپین زمان محدودی قرار دهید تا خریداران خرید را سریع‌تر انجام دهند. به مشتریان خود بگوید که مثلا این پیشنهاد یا آفر تا آخر این هفته فعال خواهد بود و بعد از آن تاری‌ ترتیب اثر داده نخواهد شد. 

اگر همراه با یک استراتژی موثر برای کسب و کار عمده فروشی و B2B فعالیت کنید کسب و کارتان می‌تواند یک کار تجاری سودآوری باشد و این مشوق‌های به ظاهر کوچک می‌توانند باعث رونق و رشد بیزینس و افزایش فروش عمده شما شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایکسب - ecasb

ایکسب-ecasb وبسایت B2B (عمده فروشی) است که تولید کنندگان، صادر کنندگان، واردکنندگان و بنکداران در آن کالاهای خود را به صورت عمده معامله می کنند. هدف ایکسب ایجاد بستری برای خرید و فروش آنلاین به صورت عمده فروشی است و تجار و شرکت های تولیدی می توانند ،کالا و خدمات خود را در این بستر ارائه کنند، برای آنها مشتری بیابند و نیازهای خود را از طریق سایرعرضه کنندگان کالا و خدمات تامین کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]