اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909044770113782

با هدف دسترسی سریع‌تر و غیرحضوری و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انجام شد:

خدمات فروش اینترنتی بیمه نامه پارسیان

کد: 139909044770113782

https://bit.ly/3nUsbjo

، تهران , (اخبار رسمی): باتوجه به نیاز مبرم پیشگیری از شیوع ویروس کرونا کووید 19 ، وب سایت رسمی نمایندگی 503683 بیمه پارسیان از  1399/09/01 به روزرسانی و ارائه اینترنتی خدمات بیمه ای را در دوره تازه آغاز کرد.

خدمات فروش اینترنتی بیمه نامه سایت رسمی نمایندگی 503683 بیمه پارسیان
ارائه خدمات اینترنتی بیمه در ایام تعطیلی بیماری ویروس کرونا کووید 19

نمایندگی بیمه پارسیان کد ۵۰۳۶۸۳ ظهیری سروری ، در ایام تعطیلی کرونا با رعایت قوانین و پروتکل‌های بهداشتی ، باز است و کلیه خدمات بیمه ای را بصورت اینترنتی و غیرحضوری در سراسر کشور ارائه می‌نماید.

به گزارش روابط عمومی نمایندگی بیمه پارسیان کد 503683 ظهیری سروری؛ وبسایت این نمایندگی فعال در حوزه‌ی بیمه از تاریخ 1399/09/01 بروز رسانی شده است و با امکانات استعلام و خرید اینترنتی انواع بیمه نامه به آدرس https://parsianagent.ir در دسترس کاربران و علاقه‌مندان قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه‌ی وبسایت، بخش‌های استعلام و خرید اینترنتی بیمه به فهرست وبسایت اضافه شده است.
مدیر نمایندگی 503683 بیمه پارسیان با اعلام این خبر گفت: با توجه به نیاز مبرم جامعه در پیگشیری از شیوع ویروس کرونا کووید 19 و ضروری بودن خدمات بیمه ای ، به روز رسانی مرتب وب‌سایت با خدمات برخط و امکانات جدید با هدف ارائه خدمات بصورت غیرحضوری و پیشگیری از ترددهای غیرضروری بیمه گذاران محترم در دوران محدودیت ها و تعطیلات ویروس کرونا و پس از آن مد نظر است.
او همچنین افزود: وبسایت رسمی نمایندگی 503683 بیمه پارسیان یکی از وب سایت های فعال در حوزه بیمه است و پس از این به روزرسانی به دنبال ارائه‌ی امکانات بیشتر در سایت هستیم.

با توجه به تصویب ” طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیتها متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید ۱۹ در شهرهای کشور ” در چهل و چهارمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا ، نظر به اینکه خدمات بیمه ای جزء خدمات ضروری محسوب می‌شوند ، لذا نمایندگی بیمه پارسیان کد ۵۰۳۶۸۳ ظهیری سروری ، در ایام محدودیت ها و تعطیلی کرونا با رعایت قوانین و پروتکل‌های بهداشتی پیشگیری و مبارزه با شیوع ویروس کرونا ، باز است و کلیه خدمات بیمه ای را بصورت اینترنتی و غیرحضوری در سراسر کشور ارائه می‌نماید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه پارسیان - نمایندگی ظهیری سروری

نمایندگی رسمی کد 503683 بیمه پارسیان با مدیریت علیرضا ظهیری‌ سروری افتخار دارد تا مشاور و ارایه‌ دهنده‌ انواع‌ خدمات بیمه ای، بیمه‌نامه‌ مهندسی، باربری، مسئولیت، اتومبیل، درمان‌ مسافرتی، درمان‌ و حوادث‌ گروهی و عمر و سرمایه‌گذاری شما در سراسر کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه