اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909054770613782

افتتاح استدیو عکاسی Delonix Studioدر کشور امارات متحده عربی توسط حجّت بهزاد

کد: 139909054770613782

https://bit.ly/33rsudI

، تهران , (اخبار رسمی): استدیو عکاسی Delonix Studio در شهر دوبی کشور امارات متحده عربی با مدیریت عکاس بین المللی آقای حجّت بهزاد قویم پرور افتتاح شد. این استدیو کلیه خدمات عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای در زمینه های صنعتی ، تبلیغات ، تولید محتوا ، مجالس ، سمینارها و ... را با بهترین کیفیت و امکانات روز دنیا ارائه می دهد.

افتتاح استدیو عکاسی Delonix Studioدر کشور ابوظبی توسط آقای حجّت بهزاد
استدیو عکاسی Delonix Studio در شهر دوبی کشور ابوظبی با مدیریت آقای حجّت بهزاد افتتاح شد.

استدیو عکاسی Delonix Studio در شهر دوبی کشور ابوظبی با مدیریت عکاس بین المللی آقای حجّت بهزاد قویم پرور افتتاح شد. این استدیو عکاسی و فیلمبرداری کلیه خدمات عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای را ارائه می کند.

به گزارش روابط عمومی استدیو عکاسی Delonix Studio ، شعبه مرکزی این استدیو در مجتمع غزال مال شهر دوبی کشور امارات متحده عربی، افتتاح شد.

آقای حجّت بهزاد قویم پرور مدیر  استدیو عکاسی Delonix Studio با اشاره به استقبال خوب در کشور امارات متحده عربی گفت: به دنبال آن هستیم که در کنار رشد کیفی خدمات، رشد کمی را هم در گستره کاری خود داشته باشیم.

او درباره هدف افتتاح دفتر مرکزی در کشور امارات متحده عربی گفت: افتتاح دفتر مرکزی این استدیو در شهر دوبی کشور امارات متحده عربی، زیرساخت لازم جهت ارائه خدمات بین المللی را تهیه و آسانتر می‌کند.

وی با تاکید بر لزوم استمرار توسعه پایدار در کسب و کار، تصریح کرد: حرکت رو به جلو از مهمترین اصول رشد و پیشرفت است و گسترش محدوده فعالیت جزو علائم حرکت رو به جلو محسوب می‌شود.

آقای حجت بهزاد قویم پرور در ادامه گفتند: با توجه کادر محرب و در اختیار داشتن جدیدترین و بروز ترین امکانات حرفه ای، ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی در همه زمینه‌های عکاسی و تصویر‌برداری از ثبت تا تدوین و انتشار ، توسط این استدیو با بهترین کیفیت قابل ارائه می‌باشد.

اوهمچنین، شرکت‌های دیگر را به حضور در عرصه بین‌المللی و گسترش کسب و کارشان در خارج از کشور دعوت کرد و افزود: مدیران نباید از این گام بزرگ در مجموعه‌هایشان بترسند بلکه باید با شجاعت به سمت موفقیت‌های بین المللی حرکت کنند.
متقاضیان و علاقمندان به همکاری و یا سفارش خدمات از ایران جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس و واتساپ 00971505612020 تماس حاصل نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه پارسیان - نمایندگی ظهیری سروری

نمایندگی رسمی کد 503683 بیمه پارسیان با مدیریت علیرضا ظهیری‌ سروری افتخار دارد تا مشاور و ارایه‌ دهنده‌ انواع‌ خدمات بیمه ای، بیمه‌نامه‌ مهندسی، باربری، مسئولیت، اتومبیل، درمان‌ مسافرتی، درمان‌ و حوادث‌ گروهی و عمر و سرمایه‌گذاری شما در سراسر کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار