اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909084776514938

مزایای تخته وایت برد شیشه ای چیست؟

کد: 139909084776514938

https://bit.ly/2Jo2TuS

، اصفهان , (اخبار رسمی): اگر تخته مغناطیسی از کیفیت پایینی برخوردار باشد یا به درستی تهیه نشده باشد، هنگام نوشتن می تواند باعث ایجاد یک سایه در نوشته ها شود. سایه در نوشته ها زمانی رخ می دهد که سطح تخته سفید به طور کامل پاک نمی شود و علائم و آثار به جای مانده از ماژیک در نوشته های قبلی یا لکه هایی به چشم می آیند.

مزایای تخته وایت برد شیشه ای چیست؟
مزایای تخته وایت برد شیشه ای چیست؟

 مهم ترین معیار در جذب مخاطب، ویژگی های یک محصول هستند. شاید مهم ترین دلیل که سبب پرطرفدارشدن تخته های شیشه ای می توان یافت همین ویژگی ها هستند. ویژگی ها، نقطه تمایزی بین محصولات مختلف ایجاد میکنند. اگر چه برای حدود ۸۲ درصد مردم قیمت تخته وایت برد شیشه ای از کیفیت آن مهمتر است؛

اما افرادی هم وجود دارد که معتقدند خرید یک محصول باکیفیت با ویژگی های خاص، آن ها را از هزینه های اضافی مجدد باز می دارد. از ویژگی های این وسیله منحصر به فرد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • جذابیت و درخشندگی برای سالن های حرفه ای آموزشی و همایش ها
  • حمل آسان
  • سطح با ضریب کا نزدیک به صفر که نوشتن را بسیار آسان می کند.
  • یکی از مشکلات تخته های معمولی این است که اگر با سر ماژیک به آن ها فشار مضاعف وارد کنیم بعد از مدتی فرو می روند اما تخته های شیشه ای این عیب را ندارند. این ویژگی خود تا حدی قیمت تخته وایت برد شیشه ای را متناسب با مزایا میکند.

 

اخیرا در یکی از شبکه های اجتماعی متوجه چندین عیب نقل شده در مورد این محصول شیشه ای شدیم که در این قسمت آن ها را بررسی می کنیم.

تمام کسانی که تخته های وایت برد را خریداری کرده اند، از قدرت مغناطیسی آن راضی هستند؛ مگر تعداد اندکی که معمولا فروشنده محصول آن ها را تعویض کرده است.
 

درست است که هرچه زیبایی و کیفیت بالا می رود، متوازن با آن شاهد افزایش قیمت این محصول شیشه ای هستیم؛ اما قیمت بالا تنها در حد چند درصد است و به آن شکلی نیست که معمولا آن را بیان می کنند. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که وایت برد شیشه ای چندین مزیت منحصر به فرد دارند و معایب آن ها هم کمتر از سایر تخته هاست.
 

شیشه زمانی که در نور قرار گیرد، به دلیل قوانین فیزیکی بازتابش هایی دارد. این بازتابش ها باعث ناراحتی چشم می شوند. هر چند نمی توان تاثیر عوامل فیزیکی را به طور کامل از بین برد؛ اما می توان از شدت آن ها کاست. برای کاهش شدت بازتاب از مواد خاصی در سطح تخته وایت برد استفاده می شود که بازتابش را به حداقل می رسانند. استفاده از این مواد گران بوده و قیمت آن را کمی دستخوش تغییر می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت شیدکو

برترین فروشنده تجهیزات آموزشی در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]