اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909184797515483

کار خود را گسترش دهید

کد: 139909184797515483

https://bit.ly/3meSBLg

، (اخبار رسمی): شما می توانید با استفاده از روش های مناسب کار خود را گسترش و جذب مشتری کنید.

کار خود را گسترش دهید
کار خود را گسترش دهید

همانطور که می دانید انتشار پیام یک روش با سابقه بسیار است شما میتوانید این روش را در کسب و کار خود انجام داده و نتایج خوبی را دریافت نمایید.

چطور پیام ها را نشر دهیم؟

می توانید جهت ارسال پیامک به مناطق و مشاغل مورد نظر از پنل استفاده کنید به این صورت که در سایت سپیدار اس ام اس بعد از خرید پنل اس ام اس وارد پنل شده و از نوار سمت راست گزینه ارسال را انتخاب می توانید ارسال به صورت محله, مناطق پستی, مشاغل را به تففکیک شهر  و استان داشته باشید. این روش دارای مزیت های فراوانی است به این صورت که شما در هر محله ای که خواستید می توانید پیام های خود را ارسال کنید از این جهت ارسال شما متمرکز خواهد بود و همچنین تسریع در سرعت سبب شده است در مدت زمان کوتاهی بتوانید هزاران پیام را به بانک شماره داخل پنل ارسال نمایید.

آیا روش های دیگری هم هست؟ که بتوانیم پیام ها در آن نشر دهیم؟

بله می توانید از روش های دیگر نیز استفاده کنید اما این روش ها به صورت متمرکز نبوده و سراسری می باشند برای این کار می توانید به شبک های اجتماعی مراجعه کرده و یا از سایت های تبلیغاتی استفاده کنید به این صورت که در سایت ها بنر های اطلاعاتی خود را قرار دهید و در صورتی که شخصی بنر شما در این سایت ها مشاهده کرد بر روی آن کلیک کرده و وارد سایت یا پیج مورد نظر شما می شود. یا این که می توانید در پیج اینستاگرام خود اطلاعات کاری خود را شامل شماره موبایل و آدرس و ... را وارد کنید.  این نوع تبلیغات به صورت کلیکی هستند و بر اساس هر تعداد مشاهده و کلیک بر روی بنر هزینه ای از شما گرفته خواهد شد.

منبع: sepidarsms.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سپیدار اس ام اس

پنل ارسال پیامک کوتاه به صورت انبوه دارای ویژگی و امکانات منحصر به فرد سامانه ارسال اس ام اس

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی