اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910304867915483

چرا استفاده از ارسال انبوه پیامک مفید است؟

کد: 139910304867915483

https://bit.ly/3c3WuBf

، (اخبار رسمی): ارسال پیام های بازاریابی پیامکی به صورت آنلاین آسان، سریع و کم هزینه است. بازاریابی پیامکی به ابزاری محبوب و موفق تبدیل شدن سریع یک پیام کوتاه و رسیدن به دست شخصی تبدیل شده است. سرعت ارسال در این نوع از پیام رسان ها خیلی بیشتر از پست یا ایمیل است.

چرا استفاده از ارسال انبوه؟
چرا استفاده از ارسال انبوه پیامک مفید است؟

از خدمات پیام کوتاه انبوه ما می توان برای آگاهی مشتریان از کالای جدید ، ارسال پیشنهادات عضویت ، تشویق مشتری به رستوران یا تأیید قرار ملاقات با پزشکان ، دندانپزشکان و آرایشگاه ها استفاده کرد. یا می توانید در سپیدار اس ام اس از پنل ارسال پیامک صوتی استفاده کرده و صدای ضبط شده خود را برای مخاطب ارسال نمایید به این صورت پیام های شما با صدای خودتان برای مخاطب خوانده می شود و این یک روش مناسب و پیشرفته است که در هر کسب و کاری می توانید از آن استفاده کنید به جای این که شما به تک تک شماره ها تماس بگیرید و مطلبی را برای آن ها بخوانید با این روش فقط یکبار صدای خود را ضبط کرده و در پنل آپلود سپس ارسال نمایید.

حتی می توانید پاسخ مبارزات پیامکی انبوه خود را دریافت کنید ، پیام های ورودی به صورت ایمیل به شما تحویل داده می شوند یا بصورت آنلاین ذخیره می شوند تا در صورت راحتی از آنها بارگیری کنید.

کمپین های پیامکی را می توان به هر زبانی ارسال کرد ، برنامه ریزی شده برای تحویل و برای هر گیرنده ، به عنوان مثال ، نام شخصی سازی شده است.

در واقع پنل پیامک، یک سرویس تحت وب است که از طریق حساب آنلاین کاربر به صورت ایمن قابل دسترسی است. شما در هر جای کشور که هستید می توانید از این امکان استفاده کنید می توانید جهت اطلاعات بیشتر به سامانه ارسال پیامک تهران مراجعه نمایید.

یک فرایند ساده چهار مرحله ای برای ارسال پیام کوتاه SMS خود به گیرنده هایی که در صفحه گسترده قبلاً آماده شده اند ، ارسال می کنید. صفحه گسترده شما باید دارای ستونی از شماره تلفن ها ، تلفن همراه یا تلفن ثابت باشد و به صورت اختیاری می تواند ستون هایی را داشته باشد که می خواهید پیام خود را با آن شخصی سازی کنید.

می توانید از سرویس ما برای ارتباط پیامکی انبوه استفاده کنید. پیام های شما به مخاطب های نامگذاری شده یا گروهی از مخاطبان که بصورت آنلاین ذخیره شده اند ، ارسال می شود تا اینکه در صفحه گسترده باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات بازاریابی پیامکی انبوه لطفا با ما در ارتباط باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سپیدار اس ام اس

پنل ارسال پیامک کوتاه به صورت انبوه دارای ویژگی و امکانات منحصر به فرد سامانه ارسال اس ام اس

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]